هتل هیلتون از هتل های 5 ستاره پاتایا

هتل هیلتون یکی از هتل های 5 ستاره پاتایاست که 302 اتاق و سوئیت با امکانات مدرن را در خود جای داده و برای مسافران تور تایلندفراهم نموده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی پاتایا درایوی 45 دقیقه ای و از فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک حدود 120 کیلومتر فاصله دارد. با چند قدم فاصله از هتل هیلتون، مرکز خرید سنترال فستیوال در دسترس است و خیابان معروف واکینگ استریت با سرگرمی های شبانه متنوعش در ۱.۳ کیلومتری هتل قرار گرفته است.


هتل هیلتون پاتایا


هر واحد دارای بالکن اختصاصی است و این امر سبب می شود تا مهمانان بتوانند در حین نوشیدن چای و قهوه ای که با وسایل موجود در اتاق تهیه کرده اند به تماشای مناظر و زیبایی های اطراف بپردازند. تهویه مطبوع، اتو و میز اتو، دمپائی، منوی بالش، پرده خاموشی، حمام اختصاصی با دوش و وان، لوازم بهداشتی، سشوار، تلویزیون ال سی دی ۳۷ اینچ، میز کار، تلفن، قابلیت دسترسی به اینترنت وای فای، گاوصندوق، یخچال و بطری آب از تجهیزاتی هستند که در اتاق ها و سوئیت های هتل وجود دارند.


هتل پنج ستاره هیلتون پاتایا


از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل می توان به دسترسی به اینترنت، خدمات لاندری، میز تور، خدمات نگهداری از کودک، انبار چمدان، خدمات دربان، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن زیبایی، آسانسور، روم سرویس، صندوق امانات، پارکینگ، امکانات برای مهمانان ناتوان، شاتل فرودگاه،  اتاق های عاری از سیگار، امکانات اتاق وی آی پی، اتاق های عایق صوتی منطقه مخصوص کشیدن سیگار، تهویه مطبوع و روزنامه اشاره نمود.


هتل 5 ستاره هیلتون پاتایا


مرکز اسپا، ماساژ، اتاق های درمان های بدن و صورت، مرکز تناسب اندام،  استخر، سونا و اتاق بخار از امکانات تفریحی است که هتل برای مسافران تور تایلند تدارک دیده است. در رستوران های هتل 5 ستاره هیلتون نیز انواع غذا های تایلندی، بین المللی و آسیائی سرو می گردد و برای مسافران تجاری امکانات لازم برای برگزاری میتینگ و ضیافت فراهم شده است.


هتل 5 ستاره هیلتون تایلند


هتل های 5 ستاره تایلند


هتل های پاتایا


هتل هیلتون در پاتایا

هتل ساحلی سنتارا گرند در پوکت

هتل ساحلی سنتارا گرند پوکت در فاصله 45 دقیقه ای فرودگاه واقع شده و 262 اتاق و سوئیت در سایز ها و اندازه های متفاوت را در خود جای داده و با امکانات مدرن تجهیز نموده است. این هتل تا ساحل کارون چند دقیقه فاصله دارد و شهر پوکت در 15 کیلومتری ان واقع شده است. از جمله جاذبه های گردشگری پوکت که در اطراف هتل هستند می توان به معبد Wat Suvarnkiri و بازار شبانه کارون اشاره نمود.


هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت


هر واحد هتل دارای بالکن اختصاصی است که برخی از آن ها چشم اندازی از دریای زیبای آندامان را ارائه می دهند. امکان استفاده از اینترنت وای فای فراهم شده و حمام اختصاصی در دسترس است. تهویه مطبوع، حوله، دمپائی، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، سشوار، تلفن، میز کار، یخچال، گاوصندوق، پنکه سقفی و لوازم بهداشتی از تجهیزاتی هستند که در اتاق ها و سوئیت های هتل به چشم می خورند.


هتل های 5 ستاره تایلند

از امکانات تفریحی هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت می توان به ساحل اختصاصی، پارک آبی، کلوب کودکان، والیبال، تنیس، ورزش هایی چون قایقرانی، موج سواری و غواصی،  استخر روباز با چتر ها و صندلی های آفتابگیر، مرکز تناسب اندام، انواع کلاس های یوگا، ایروبیک و پیلاتس، مرکز اسپا، ماساژ و اتاق های درمان اشاره نمود. در رستوران های هتل نیز طیف گسترده ای از غذا های بین المللی، تایلندی، آسیائی و غربی ارائه می شود.

