مرکز خرید صوفیا اوت لت سنتر در بلغارستان

صوفیا اوت لت سنتر اولین اوت لتی است که در بلغارستان راه اندازی شده تا علاقه مندان به برندهای معتبر بتوانند با مراجعه به آن اجناس کمی قدیمی که در حال حاضر مد روز نیستند را با تخفیفاتی استثنائی خریداری نمایند . این مرکز خرید در تمامی روزهای هفته باز بوده و روزانه از 10 صبح درهای خود را به روی مراجعه کنندگان گشوده و تا 21 شب به فعالیت خود ادامه می دهد . در این مرکز بیش از 80 فروشگاه اوت لت زیر یک سقف گرد هم آمده اند تا اجناس خود را با حداکثر 70 درصد تخفیف به فروش برسانند .



 
مرکز خرید اوت لت سنتر صوفیه یک خرید هیجان انگیز و اوقاتی مفرح با برخی از بهترین کافی شاپ ها و رستوران های فست فود پیشرو در جهان ارائه می دهد .این مرکز خرید در سال 2010 در بلوار Tsarigradsko Shose 92A به بهره برداری رسیده و درایوی 15 دقیقه ای تا مرکز شهر صوفیه و 5 دقیقه ای تا فرودگاه فاصله دارد . این مجتمع که از برترین مراکز خرید صوفیه محسوب می گردد فضایی به مساحت 15 هزار متر مربع را به خرده فروشی ، کافی شاپ ها و فست فودهای بین المللی اختصاص داده و دارای فروشگاه هایی لوکس با اجناس متنوع و با کیفیت می باشد .



گردشگران تور بلغارستان با مراجعه به Outlet Centerشهر صوفیه می توانند اقلام با کیفیتی چون لباس های رسمی و جین ، لباس زیر ، کفش ، البسه ورزشی ، لوازم خانگی و لوازم جانبی را خریداری نمایند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.