موزه هنر های اسلامی کوالالامپور

موزه هنر های اسلامی کوالالامپور


گردشگرانی هستند که به دیدن موزه ها بسیار علاقه مندند و به هر کجا که سفر کنند بازدید از موزه ها را در اولویت برنامه خود قرار می دهند. اگر به کوالالامپور سفر کردید بازدید از موزه هنر های اسلامی کوالالامپور را از دست ندهید. این موزه یکی از غنی ترین موزه های موجود در جنوب شرقی آسیا است و تاریخ جذاب اسلام در مالزی را در معرض نمایش قرار می دهد. موزه هنر های اسلامی کوالالامپور به عنوان یکی از دیدنی های مالزی طرفداران بسیاری دارد و در سال ۱۹۹۸ افتتاح شده و با فضایی بالغ بر سی هزار متر مربع به طور متوسط میزبان بیش از هفت هزار آثار باستانی و تاریخی مختلف از کشور های مسلمان جهان است.

موزه هنر های اسلامی کوالالامپور


موزه هنر های اسلامی مالزی که از مهم ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور است در خیابان Lembah Perdana واقع شده و شامل دوازده گالری با انواع فرش، کاشی، سرامیک، سکه های قدیمی، جواهرات، ادوات جنگی، نسخ خطی، پارچه ها و قرآن ها می باشد. در گالری اول ماکت هایی از معماری با شکوه اسلامی مانند مسجد الحرام، بیت المقدس، مسجد امام اصفهان و مقبره تیمور در ازبکستان برای معرفی معماری اسلامی به نمایش در آمده است و گالری دوم مربوط به نسخ خطی و قرآن می باشد همچنین نسخ خطی مربوط به نجوم ریاضی و پزشکی نیز در این گالری به چشم می خورند.  گالری سوم به معرفی آثار دوره اسلامی هند و گالری چهارم به معرفی هنر اسلامی چین می پردازند. گالری پنجم به معرفی هنر دوره اسلامی مالزی می پردازد. مالزی به عنوان یکی از مهم ترین کشورهای اسلامی جنوب شرقی آسیا دارای مجموعه نفیسی از هنر های اسلامی است که در این گالری به نمایش در آمده است. گالری ششم که گالری جواهرات نام دارد به معرفی جواهرات قومی و انحصاری دوره اسلامی می پردازد. گالری هفتم موزه هنر های اسلامی کوالالامپور مربوط به بخش منسوجات است در این گالری منسوجاتی از پنبه، ابریشم و کتان با طرح های مختلف به نمایش گذاشته شده است منسوجات مربوط به دوره صفویه با نقوش پیچیده اسلامی در این گالری خودنمایی می کنند. اسلحه و زره اشیایی هستند که در گالری هشتم به نمایش گذاشته شده اند و گالری نهم که به سکه اختصاص دارد یکی از بخش های جذاب و دیدنی موزه هنر های اسلامی کوالالامپور محسوب می شود. در گالری دهم اشیاء فلزی دوره اسلامی به چشم می خورند که چراغ پایه بلند متعلق به قرن هفتم هجری خراسان جز آثار ارزنده این گالری محسوب می شود. گالری یازدهم و دوازدهم نیز مربوط به آثار سفال، سرامیک و چوب دوره اسلامی است.

دیدنی های مالزی، موزه هنر های اسلامی کوالالامپور


موزه هنر های اسلامی از دیدنی های کوالالامپور


علاوه بر دوازده گالری معرفی آثار اسلامی، موزه داری یک کتابخانه که شامل کتاب های نفیسی در مورد هنر اسلامی است و یک فروشگاه آثار هنری و یک سالن غذاخوری نیز می باشد که به سبک عربی چیدمان شده است. علاوه بر آن دو گالری دیگر در موزه وجود دارد که  به معرفی آثار مختلف اسلامی در طول سال می پردازد. معماری اسلامی به زیبایی در بنای موزه به کار رفته است گنبد زیبای آن با کاشی های فیروزه ای رنگ و سر در ورودی ساختمان که با نقوش اسلامی کاشی کاری شده همه نشان از موزه ای برای هنر های اسلامی است این موزه از دیدنی های کوالالامپوربه حساب می آید.


