ساحل باتو فرینگی پنانگ

ساحل باتو فرینگی پنانگ


از معروف ترین سواحل مالزی می توان به ساحل باتو فرینگی پنانگ (Batu Ferringhi Beach Penang) اشاره کرد که با زیبائی ها و صخره های کوچک و بزرگی که دارد برای هر گردشگری جذاب خواهد بود. این ساحل که در امتداد جاده ساحلی شمال-غرب جورج تاون واقع شده برای انجام انواع ورزش های آبی مناسب می باشد و مملو از تفرجگاه هایی با استاندارد های بین المللی است و یک از دینی های مالزی به شمار می آید.

ساحل باتو فرینگی پنانگ


ساحل باتو فرینگی که از جاذبه های گردشگری پنانگ است از اواسط دهه ۷۰ تا اوایل دهه ۹۰ شاهد ساخت و ساز های بسیار بوده و در آن هتل هایی برای اقامت گردشگرانی که برای تفریح و گردش به این ساحل زیبا سفر می کنند ساخته شده است. ساحل باتو فرینگی پنانگ که از بزرگترین سواحل مالزی به شمار می رود، مانند بسیاری از سواحل شمالی پنانگ، ساحلی است با شن های سفید و تخته سنگ های بزرگ و کوچک. این ساحل برای ورزش های آبی، غواصی، اسکی روی آب و چتر بازی مناسب است و اسب سواری نیز از دیگر فعالیت های قابل انجام در کنار این ساحل است در مجموع رفتن به ساحل باتو فرینگی می تواند یکی از تفریحات پنانگ باشد. کافه های ساحلی نیز که از چوب و حصیر ساخته شده اند آب میوه های استوایی می فروشند که رنگ و مزه آن ها بسیار هوس انگیز است.

دیدنی های مالزی، ساحل باتو فرینگی پنانگ


ساحل باتو فرینگی از دیدنی های پنانگ


با غروب خورشید، بازار های رو باز در کنار ساحل باتو فرینگی پنانگ برپا می شوند که در آن همه چیز از عتیقه های تزئینی تا سوغاتی های فریبنده به فروش می رسند و فضای شاد و زنده ای را به این ساحل هدیه می کنند. در باتو فرینگی علاوه بر ساحل زیبایش جاذبه های دیگری نیز موجود است که از معروف ترین آن ها می توان به مزرعه میوه گرمسیری، باغ گیاه شناسی پنانگ، پارک ملی پنانگ، گالری هنری یاهونگ، باغ گونه های گرمسیری، مزرعه پروانه پنانگ، کارخانه طراحی روی پارچه پنانگ، بازار شبانه و wet world wild اشاره کرد.

ساحل باتو فرینگی از جاذبه های گردشگری پنانگ


ساحل باتو فرینگی پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ

هتل جن پنانگ


هتل چهار ستاره جن پنانگ (Hotel Jen Penang) برای گردشگران علاقه مند به خرید و مراکز خرید مناسب است زیرا این هتل در کنار ساختمان کمتار، مرکز خرید ۱ ست اونیو و مرکز خرید پرانگین واقع شده است. هتل جن که قبلا با نام تریدرز شناخته می شد در قلب میراث جهانی یونسکو جورج تاون که بسیاری از جاذبه های گردشگری پنانگ در آن واقع شده اند قرار گرفته و تا فرودگاه بین المللی پنانگ و منطقه صنعتی Bayan Lepas  فاصله ۱۵ دقیقه ای دارد.

هتل جن پنانگ


جن پنانگ که در شمار هتل های 4 ستاره مالزی قرار دارد شامل ۴۴۳ اتاق و سوئیت می باشد که هر کدام از آن ها دکوری به سبک مدرن مالائی دارند و با نهایت دقت و سلیقه تزئین شده اند. در اتاق ها امکانات خوبی گنجانده شده تا مهمانان در این اتاق ها اقامتی راحت و مرفه داشته باشند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان فراهم شده و تلویزیون با انواع کانال های ماهواره ای و کابلی موجود است شماره گیری مستقیم بین المللی میسر است و گاوصندوق الکترونیکی برای محافظت از اشیا گرانبهای مهمانان در اتاق ها تعبیه شده است. میز تحریر، سشوار، روم سرویس ۲۴ ساعته، یخچال، امکانات تهیه چای و قهوه، سشوار و حمام اختصاصی از سایر تجهیزاتی است که در اتاق های هتل موجود است.