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت

هتل سنتارا گرند پوکت خدمات لاندری ارائه می دهد و امکان استفاده از اینترنت وای فای در مکان های عمومی را فراهم کرده است. میز تور انجام انواع خدمات گردشگری و هماهنگی تور ها را برعهده دارد و در میز جلو پذیرش به صورت ۲۴ ساعته انجام می پذیرد. پارکینگ اختصاصی، کرایه خودرو، امکانات برگزاری میتینگ و ضیافت، خدمات دربان، صرافی، خدمات نگهداری از کودک، سرویس شاتل، تهویه مطبوع، فروشگاه، صندوق امانات در پذیرش، آسانسور، اتاق عاری از سیگار و روم سرویس از دیگر خدماتی است که هتل ۵ ستاره سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت برای گردشگران تور تایلند فراهم کرده است.

هتل 5 ستاره سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت

هتل های 5 ستاره پوکت

منبع: bestgasht.com

معبد جالب یانسانگ وارارام در پاتایا

معبد یانسانگ وارارام از جمله دیدنی های پاتایا است که هر ساله به دلیل جذابیت هایش مورد استقبال بسیاری ازمسافران تور تایلند قرار می گیرد. این معبد که مساحتی بالغ بر 145 جریب دارد در سال 1976 میلادی در ۱۵ کیلومتری جنوب پاتایا در ۱۶۰ کیلومتری خروجی جاده سوخومویت ساخته شده  و معماری آن از هنر معماری هند، چین، ژاپن، تایلند و سوییس الهام گرفته شده است. مراجعه کنندگان می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر به دیدن این معبد بروند فقط باید توجه داشته باشند که برای رفتن به این مکان باید لباس های پوشیده بر تن کنند.



معبد یانسانگ وارارام پاتایا یک مکان ایده آل برای برگزاری کلاس های مدیتیشن است به طوری که اگر اهل مدیتیشن باشید می توانید در کلاس های آن که از ساعت شش صبح تا شش بعدازظهر برگزار می شود شرکت کنید.موقعیت این معبد از نظر جغرافیایی برای گردشگران بسیار ایده آل است چرا که در سه کیلومتری باغ استوایی نانگ نوچ واقع شده و از طرفی نیز نزدیک به کوه بوداست. قابل ذکر است که برای بازدید از این معبد جالب باید مبلغ ۵۰ بات به عنوان ورودی پرداخت کرد.



در کنار معبد یانسانگ وارارام یک موزه چینی معروف به نام ویهان سیان وجود دارد که اشیای با ارزش و دیدنی از کشور چین را به نمایش می گذارد. در اطراف این معبد باغ های زیبا، دریاچه ای بزرگ و چندین ساختمان با معماری زیبا وجود دارد که این مکان را تبدیل به محیطی زیبا و تماشایی برای مسافران پاتایا می کند.به جز روزهای تعطیل و یا روزهای خاص، این معبد بسیار ساکت و آرام است و بهترین زمان برای رفتن به این معبد بین روز های دوشنبه تا پنج شنبه، به دور از شلوغی می باشد.



متروپل از هتل های 4 ستاره پوکت

هتل متروپل درفاصله 32 کیلومتری فرودگاه بین المللی پوکت واقع شده و از جمله هتل های 4 ستاره این شهر به شمار می آید. این هتل 248 اتاق را در خود جای داده و آن ها را با امکاناتی مطابق با استاندارد های جهانی برای مسافران تور تایلند آماده نموده است. سواحل پاتونگ، کارون و کاتا که از معروف ترین سواحل موجود در پاتایا هستند به ترتیب در فاصله 15، 20 و 17 کیومتری هتل چهار ستاره متروپل قرار گرفته اند.



از امکاناتی که در واحد های اقامتی هتل به چشم می خورند می توان به یخچال، تلفن با سیستم شماره گیری مستقیم، تهویه مطبوع، حمام بزرگ با دوش، لوازم بهداشتی، میز کار و تلویزیون اشاره کرد. همچنین امکان استفاده از اینترنت وای فای رایگان فراهم شده است.



استخر روباز از جمله امکانات تفریحی هتل ۴ ستاره متروپل پوکت است که برای داشتن ساعتی دلپذیر استفاده از آن به بزرگسالان و کودکان البته در استخر مخصوص توصیه می شود. همچنین مرکز تناسب اندام نیز با انواع وسائل ورزشی تجهیز شده و مراجعه به آن برای پیگیری تمرین های روزانه مفید خواهد بود. برای رفع خستگی و بازیابی نیروی از دست رفته بدن استفاده از ماساژ سنتی تایلندی که زبانزد همگان است پیشنهاد می شود. در کافه و رستوران هتل غذا های لذیذتایلندی، بین المللی و چینی طبخ و ارائه می گردد.



هتل متروپل پوکت  برای کمک به مسافران، خدمات گردشگری ارائه می دهد و به آنان در زمینه هماهنگی تور هایی که می خواهند شرکت کنند مشاوره می دهد. همچنین برای برگزاری میتینگ مسافران تجاری نیز امکاناتی در نظر گرفته شده است.برای جابجایی بین طبقات از آسانسور استفاده می گردد و دسترسی به اینترنت در مکان های عمومی فراهم شده و پارکینگ اختصاصی موجود است. برای راحتی خانواده هایی که با فرزندان خود به پوکت سفر کرده اند خدمات نگهداری از کودک ارائه می شود و پذیرش مسافران نیز به صورت ۲۴ ساعته انجام می پذیرد.




معرفی هتل آماری اوشن در پاتایا

هتل آماری اوشن از جمله هتل های 5 ستاره پاتایا می باشد که در فاصله 125 کیلومتری فرودگاه سووارنابومی واقع شده و مشرف به خلیج زیبای پاتایاست. این هتل که در سال 2007 به بهره برداری رسیده 297 اتاق و سوئیت مجهز را برای مسافران تور تایلند فراهم نموده و ترکیبی از خدمات با کیفیت و امکانات به روز را ارائه می دهد. تیفانی شو، مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال، موزه ریپلی، گالری هنر در بهشت و خیابان معروف واکینگ استریت با انواع سرگرمی های شبانه از جمله مکان های دیدنی هستند که با چند دقیقه پیاده روی و یا رانندگی در دسترس خواهند بود.



دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای و دی وی دی پلیر برای سرگرمی مسافران در نظر گرفته شده و برای امنیت بیشتر از سیستم قفل درب الکترونیکی و گاوصندوق استفاده می شود. حمام اختصاصی با دوش و وان، خط تلفن مستقیم بین المللی، سرویس تهیه چای و قهوه، تهویه مطبوع، اتو و میز اتو در صورت درخواست، میز کار، لوازم بهداشتی، سشوار، تنپوش و دمپائی از سایر امکاناتی هستند که در واحد های اقامتی هتل به چشم می خورند.



در مرکز اسپای Breeze هتل می توان از انواع ماساژ، درمان های بدن و درمان های زیبایی بهره برد و خستگی ها و فشار های روزانه را  از بدن رفع کرد. استخر روباز، مرکز تناسب اندام با تجهیزات ورزشی مدرن و پیشرفته، جکوزی، تراس و صندلی های آفتابگیر، اتاق بخار و کلاب کودکان از دیگر امکاناتی است که برای استفاده مهمانان در هتل آماری اوشن پاتایا ارائه می شود. در رستوران های هتل نیز انواع غذا های ژاپنی، چینی، تایلندی، هندی، دریائی، مدیترانه ای، غربی و بین المللی طبخ و به مهمانان تور تایلند ارائه می گردد.



هتل آماری پاتایا برای برگزاری سمینار ها و جلسات مسافران تجاری طیف وسیعی از اتاق های ملاقات با امکانات معاصر و یک تیم اختصاصی از برنامه ریزان را با توجه به نیاز آنان ارائه می دهد.مهمانان برای هماهنگی تور ها و تهیه بلیط مکان های دیدنی و تفریحی پاتایا می توانند به پرسنل مستقر در میز تور مراجعه کرده و در زمینه خدمات گردشگری از آنان مشاوره درخواست نمایند.دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی فراهم شده و پارکینگ اختصاصی برای افرادی که با اتومبیل شخصی به پاتایا سفر کرده اند در نظر گرفته شده است. همچنین برای رفاه مهمانان خدمات لاندری و خشکشوئی ارائه می شود و پذیرش مسافران به صورت شبانه روزی انجام می گیرد.