اطلاعات موزه هنر های اسلامی کوالالامپور

  • نام لاتین موزه هنر های اسلامی کوالالامپور: Islamic Arts Museum Kuala Lumpur
  • تلفن موزه هنر های اسلامی کوالالامپور: ۲۰۹۲۷۰۷۰-۳-۶۰+
  • آدرس موزه هنر های اسلامی کوالالامپور: Jalan Lembah Perdana, 50480 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت موزه هنر های اسلامی کوالالامپور: http://www.iamm.org.my
  • موقعیت موزه هنر های اسلامی کوالالامپور: Kuala Lumpur
موزه هنر های اسلامی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور


آدرس موزه هنر های اسلامی کوالالامپور


موزه هنر های اسلامی کوالالامپور

هتل برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

هتل برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور


کوالالامپور بزرگ ترین شهر مالزی و از بهترین شهر های توریستی این کشور می باشد و سالانه گردشگران بسیاری برای گذران تعطیلات و یا به منظور تجارت در قالب تور و یا به صورت انفرادی به این شهر سفر می کنند در هر صورت، هتل برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت گردشگران می باشد. این هتل از جمله هتل های ۵ ستاره و پر طرفدار است که در مثلث طلائی و در مرکز منطقه کسب و کار و خرید کوالالامپور واقع شده و با ایستگاه مونوریل بوکیت بینتانگ فقط ۳۵۰ متر فاصله دارد و گردشگران با منوریل در عرض ۶ دقیقه به ترمینال کی ال سنترال و به میزان ۴۵ دقیقه رانندگی به فرودگاه بین المللی کوالالامپور خواهند رسید. هتل برجایا تایمز اسکوئر توسط بسیاری از جاذبه های گردشگری کوالالامپور مانند خیابان بوکیت بینتانگ که سرتاسر پر از مراکز خرید و مغازه های متعدد می باشد، کلاب های شبانه در خیابان چانکات، مراکز تجاری، برج دوقلو، و از طرف دیگر با مناظر طبیعی دیدنی احاطه شده است. از برجسته ترین ویژگی های هتل برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید نظیر برجایا تایمز اسکوئر، لات تن، بیبی پلازا و سونگای ونگ اشاره کرد.

هتل برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور


اتاق های هتل برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

هتل برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور از هتل های 5 ستاره مالزی می باشد که با ۲۷ طبقه در رده ساختمان های بلند کوالالامپور قرار دارد. منظره بی نظیر این هتل از نمای افق بسیار زیبا و دیدنی است. این هتل دارای ۶۵۰ اتاق وی آی پی، دو تخته، معمولی، خانوادگی، سوئیت استاندارد و پنت هاوس در اندازه های مختلف می باشد که با طراحی زیبا و امکانات مناسب خود، برای هر گردشگر اقامتی مطلوب و آرام را فراهم می کند. در هر اتاق امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، دسترسی به وای فای، تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی، تلفن، گاوصندوق، حمام اختصاصی با دوش و وان، سشوار، اتو و میز اتو، حوله، دمپائی، لوازم آرایشی بهداشتی، روزنامه، میز کار و بطری آب فراهم شده است. همچنین امکان تهیه چای و قهوه موجود است و پرسنل خونگرم و مهمان نواز هتل در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده سرویس دهی هستند. نظافت روزانه اتاق ها سبب شده تا همیشه آن ها تمیز و مرتب باشند.

اتاق های هتل برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور


هتل های 5 ستاره مالزی، برجایا تایمز اسکوئر


امکانات هتل برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

مهمانان در هتل برجایا تایمز اسکوئر به عنوان یکی از هتل های کوالالامپور می توانند از استخر در فضای باز هتل استفاده کنند و در مرکز تناسب اندام مجهز آن به ورزش های روزانه بپردازند و یا در مرکز اسپا از انواع ماساژ ها و درمان ها بهره ببرند. همچنین امکان استفاده از امکانات اسکواش، بولینگ، تنیس روی میز و سونا فراهم شده است. مهمانان می توانند انواع غذا های آمریکایی و آسیایی را در رستوران Big Apple که چشم انداز بی نظیری به شهر دارد سرو کنند و رستوران برادوی Broadway عصرانه های سبک  و لذیذی ارائه می دهد و نوشابه ها و آب میوه های خوشمزه ای دارد. رستوران Fourteenth غذاهای فوق العاده ای را همراه با دید عالی به شهر در اختیار مهمانان قرار می دهد. مرکز کسب و کار هتل با امکانات مجهز و مدرن نیاز های کاری مسافران را برآورده می سازد.

