بانسکو ، بزرگترین پیست اسکی بلغارستان

بانسکو یکی از شهرهای بلغارستان است که غالبا در تمامی فصول مملو از گردشگر می باشد چرا که این شهر دارای بزرگترین پیست اسکی بلغارستان بوده و در آن  امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی برای تمامی رده های سنی فراهم شده است . پیست اسکی بانسکو بلغارستان تا ارتفاع 2600 متری امتداد یافته و در مجموع دارای 75 کیلومتر مسیر اسکی شامل 35 کیلومتر مسیر ساده ، 37 کیلومتر مسیر متوسط و 3 کیلومتر مسیر دشوارمی باشد . در سال های اخیر با توجه به بهبود زیرساخت ها ، احداث هتل های لوکس و افزودن امکانات رفاهی متعدد این منطقه به مقصد بسیاری از گردشگران زمستانی که به دنبال هیجان هستند مبدل شده است .


 
در پیست اسکی Bankso بلغارستان در کل 16 بالابر تعبیه شده که اسکی بازان با استفاده از ان ها می توانند خود را به ابتدای مسیر رسانده و اسکی خود را از ارتفاع بالا شروع کنند . در ریزورت بانسکو چندین رستوران وجود دارد که گردشگران با مراجعه به آن ها می توانند غذاهای بین المللی خوشمزه را سرو نمایند . همچنین چندین فروشگاه ، هتل و کلینیک کمک های اولیه نیز در این منطقه گنجانده شده است . علاقه مندان به اسکی با شرکت در تور اسکی بانسکو بلغارستان می توانند خود را به این منطقه فوق العاده رسانده و از زیبائی های منطقه استفاده کنند هر چند که سفر به این منطقه به فصل مناسب برای اسکی محدود نمی گردد و در زمان های دیگر نیز مملو از توریست و گردشگر می باشد . 



با وجود چندین پیست در نقاط مختلف بلغارستان این پیست حرف اول را می زند و با پوشش برف قابل اعتماد از 15 ماه دسامبر تا 15 ماه می دارای طولانی ترین فصلی اسکی در این کشور می باشد .
منبع : safarafarin.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.