هتل های 4 ستاره مالزی، جن پنانگ


مهمانان این هتل ۴ ستاره بعد از گشت شهری و یا انجام کار های تجاری خود برای بازیابی نیروی از دست رفته خود می توانند از خدمات ماساژ، سونا و اتاق بخار استفاده کنند و یا در استخر روباز هتل شنا و آبتنی کنند. باشگاه ورزشی هتل ۲۴ ساعته می باشد و در هر زمانی که تمایل به ورزش و تمرین داشته باشید می توانید به این مرکز مراجعه کنید. افرادی که به منظور تجاری به پنانگ سفر کرده اند و هتل جن را برای اقامت برگزیدند برای دنبال کردن اهداف تجاری خود می توانند از مرکز بیزنس مجهز و مدرن موجود استفاده کنند. رستوران The Islander با انواع غذا های بین المللی و محلی آماده پذیرائی از مشتریان می باشد و در سالن لابی نیز غذا های سبک و تنقلات سرو می گردد. قابل ذکر است که صبحانه در جن به صورت بوفه ارائه می گردد.

هتل 4 ستاره جن از هتل های پنانگ مالزی


دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، سرویس شاتل رایگان، کرایه خودرو، خدمات دربان، انبار چمدان، خدمات تهیه بلیط، میز تور، صرافی، میز جلو ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودک، اتوکشی، لاندری، خشکشوئی، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، تهویه مطبوع، ناهار بسته بندی شده، صندوق امانات در پذیرش، آسانسور، سوئیت عروس، اتاق های خانوادگی، امکانات برای مهمانان ناتوان، روم سرویس و اتاق های عاری از سیگار از جمله خدمات و امکانات رفاهی جن به عنوان یکی از هتل های پنانگ می باشد.

هتل های 4 ستاره پنانگ


آدرس هتل جن پنانگ

هتل گلدن سندز ریزورت پنانگ

هتل گلدن سندز ریزورت پنانگ


هتل گلدن سندز ریزورت پنانگ (Golden Sands Resort by Shangri La Penang) یکی از هتل های ۴ ستاره ساحل زیبا و معروف باتو فرینگی می باشد که ترکیبی از امکانات، زیبائی، راحتی و مهمان نوازی را ارائه می دهد. این هتل که جزئی از گروه هتل های زنجیره ای شانگری لا می باشد با اتومبیل ۲۰ دقیقه تا جورج تاون که از جاذبه های گردشگری پنانگ می باشد فاصله دارد. این هتل در ساحل و مقابل یک دریای فوق العاده واقع شده و توسط گیاهان گرمسیری احاطه شده است. بازار شب در نزدیکی هتل گلدن سندز ریزورت مالزی می باشد و مهمانان مقیم این هتل برای رفتن به فرودگاه بین المللی پنانگ مسافتی ۱۹٫۳ کیلومتری در پیش دارند.

هتل گلدن سندز ریزورت پنانگ


هتل گلدن سندز ریزورت یکی از هتل های 4 ستاره مالزی می باشد که ۳۸۷ اتاق سوپریور، دلوکس و اجرائی و سوئیت اجرائی را در خود جای داده است که برخی از آنان چشم اندازی از زیبائی های دریا و برخی نیز نمایشی از تپه های سبز پنانگ با پوشش گرمسیری آن ارائه می دهند. در اتاق ها تلویزیون ال سی دی ۳۲ اینچ با دی وی دی پلیر به چشم می خورد و حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی در دسترس است و مهمانان می توانند از اینترنت وای فای با سرعت بالا استفاده کنند و با استفاده از امکانات موجود در اتاق برای خود چای و قهوه تهیه کنند و در کنار تماشای مناظر جذاب بنوشند. خط تلفن مستقیم بین المللی، پست صوتی، منوی بالش، روپوش، دمپائی، مینی یخچال و گاوصندوق از سایر تجهیزات موجود در اتاق ها می باشد. سرویس اتاق ۲۴ ساعته می باشد و نظافت اتاق ها توسط پرسنل مجرب و حرفه ای به صورت روزانه انجام می گیرد.

هتل های 4 ستاره مالزی


هتل 4 ستاره گلدن سندز ریزورت پنانگ


هتل گلدن سندز ریزورت به عنوان یکی از هتل های پنانگ در ساحل باتو فرینگی طیف وسیعی از امکانات تفریحی و رفاهی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد و سعی دارد با خدماتی بی عیب و نقص رضایت گردشگران را جلب کند. این هتل دارای ۲ استخر برای بزرگسالان و یک استخر برای کودکان می باشد که توسط باغ های گرمسیری احاطه شده اند و کلوب Cool Zone برای بچه های ۵ تا ۱۲ سال انواع فعالیت ها و بازی ها مانند مجسمه سازی و بازی های سنتی مالزی را در نظر گرفته و برای ساعاتی آنان را سرگرم می کند تا والدین بتوانند به انجام کار های خود بپردازند. از فعالیت های ورزشی که در این هتل جریان دارد می توان به والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، پتانک، تایچی، تنیس روی میز، مینی گلف و تنیس در هوای آزاد اشاره کرد همچنین مرکز تناسب اندام هتل با انواع تجهیزات ورزش آماده میزبانی از مهمانان است و خدمات ماساژ نیز در این هتل ارائه می شود. هتل گلدن سندز ریزورت پنانگ دارای ۲ رستوران می باشد که در آن ها طیف وسیعی از غذا های محلی و بین المللی سرو می شود. اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، سرویس شاتل رایگان، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، میز جلو ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودک، اتوکشی، لاندری، فکس و کپی، مرکز بیزنس، تهویه مطبوع، صندوق امانات، آسانسور، اتاق های خانوادگی، امکانات برای مهمانان ناتوان و اتاق های عاری از سیگار بخشی از خدمات و امکانات رفاهی هتل برای گردشگران پنانگ می باشد.

هتل های 4 ستاره پنانگ

آدرس هتل گلدن سندز ریزورت پنانگ مالزی

قیمت و رزرو هتل گلدن سندز ریزورت مالزی

هتل جی گورنی پنانگ

هتل جی گورنی پنانگ


هتل 5 ستاره جی گورنی پنانگ (G Hotel Gurney Penang) که در منطقه معروف جورج تاون واقع شده مشرف به تفرجگاه ساحلی گورنی درایو می باشد  و به دلیل نزدیکی به دریا، مرکز خرید گورنی پاراگون پنانگ، مرکز خرید گورنی پلازا و گزینه های مختلف ناهارخوری در بین گردشگران شناخته شده می باشد و مهمانان می توانند در اطراف این هتل ۵ ستاره از انواع غذا های خیابانی محلی لذت ببرند. فرودگاه بین المللی پنانگ نیز در ۱۶ کیلومتری جی گورنی پنانگ قرار گرفته است. گردشگران می توانند از نزدیکی به ساحل گورنی که به خاطر آب تمیزش معروف است لذت ببرند.

هتل جی گورنی پنانگ


هتل جی گورنی که در سال ۲۰۰۶ میلادی به بهره برداری رسیده جزئی از هتل های 5 ستاره مالزی می باشد که دارای ۳۱۲ اتاق دلوکس، اجرائی و سوئیت است. اتاق ها و سوئیت ها با رنگ های آرامش بخش به زیبائی تزئین شده اند و با پنجره های بزرگی که در آن ها تعبیه شده بسیار نور گیر بوده و چشم انداز فوق العاده ای از دریا ارائه می دهند. سیستم تهویه مطبوع موجود است و تلویزیون ال ای دی با کانال های ماهواره ای فراهم شده است و مهمانان می توانند با استفاده از امکانات موجود در اتاق ها برای خود چای و قهوه تهیه کنند و در کنار تماشای مناظر جذاب نوش جان کنند. روپوش، دمپائی، اتو و میز اتو، حمام اختصاصی، لوازم آرایشی بهداشتی، سشوار، میز مطالعه، وای فای رایگان، تلفن و بطری آب در اتاق ها گنجانده شده و گاوصندوقی برای نگهداری اشیاء گران قیمت مهمانان فراهم شده است. همچنین نظافت اتاق ها به صورت روزانه و توسط افراد حرفه ای انجام می گیرد.

هتل های 5 ستاره پنانگ مالزی


در کافه ها و رستوران های جی گورنی ترکیبی از بهترین غذا های محلی و بین المللی ارائه می شود و مهمانان می توانند از استخر روباز هتل برای شنا استفاده کنند و در مرکز تناسب اندام به انجام تمرین های روزانه مشغول شوند. مرکز اسپا نیز با خدمات گوناگون برای بازیابی نیروی جوانی فوق العاده است و سونا، اتاق بخار و ماساژ از سایر امکانات تفریحی موجود است همچنین مهمانان می توانند دوچرخه اجاره کنند و به اکتشاف در شهر پنانگ به خصوص جورج تاون بپردازند. مسافران تجاری نیز می توانند سرویس دلخواه خود را انتخاب نمایند و به راحتی با تاکسی به منطقه ی مرکزی تجاری برسند.

هتل 5 ستاره جی گورنی پنانگ
هتل پنج ستاره جی گورنی مالزی


پارکینگ اختصاصی، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، میز جلو ۲۴ ساعته، فکس و کپی، مرکز بیزنس، امکانات جلسه و ضیافت، تهویه مطبوع، فروشگاه، صندوق امانات در پذیرش، سوئیت عروس، امکانات اتاق های وی آی پی، امکانات برای مهمانان ناتوان، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس گلچینی از خدمات و امکانات رفاهی هتل جی گورنی مالزی به عنوان یکی از هتل های پنانگ برای گردشگران می باشد.

آدرس هتل جی گورنی مالزی

هتل جی گورنی پنانگ

باغ پرندگان کوالالامپور

باغ پرندگان کوالالامپور


باغ پرندگان کوالالامپور (Kuala Lumpur Bird Park) یا پارک پرندگان کوالالامپور به عنوان یکی از دیدنی های مالزی در جهان بی همتاست و از بزرگ ترین ها در نوع خود می باشد. اگر در سفر به کوالالامپور زمان کافی برای رفتن به خارج شهر و بازدید از دیدنی های آن را ندارید این باغ که در مرکز شهر واقع شده می تواند انتخاب خوبی باشد. باغ پرندگان در باغ دریاچه کوالالامپور که به کمربند سبز و ریه کوالالامپور معروف است واقع شده و ۲۱ هکتار از مساحت ۶۰ هکتاری آن را به خود اختصاص داده است. این باغ در سال ۱۹۹۱ میلادی و توسط ملکه مالزی افتتاح شده است.

باغ پرندگان کوالالامپور


باغ پرندگان که از جذاب ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور می باشد با تور بزرگی پوشانده شده و بیش از ۳۰۰۰ پرنده از ۲۰۰ گونه مختلف پرندگان استوایی و پرندگان خاص مناطق دیگر دنیا را در خود جای داده است. ۹۰ درصد پرندگان این پارک از پرندگان کشور مالزی و ۱۰ درصد آن ها پرندگان خاص خارج از این کشور می باشند. این پارک بزرگ که از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر در خدمت بازدید کنندگان است ۴ بخش مجزا دارد که در سه بخش آن پرندگان آزادانه در محیط باغ پرواز می کنند همین ویژگی سبب شده که این پارک به یکی از دیدنی های کوالالامپوربرای بازدیدکنندگان تبدیل شود در بخش چهارم هم گونه های خاصی از پرندگان در قفس های بزرگ قابل مشاهده هستند.

باغ پرندگان از جاذبه های گردشگری کوالالامپور


باغ پرندگان از دیدنی های کوالالامپور


یکی از برنامه هایی که در این پارک برپاست شوی پرندگان می باشد که در آمفی تئاتر و بخش ۳ باغ پرندگان مالزی برگزار می شود. در این برنامه پرندگان مختلف کار های جالبی انجام می دهند که بعضی از این کار ها عبارتند از: پرواز از یک نقطه به نقطه دیگر، آواز خواندن پرندگان، راندن یک جیپ، دوچرخه سواری و چندین برنامه جالب دیگر که دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود. شما حتی می توانید هنگام بازدید از این مکان دیدنی به پرندگان غذا بدهید، آنها را روی شانه خود قرار دهید و عکس بگیرید فقط توجه داشته باشید که بعضی از پرندگان دارای منقار و پنجه های تیز و خطرناکی هستند بنابراین مواظب باشید که هنگام عکس گرفتن از آن ها برایشان مزاحمت ایجاد نکنید و آنها را نترسانید.

اطلاعات باغ پرندگان کوالالامپور

  • نام لاتین باغ: Kuala Lumpur Bird Park
  • تلفن باغ: ۲۲۷۲۱۰۱۰-۳-۶۰+
  • آدرس باغ: KL Bird Park, 920 Jalan Cenderawasih, Taman Tasik Perdana, 50480 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: http://www.klbirdpark.com/index.cfm
  • موقعیت باغ: Kuala Lumpur
جاذبه های گردشگری مالزی


جاذبه های گردشگری کوالالامپور، باغ پرندگان


آدرس باغ پرندگان کوالالامپور