برجایا تایمز اسکوئر از هتل های کوالالامپور


برجایا تایمز اسکوئر از هتل های کوالالامپور


خدمات دربان، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، میز تور، صرافی، چک این – چک اوت سریع، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودک، اتوکشی، خشکشوئی، لاندری، فکس و کپی، مینی مارکت، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، کرایه خودرو، صندوق امانات، آسانسور، امکانات برای مهمانان ناتوان، اتاق های عاری از سیگار، تهویه مطبوع، اتاق های خانوادگی و کارکنان چند زبانه از سرویس ها و خدماتی است که هتل برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور ارائه می گردد و مهمانان با بهره گیری از امکانات و سرویس های متنوع می توانند اقامتی رویائی داشته باشند.


اطلاعات هتل برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Berjaya Times Square Hotel Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: ۲۱۱۷۸۰۰۰-۳-۶۰+
  • آدرس هتل: No.1, Jalan Imbi, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: www.berjayahotel.com/kualalumpur
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur
برجایا تایمز از هتل های 5 ستاره کوالالامپور


برجایا تایمز از هتل های 5 ستاره کوالالامپور


هتل 5 ستاره برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور


هتل برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

هتل گرند حیات کوالالامپور

هتل گرند حیات کوالالامپور


کوالالامپور یکی از شهر های زیبای آسیائی برای گردش و تعطیلات می باشد و با دیدنی های بسیاری که دارد برای چند روز می تواند گردشگران را سرگرم کند. برای اقامت در این شهر می توانید هتل گرند حیات کوالالامپور را در نظر بگیرید که از بهترین هتل ها می باشد. این هتل ۵ ستاره در نزدیکی قلب منطقه خرید و سرگرمی مثلث طلائی و در مجاورت مرکز کنوانسیون کوالالامپور واقع شده و توسط باغ های سرسبز گرمسیری احاطه شده است. با اقامت در این هتل به بسیاری از جاذبه های گردشگری کوالالامپوردسترسی راحتی خواهید داشت و حتی با یک پیاده روی کوتاه به آن ها خواهید رسید. از جمله دیدنی هایی که در نزدیکی هتل گرند حیات کوالالامپور هستند می توان به برج های دوقلوی پتروناس، برج KL، آکواریوم KLCC، مرکز خرید سوریا KLCC، مرکز خرید پاویلیون و بوکیت بینتانگ اشاره کرد همچنین هتل تا ارکستر فیلارمونیک مالزی با خودرو ۱۰ دقیقه فاصله دارد و مهمانان با یک درایو ۶۰ دقیقه ای به فرودگاه بین المللی کوالالامپور خواهند رسید.

هتل گرند حیات کوالالامپور


اتاق های هتل گرند حیات کوالالامپور

هتل گرند حیات کوالالامپور که از هتل های 5 ستاره مالزی می باشد شامل ۳۷۰ اتاق و ۴۲ سوئیت مجهز و مدرن در اندازه های مختلف می باشد که کوچکترین اتاق ها ۴۷ متر مربع و بزرگ ترین سوئیت نیز ۳۴۰ متر مربع مساحت دارد. اتاق ها دارای پنجره های بزرگی هستند که سبب می شود مهمانان چشم اندازی زیبا از برج های دوقلوی پتروناس و پارک کوالالامپور داشته باشند. همه اتاق ها زیبا و جادار هستند و به سبک معاصر دکور شده اند و در آن ها امکاناتی نظیر تهویه مطبوع فردی، حمام خصوصی با دوش و وان، سشوار، حوله، دمپائی، دو خط تلفن با پست صوتی، میز کار بزرگ، تلویزیون ال ای دی ۴۲ اینچ با کانال های کابلی و ماهواره ای، دسترسی به اینترنت با سرعت بالا، روزنامه و گاوصندوق گنجانده شده است همچنین مهمانان می توانند در اتاق ها چای و قهوه آماده کنند و در کنار تماشای مناظر زیبای شهر نوش جان کنند. قابل ذکر است که نظافت روزانه سبب شده تا اتاق ها بسیار تمیز و پاک باشند.

