رویال پارادایس از هتل های پوکت

هتل چهار ستاره رویال پارادایس در فاصله 40 کیلومتری فرودگاه بین المللی پوکت واقع شده و دارای دو بال متفاوت می باشد. این هتل در بال پارادایس خود 248 اتاق و سوئیت را جای داده و در بال رویال خود نیز 102 اتاق و سوئیت دارد. تمام واحد های اقامتی هتل به سبک معاصر تایلندی دکور شده اند و از مبلمان کلاسیک برای تزئین آن ها استفاده شده است. خیابان معروف بنگلا که به دلیل سرگرمی های متعددش شناخته شده می باشد در فاصله 400 متری هتل قرار گرفته و ساحل پاتونگ نیز 500 متر با هتل فاصله دارد.

هتل 4 ستاره رویال پارادایس در پوکت

هر واحد دارای بالکن اختصاصی است که مهمانان می توانند در حین نوشیدن چایی که با استفاده از سرویس اتاق تهیه کرده اند از چشم انداز نفس گیر استخر، دریا و یا کوه لذت ببرند. حمام اختصاصی، دمپائی، لوازم بهداشتی، سشوار، تلویزیون صفحه تخت ۳۲ اینچ، تهویه مطبوع، یخچال، گاوصندوق، میز مطالعه، تلفن، بطری آب و اینترنت وای فای از تجهیزات اتاق های هتل هستند. با توجه به موارد ذکر شده و موقعیت مناسب هتل در ساحل پاتونگ، این اقامتگاه یکی از بهترین هتل های پوکت برای اقامت در این جزیره می باشد.

هتل های 4 ستاره تایلند

مرکز اسپا،  اتاق های درمان، ماساژ تایلندی، سونا، جکوزی،  استخر های روباز برای بزرگسالان و کودکان، مرکز تناسب اندام و کلوب کودکان از امکانات تفریحی هتل است که مهمانان تور تایلندبا استفاده از ان ها می توانند سفری به یادماندنی را تجربه کنند. در رستوران های هتل نیز انواع غذا های بذیذ و خوشمزه عربی، هندی، حلال، سنتی کانتونی، آسیائی و بین المللی سرو می گردد.

هتل های 4 ستاره پوکت

صرافی، خدمات پستی، صندوق امانات، فروشگاه، نانوائی، پارکینگ رایگان، سوئیت ماه عسل، لاندری، خشکشوئی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، سرویس شاتل، امکانات برگزاری میتینگ و ضیافت، ترانسفر فرودگاهی، دسترسی به اینترنت وای فای، سالن زیبائی، اتاق های عاری از سیگار، دستگاه خودپرداز، خدمات دربان و انبار چمدان از خدمات و امکانات رفاهی هستند که هتل رویال پارادایس پوکت ارائه می دهد.

هتل رویال پارادایس در پوکت

هتل های پوکت

هتل سه ستاره فولین ریزورت در پوکت

هتل سه ستاره فولین ریزورت در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی پوکت در ساحل کارون واقع شده و دارای 105 اتاق استاندارد و دلوکس با امکانات استاندارد می باشد. این هتل تا مرکز خرید سنترال فستیوال 10 کیلومتر فاصله دارد در حالی که مرکز خرید جانگ سیلون در 5 کیلومتری ان واقع شده است.همچنین با چند دقیقه پیاده روی معبد کارون، مینی پارک دینو و بازار کارون در دسترس مسافران تور پوکت خواهند بود.


هتل فولین ریزورت پوکت


واحد های اقامتی هتل از رنگ های روشن بهره برده اند و به سبک تایلندی دکور شده اند. در اتاق ها تلویزیون ال ای دی با کانال های ماهواره ای و حمام اختصاصی در دسترس است. همچنین برای محافظت از اشیای گران بهای مهمانان گاوصندوق در نظر گرفته شده است. تهویه مطبوع، یخچال، لوازم بهداشتی، سشوار و تلفن با سیستم شماره گیری مستقیم از سایر تجهیزاتی هستند که در اتاق ها به چشم می خورند. در واحد های دلوکس سرویس تهیه چای و قهوه، توستر و منطقه مخصوص نشیمن نیز فراهم شده است.


هتل های 3 ستاره تایلند


 این هتل دارای رستورانی است که انواع غذا های بین المللی را ارائه می دهد و مهمانان در زمان گرسنگی می توانند به آن مراجعه کرده و غذای مورد علاقه خود را سرو کنند. همچنین در اوقات فراغت می توان از استخر روبازی که برای بزرگسالان و کودکان فراهم شده استفاده کرد.


هتل 3 ستاره فولین ریزورت پوکت


پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت در مکان های عمومی، خدمات خانه داری، لاندری، خدمات پزشکی، اتاق میتینگ، کرایه خودرو، پارکینگ،میز تور، سرویس شاتل به ساحل پاتونگ و شهر پوکت، روم سرویس، اتاق های عاری از سیگار و صندوق امانات در پذیرش از خدماتی هستند که فولین ریزورت برای مسافران تور تایلند فراهم کرده است.


هتل فولین ریزورت در پوکت


هتل های 3 ستاره پوکت