اتاق های هتل گرند حیات کوالالامپور


هتل های 5 ستاره مالزی، گرند حیات کوالالامپور


هتل 5 ستاره گرند حیات کوالالامپور


امکانات هتل گرند حیات کوالالامپور

هتل گرند حیات از برترین هتل های کوالالامپور می باشد و هم برای مسافران کاری و هم برای کسانی که برای تعطیلات به این شهر سفر کرده اند مناسب است و برای هر گروه امکانات به خصوصی فراهم کرده است. برای رفع نیاز های حرفه ای مهمانان کاری، هتل دارای یک مرکز کسب و کار و اتاق ملاقات کاملا مجهز است و استخر فضای باز هتل محل خوبی برای اوقات فراغت مهمانان می باشد همچنین مرکز تناسب اندام مجهزی برای انجام ورزش های روزانه فراهم شده است و مرکز اسپا نیز با اتاق ها درمان، انواع ماساژ، جکوزی، سونا و اتاق بخار آماده ارائه خدمات می باشد.  رستوران مشهور THIRTY8 انواع استیک، غذا های دریایی، سوشی و ساشیمی را سرو می‌کند. رستوران JP Teres هتل گرند حیات نیز با یک سالن غذاخوری کوچک و یک تراس بزرگ در خدمت مهمانان می باشد. رستوران کنار استخر نیز با منوی غذا های سالم، آب میوه های تازه و چای سرد، در کنار استخر از مهمانان پذیرایی می‌کند.

گرند حیات از هتل های کوالالامپور


هتل گرند حیات کوالالامپور


 هتل گرند حیات کوالالامپور گلچینی از بهترین خدمات و امکانات نظیر پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، صرافی، چک این – چک اوت سریع، پارکینگ رایگان، فکس و کپی، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، تهویه مطبوع، صندوق امانات، آسانسور، امکانات اتاق وی آی پی، روزنامه، امکانات برای مهمانان ناتوان، روم سرویس ۲۴ ساعته، اتاق های عاری از سیگار، خشکشوئی، لاندری و اتوکشی را برای مسافرین در نظر گرفته است. با اقامت در این هتل می توانید سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.


اطلاعات هتل گرند حیات کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Hotel Grand Hyatt Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: ۲۱۸۲۱۲۳۴-۳-۶۰+
  • آدرس هتل: ۱۲Jalan Pinang, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: www.kualalumpur.grand.hyatt.com/en/hotel/home.html
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur
گرند حیات از هتل های 5 ستاره کوالالامپور


گرند حیات از هتل های 5 ستاره کوالالامپور


هتل گرند حیات کوالالامپور

هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور

هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور


هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور یکی از هتل های ۵ ستاره ای است که در قلب شهر و در نزدیکی مرکز کنوانسیون کوالالامپور واقع شده و از بهترین هتل ها برای اقامت در کوالالامپور به شمار می آید. این هتل فقط یک پیاده روی کوتاه از برج های دوقلوی پتروناس و دیگر مراکز خرید و سرگرمی فاصله دارد. هتل اینترکنتیننتال که در خیابان امپنگ واقع شده دارای یک سرویس حمل و نقل رایگان به صورت ساعتی به خیابان مشهور بینتانگ واک Bintang Walk و سوریا KLCC است که هر دوی آن ها کمتر از ۱۰ دقیقه تا هتل فاصله دارند. قابل ذکر است که قبلا این هتل با نام نیکو شناخته می شد. هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور در نزدیکی ایستگاه ال آر تی امپنگ پارک قرار دارد که امکان دسترسی آسان را به تمامی مراکز مهم شهر از جمله جاذبه های گردشگری کوالالامپور را فراهم می کند.

هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور


اتاق های هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور

هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور از جمله هتل های 5 ستاره مالزی است که دارای ۴۷۳ اتاق و سوئیت استاندارد و مجلل در مساحت و طراحی متنوع می باشد که برای هر مسافری جذاب و رضایت بخش خواهد بود. تهویه مطبوع در اتاق ها فراهم شده و از اتاق قابل کنترل است همچنین تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، حمام اختصاصی، لوازم آرایشی بهداشتی، حوله، دمپائی، گاوصندوق و میز کار برای راحتی مهمانان در اتاق ها موجود است و ساکنان اتاق ها می توانند از وای فای رایگان استفاده کنند. همچنین چای و قهوه ساز، منوی بالش، پرده خاموشی، تلفن، بطری آب، اتو و میز اتو از دیگر امکانات اتاق ها می باشد. پرسنل خونگرم و مهربان هتل در ۲۴ ساعت شبانه روزی آماده سرویس دهی هستند و نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد.

اتاق های هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور


امکانات هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور

هتل های کوالالامپوردارای تنوع زیادی هستند و گاهی اوقات گردشگران قادر نیستند به آسانی از بین این هتل ها، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند اما هتل اینتر کنتیننتال کوالالامپور که در مثلث طلائی واقع شده یکی از موارد عالی برای اقامت است و امکانات قابل توجهی در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. این هتل دارای هشت اتاق جلسه و دو بال روم با قابلیت های چند منظوره برای میزبانی به یاد ماندنی ترین مراسم از جشن های گروهی صمیمی ۲۰ نفره تا عروسی ۸۰۰ نفره و یا یک کنفرانس بزرگ با ۱۳۰۰ نماینده می باشد. مهمانان می توانند در رستوران Serena از انواع غذاهای محلی و بین المللی به صورت بوفه لذت ببرند و در رستوران Deli اسنک های لذیذی سرو کنند. رستوران ژاپنی Tatsu و رستوران چینی Toh Lee نیز از دیگر غذاخوری های محبوب هتل می باشند و لژ لابی و کافه Bentley نیز مخصوص سرو نوشیدنی و انواع آب میوه می باشند. برای اوقات فراغت گردشگران نیز استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام مجهز و اسپا در نظر گرفته شده است.

هتل های 5 ستاره مالزی، اینترکنتیننتال کوالالامپور


اینترکنتیننتال از هتل های کوالالامپور


مرکز تجاری این هتل پاسخگوی تمام نیازهای مسافرین تجاری و جلسات اداری آن ها می باشد و این درحالی است که دفتر توریستی مهمانان را در هماهنگی های لازم برای تور های گردشگری یاری می رساند. سرویس های تبدیل پول و خشک شویی و لباس شویی نیز در دسترس می باشد و برای مسافرانی که با خودرو شخصی سفر کرده اند پارکینگ در نظر گرفته شده است. پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ ساعته می باشد و خدمات نگهداری از کودک ارائه می گردد. همچنین امکاناتی برای مهمانان ناتوان فراهم شده است.


اطلاعات هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Hotel InterContinental Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: ۲۷۸۲۶۰۰۰-۳-۶۰+
  • آدرس هتل: ۱۶۵Jalan Ampang, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: www.ihg.com/intercontinental/hotels/gb/en/kuala-lumpur/kulha/hoteldetail
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur
اینترکنتیننتال از هتل های 5 ستاره کوالالامپور


هتل 5 ستاره اینترکنتیننتال کوالالامپور


هتل 5 ستاره اینترکنتیننتال از هتل های کوالالامپور


هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور

هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور

هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور


کوالالامپور پایتخت مالزی، یکی از زیبا ترین شهر های توریستی جهان است که هر ساله گردشگران بسیاری در قالب تور های مختلف و یا سفر های انفرادی به این شهر سفر می کند. یکی از هتل های فوق العاده برای اقامت در این شهر، هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور می باشد که به دلیل امکانات رفاهی عالی، سرویس دهی فوق العاده و مهمان نوازی مناسب یکی از هتل های مورد علاقه مسافران می باشد. این هتل که در قلب شهر و Jalan Tun Razak واقع شده در زمره هتل های ۵ ستاره قرار می گیرد و یکی از هتل های زنجیره ای دابلتری بای هیلتون می باشد.

هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور


هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور بخشی از مثلث طلائی کوالالامپور می باشد و در فاصله اندکی از بهترین مراکز خرید، سالن های غذاخوری و مراکز سرگرمی واقع شده و ایستگاه مترو پارک امپنگ با یک پیاده روی ۵ دقیقه ای در یک راهرو پوشیده، در دسترس قرار می گیرد و مراجعه به سایر نقاط شهر را برای مسافران تسهیل می سازد. این هتل ۱۵ دقیقه پیاده روی از برج های دوقلوی پتروناس، مرکز کنوانسیون کوالالامپور و مرکز خرید سوریا KLCC که از مهم ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپوربه شمار می آیند فاصله دارد. همچنین گردشگران با طی کردن مسیری کوتاه با تاکسی به راحتی می توانند به زنده ترین خیابان شهر یا همان بوکیت بینتانک برسند.


اتاق های هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور

هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور که از جمله هتل های 5 ستاره مالزی است دارای ۵۴۰ اتاق و سوئیت مجهز و راحت می باشد که در تمامی اتاق های بزرگ هتل امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی ۳۲ اینچی، حمام سنگ مرمر، لوازم آرایشی بهداشتی، اتو و میز اتو، گوشی با سیستم پیام صوتی، اینترنت وای فای، منوی بالش، میز کار، صندلی قابل تنظیم، آداپتور های بین المللی، کابل اینترنت، سشوار، حوله و دمپایی فراهم شده و امکان تهیه قهوه نیز موجود است و کارکنان هتل در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز آماده سرویس دهی به مهمانان هستند و نظافت اتاق ها نیز به صورت روزانه انجام می گیرد.

اتاق های هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور
دابلتری بای هیلتون از هتل های کوالالامپور


امکانات هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور

هتل دابلتری بای هیلتون به عنوان یکی از هتل های کوالالامپوربا گرید ۵ ستاره امکاناتی عالی در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. این هتل دارای استخری در فضای باز می باشد که مهمانان می توانند بخشی از اوقات فراغت خود را در آن سپری کنند همچنین مرکز تناسب اندام مجهزی نیز در هتل موجود است که می توان از آن برای انجام ورزش های روزانه استفاده کرد. امکانات جلسه، کنفرانس و ضیافت هتل فضائی به وسعت ۳۷۰۰۰ فوت مربع را به خود اختصاص داده است. مهمانان می توانند در رستوران Tosca، انواع خوراک های ایتالیایی و در رستوران makan Kitchen، انواع خوراک های محلی و غذاهای خوشمزه و لذیذ رابا منوی باز میل کنند. سرو انواع نوشیدنی و خوراک های مختصر مانند انواع آجیل، کیک، چای، قهوه و ساندویچ برای مهمانان فراهم شده و پرسنل خونگرم هتل در تریا ها از مهمانان پذیرایی می کنند.

هتل های 5 ستاره مالزی، دابلتری بای هیلتون
هتل های 5 ستاره مالزی، دابلتری بای هیلتون


هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور خدمات و سرویس های متنوعی برای راحتی مهمانان فراهم کرده که پر کاربرد ترین آن ها عبارتند از: پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ با هزینه اضافی، میز تور، خدمات دربان، خودپرداز، انبار چمدان، صرافی، خدمات نگهداری از کودک، خشکشوئی، لاندری، اتوکشی، فکس و کپی، سرویس شاتل رایگان، فروشگاه، صندوق امانات، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، آسانسور، امکانات برای مهمانان ناتوان، روم سرویس و کارکنان چند زبانه.


اطلاعات هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: DoubleTree by Hilton Hotel Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: ۲۱۷۲۷۲۷۲-۳-۶۰+
  • آدرس هتل: The Intermark 348 Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur, 50400, Malaysia
  • وب سایت هتل: http://doubletree3.hilton.com/en/hotels/malaysia/doubletree-by-hilton-hotel-kuala-lumpur-KULDTDI/index.html
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur
دابل تری بای هیلتون از هتل های 5 ستاره کوالالامپور
دابل تری بای هیلتون از هتل های 5 ستاره کوالالامپور
هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور