هتل آل سیزنز استانبول

هتل آل سیزنز استانبول


هتل آل سیزنز استانبول در قلب تاریخی این شهر که زندگی مدرن شهری را با زیبایی های جذاب و قدیمی را آمیخته، واقع شده است. منطقه فاتح که این هتل را در خود جای داده، یک انتخاب عالی برای گردشگران علاقه مند به موزه ها و بنا های تاریخی است. ایستگاه تراموای Findikzade که در ۱۰ متری هتل واقع شده دسترسی به تمام نقاط شهر را آسان کرده و از برترین محاسن هتل آل سیزنز به شمار می آید. از جاذبه های گردشگری استانبول که در نزدیکی هتل قرار دارند و با تراموا فقط ۱۵ دقیقه طول می کشد تا به آن ها مراجعه کرد می توان به میدان سلطان احمد، بازار بزرگ و ایاصوفیه اشاره کرد. مرکز خرید قدیمی فاتح و مسجد سلیمانیه در ۳ کیلومتر هتل هستند و مسافران برای دست یابی به فرودگاه بین المللی آتاتورک باید مسافتی ۱۵ کیلومتری را طی کنند.


هتل آل سیزنز استانبول



اتاق های هتل آل سیزنز استانبول

هتل آل سیزنز که از هتل های استانبول می باشد در سال ۲۰۰۱ به بهره برداری رسیده و در سال ۲۰۱۲ بازسازی شده است در ۶ طبقه ۶۶ اتاق و ۴ سوئیت دارد. از امکاناتی که در این اتاق ها گنجانده شده می توان به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، حمام اختصاصی با وان و یا دوش، تلفن، کتری برقی، لوازم بهداشتی رایگان، اینترنت بی سیم رایگان با سرعت بالا و سشوار اشاره کرد. همچنین کارکنان آماده سرویس دهی در ۲۴ ساعت شبانه روزی به مهمانان هتل هستند تا اقامتی راحت و آسوده داشته باشند.


اتاق های هتل آل سیزنز استانبول


هتل 4 ستاره آل سیزنز استانبول



امکانات هتل آل سیزنز استانبول

هتل آل سیزنز که از هتل های 4 ستاره ترکیه می باشد امکانات تفریحی مانند سونا، اسپا، مرکز سلامت و ماساژ فراهم کرده است و باغ موجود در هتل برای پباده روی مناسب است.  رستوران  هتل آل سیزنز در خدمت مهمانان خود با وعده های غذایی شام و ناهار از روی منو و صبحانه به صورت بوفه می باشد همچنین می توان از نوشیدنی های خنک در کافه لابی هتل لذت برد.


امکانات هتل آل سیزنز استانبول


برای راحتی مسافران خدمات و سرویس های متنوعی تدارک دیده شده است که از مهم ترین آن ها می توان به میز جلو ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی، کرایه خودرو، صندوق امانات، فروشگاه هدیه، اتاق های عاری از سیگار، آسانسور، سیستم گرمایش، اتاق های خانوادگی، صرافی، میز تور، انبار چمدان، تهویه مطبوع، خودپرداز، خدمات دربان، لاندری، خشکشوئی، اتوکشی، پارکینگ، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، زمین بازی و کافی شاپ اشاره کرد.


اطلاعات هتل آل سیزنز استانبول

  • نام لاتین هتل: Istanbul All Season Hotel
  • تلفن هتل: ۹۰۲۱۲۶۳۵۸۳۸۳+
  • آدرس هتل: Molla Gurani Cad. Emin Ali Yasin Sok. No: 5 Fındıkzade, Fatih, 34270 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.hotelallseasons.com
  • موقعیت هتل: Istanbul
هتل 4 ستاره آل سیزنز استانبول


هتل آل سیزنز استانبول ترکیه

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول


هتل گرند جواهر استانبول که اولین هتل کنگره ۵ ستاره در ترکیه می باشد دارای ۳ طبقه به عنوان طبقات اجرایی است و به عنوان مرکز  اصلی  برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید. این هتل لوکس در فاصله ۳٫۸ کیلومتری از میدان معروف تکسیم و مرکز استانبول واقع شده است. هتل گرند جواهر که از هتل های ۵ ستاره در استانبول به شمار می آید در منطقه شیشلی قرار دارد و از جاذبه های گردشگری استانبول که در نزدیکی هتل هستند می توان به مرکز خرید و سرگرمی جواهر با ۱٫۱ کیلومتر، کاخ دولما باغچه با ۳٫۴ کیلومتر و برج ترامپ استانبول با ۱٫۱ کیلومتر اشاره کرد. مهمانان برای دسترسی به فرودگاه بین المللی آتاتورک باید مسافتی ۱۸ کیلومتری را طی کنند.


هتل گرند جواهر استانبول



اتاق های هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر که از بهترین هتل های استانبول می باشد در ۱۸ طبقه ساخته شده و بسیار لوکس و مجهز می باشد. این هتل دارای ۳۲۳ اتاق و سوئیت می باشد که از این تعداد، ۲۷۲ اتاق استاندارد با متراژ ۳۰ متر مربع، ۴۷ سوئیت با متراژ ۴۵ مترمربع (۸ اتاق با بالکن بزرگ و گسترده) و ۴ سوئیت کینگ با متراژ ۱۰۵ متر مربع می باشد. ۳ اتاق برای مهمانان ناتوان طراحی شده و ۷۲ اتاق عاری از سیگار موجود است.


اتاق های هتل گرند جواهر استانبول


هتل 5 ستاره گرند جواهر


در طراحی و دکوراسیون اتاق ها از رنگ هایی زیبا و دلنشین استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد. اتاق های هتل مطابق با استاندارد های جهانی تجهیز شده اند و امکانات موجود در آن ها شامل سیستم قابل تنظیم تهویه برای تمام فصول، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای، اینترنت بی سیم و سیمی با سرعت بالا، گاوصندوق دیجیتالی، سیستم پست صوتی، حمام اختصاصی، تلفن مستقیم، تلفن و تماس اضطراری حمام، سشوار، کتری، چای روزانه، قهوه، شکر و بطری آب می باشد.


امکانات هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول از هتل های 5 ستاره ترکیه می باشد که دارای امکانات رفاهی و تفریحی عالی است که مهمانان می توانند در اوقات فراغت خود از آنان استفاده کنند. استخر در فضای باز و اسخر سرپوشیده همراه با چتر و صندلی از بهترین امکانات هتل می باشد همچنین مرکز تناسب اندام مجهزی همراه با تردمیل و وزنه در هتل برای انجام ورزش های روزانه فراهم شده است. باغ زیبای هتل مکانی ایده آل برای پیاده روی است و سونا، ماساژ، سولاریوم و حمام ترکی از دیگر موارد موجود در این هتل است. مهمانان هتل گرند جواهر می توانند انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای را در رستوران سلطان میل کنند و یا برای استراحت و صرف نوشیدنی سری به تراس بسیار با طراوت هتل بزنند اقامت در هتل شامل صبحانه است که هرصبح به صورت سلف سرویس سرو می شود. ۲ تریا و یک قنادی هم در هتل موجود می باشد.


امکانات هتل گرند جواهر استانبول


هتل گرند جواهر ترکیه


سالن همایش هتل بزرگ ترین در اروپاست و با ۲۵۰۰ متر مربع فضای آزاد، دارای یکی از بزرگ ترین بال روم ها در اروپا می باشد. خدمات و سرویس های هتل بسیار متنوع است تا مهمانان در کمال آرامش و آسایش اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنند. از جمله این خدمات می توان به سرویس اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات دربان، حمل چمدان ها، خدمات نگهداری از کودک، خشکشویی، پارکینگ، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فروشگاه، آرایشگاه، روزنامه، سیستم امنیتی، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی و محوطه مخصوص سیگار کشیدن اشاره کرد.


اطلاعات هتل گرند جواهر استانبول

  • نام لاتین هتل: Grand Cevahir Hotel Istanbul
  • تلفن هتل: ۹۰۲۱۲۳۱۴۴۲۴۲+
  • آدرس هتل: Darulaceze Cad. No:9 Sisli, Sisli, 34381 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.gch.com.tr
  • موقعیت هتل: Istanbul
هتل گرند جواهر استانبول ترکیه


هتل گرند جواهر استانبول

هتل گلدن پارک استانبول

هتل گلدن پارک استانبول


هتل گلدن پارک استانبول در منطقه معروف و پر جنب و جوش بی اوغلو واقع شده است این منطقه مملو از رستوران و فروشگاه ها با برند های بین المللی می باشد و بیشتر گردشگران سعی دارند در هتلی اقامت کنند که به این منطقه نزدیک باشد تا در زمینه رفت و آمد به تمام نقاط شهر راحت باشند هتل گلدن پارک که در ۱۰۰ متری میدان تکسیم واقع شده این انتظار را برآورده ساخته و با وجود ایستگاه مترو و تراموا دسترسی به جاذبه های گردشگری استانبول تسهیل می شود. همچنین خیابان معروف استقلال که به دلیل وجود رستوران ها، کافه ها، مغازه ها، موزه ها و گالری های هنری متعددش شهرت یافته در ۴۰۰ متری هتل قرار دارد و کاخ دولما باغچه، مرکز کنوانسیون لطفی کردار، مرکز همایش استانبول، برج گالاتا، مرکز خرید و سرگرمی جواهر و بازار بزرگ از دیدنی هایی است که گردشگران با طی مسافت اندکی به آن ها دسترسی خواهند داشت.


هتل گلدن پارک استانبول



اتاق های هتل گلدن پارک استانبول

هتل گلدن پارک که یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر موقعیت مکانی است در سال ۲۰۰۸ به بهره برداری رسیده و شامل ۱۱ طبقه و ۸۳ اتاق می باشد. اتاق های هتل با مبلمان چوبی تیره و رنگ های گرم تزئین شده اند و در انواع و اندازه های مختلف طراحی شده اند. هر یک از اتاق ها برای استراحتی راحت و به دور از سر و صدا مناسب هستند.


اتاق های هتل گلدن پارک استانبول


هتل 4 ستاره گلدن پارک استانبول



از امکاناتی که در اتاق های هتل گلدن پارک تعبیه شده می توان به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، وای فای رایگان با سرعت بالا، تلفن، میز کار، یخچال کوچک، پرده خاموشی، حمام اختصاصی با وان و یا دوش، سشوار، لوازم آرایشی بهداشتی رایگان و گاوصندوق اشاره کرد همچنین امکان تهیه چای و قهوه فراهم شده است و کارکنان آماده خدمت رسانی به مهمانان در طول شبانه روز می باشند.


امکانات هتل گلدن پارک استانبول

هتل گلدن پارک استانبول که از هتل های 4 ستاره ترکیه می باشد امکانات تفریحی خوبی برای مهمانان تدارک دیده تا آنان در اوقات فراغت خود از این امکانات بهره ببرند. استخری سرپوشیده به منظور شنا در نظر گرفته شده و مرکز اسپا هتل با ماساژی آرامش بخش می توانند خستگی و استرس روزانه را از مهمانان دور سازد همچنین مرکز تناسب اندام مجهز هتل، محلی مناسب برای انجام ورزش های روزانه می باشد. سونا، حمام ترکی، باغ و تراس آفتابگیر از دیگر مواردی است که در هتل گلدن پارک یافت می شود. رستوران هتل انواع غذا های ترکی و بین المللی را ارائه می دهد و محلی برای سرو غذا در تراس فراهم شده تا در کنار خوردن غذا مهمانان از نمایشی پانوراما از استانبول را تماشا کنند.


استخر هتل گلدن پارک استانبول


خدمات و امکانات هتل شامل میز جلو ۲۴ ساعته، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل با هزینه اضافی، روزنامه، صندوق امانات، اتاق های عاری از سیگار، پارکینگ با هزینه اضافی، آسانسور، امکانات برای مهمانان ناتوان، سیستم گرمایش، تهویه مطبوع، لاندری، خشکشوئی، صرافی، انبار چمدان، خدمات دربان، اتوکشی، و فکس و کپی می باشد که همه و همه برای رفاه حال مهمانان فراهم شده است. از اتاق های جلسه و سالن ضیافت این هتل به وفور استفاده می شود.


اطلاعات هتل گلدن پارک استانبول

  • نام لاتین هتل: Golden Park Hotel
  • تلفن هتل: ۹۰۲۱۲۳۶۱۴۱۴۱+
  • آدرس هتل: Lamartin Caddesi No:22-24, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.hotelgodenpark.net
  • موقعیت هتل: Istanbul
امکانات هتل گلدن پارک استانبول


رستوران هتل گلدن پارک ترکیه


لابی هتل گلدن پارک استانبول

هتل گرند هیلاریوم استانبول

هتل گرند هیلاریوم استانبول


هتل گرند هیلاریوم استانبول که در زمره هتل های ۴ ستاره جای می گیرد در منطقه فاتح واقع شده است این منطقه انتخاب مناسبی برای مسافرانی است که علاقمند به موزه ها، بناها و معماری های تاریخی هستند. این هتل که در مرکز استانبول و منطقه تاریخی ینی کاپی واقع شده فقط ۳۰۰ متر تا نزدیک ترین ایستگاه مترو فاصله دارد و این مورد از برترین ویژگی های هتل گرند هیلاریوم به شمار می آید و دسترسی به تمام نقاط استانبول از جمله مراکز خرید را آسان ساخته اشت. از جمله جاذبه های گردشگری استانبول که در نزدیکی هتل قرار دارند و مهمانان به راحتی می توانند به بازدید آن ها بروند می توان به مرکز خرید اکسارای، مسجد سلیمانیه، بازار بزرگ، مرکز خرید لاله لی، میدان اسب دوانی و ایاصوفیه اشاره کرد. مهمانان برای دسترسی به فرودگاه بین المللی آتاتورک باید مسافتی ۱۲ کیلومتری را طی کنند.


هتل گرند هیلاریوم استانبول



اتاق های هتل گرند هیلاریوم استانبول

هتل گرند هیلاریوم استانبول که یکی ازهتل های 4 ستاره ترکیه می باشد دارای ۷۰ اتاق می باشد. اتاق ها با مبلمان رنگ روشن تزئین شده اند و دارای فضایی آرام و راحت هستند. از امکاناتی که در اتاق ها تعبیه شده می توان به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، گاوصندوق، تلفن، تختخواب های راحت، روم سرویس، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و سشوار اشاره کرد. همچنین حمامی شیک با وان و دوش ترکیبی در دسترس است.


اتاق های هتل گرند هیلاریوم استانبولاتاق های هتل گرند هیلاریوم استانبول



امکانات هتل گرند هیلاریوم استانبول

یکی از هتل های استانبول که در آن مفهوم تلفیق خدمات مدرن و مهمان نوازی  ترکیه  ای  در کنار سیستم های پیشرفته و مدرن با کیفیت بالا مفهوم پیدا می کند هتل گرند هیلاریوم است. مرکز اسپا این هتل طیف وسیعی از روش های درمانی مانند آروماتراپی و انواع ماساژ نظیر ماساژ تایلندی را برای تمدد اعصاب و آرامش مهمانان فراهم نموده است. همچنین هتل دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز به تجهیزات قلبی و عروقی و یک کافی نت است سونا، حمام ترکی، استخر سرپوشیده نیز در هتل وجود دارد تا مهمانان در اوقات فراغت خود از ان ها بهره ببرند. بعد از یک روز خوب خوردن غذا در رستوران هتل با انواع غذا های محلی و بین المللی بسیار لذت بخش خواهد بود.


هتل گرند هیلاریوم ترکیه


امکانات هتل گرند هیلاریوم استانبول


میز پذیرش ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، خدمات اتاق، ناهار بسته بندی شده، کرایه ماشین، صرافی، میز تور، انبار چمدان، خشکشویی، لاندری، خدمات اتو، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و فتوکپی، فروشگاه، امکانات اتاق وی آی پی، روزنامه، صندوق امانات، امکانات برای مهمانان معلول، اتاق های خانوادگی، آسانسور، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایش و تهویه مطبوع از جمله امکانات و خدمات هتل ۴ ستاره گرند هیلاریوم می باشد.


اطلاعات هتل گرند هیلاریوم استانبول

  • نام لاتین هتل: Grand Hilarium Hotel
  • تلفن هتل: ۹۰۲۱۲۵۱۷۰۰۸۳+
  • آدرس هتل: Fabrika Sk. No:5, 34130 Fatih/İstanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.hilariumhotel.com
  • موقعیت هتل: Istanbul
هتل 4 ستاره گرند هیلاریوم استانبول


سونا هتل گرند هیلاریوم استانبول ترکیه


هتل گرند هیلاریوم استانبول

هتل میم استانبول

هتل میم استانبول


هتل میم استانبول با خدمات منحصر به فرد و مهمان نوازی ترکی آماده پذیرایی از مسافران استانبول می باشد. این هتل خانوادگی که در مرکز تجاری استانبول در منطقه نیشان تاشی واقع شده جزو هتل های ۴ ستاره در استانبول به شمار می آید. ایستگاه مترو عثمان بی با پیاده روی ۱۰ دقیقه ای در دسترس است و رسیدن سریع به تمام نقاط استانبول و دیدنی های آن را امکان پذیر ساخته است. از جمله جاذبه های گردشگری استانبول که در نزدیکی هتل میم واقع شده اند و با طی مسافتی کوتاه و صرف زمان اندک قابل بازدید هستند می توان به مرکز خرید و سرگرمی جواهر و مرکز کنوانسیون لطفی کردار ۱٫۳ کیلومتر، میدان تکسیم ۲٫۷ کیلومتر، کاخ دولما باغچه ۲٫۶ کیلومتر، پل بسفر ۳٫۷ کیلومتر و برج گالاتا ۴٫۵ کیلومتر اشاره کرد همچنین فرودگاه آتاتورک در فاصله ۱۸ کیلومتری از این هتل قرار گرفته است.


هتل میم استانبول


اتاق های هتل میم استانبول

هتل میم استانبول که یکی ار هتل های 4 ستاره ترکیه می باشد در سال ۱۹۸۶ ساخته شده و به تازگی نیز مورد بازسازی کامل قرار گرفته است. این هتل در ۱۰ طبقه دارای ۱۱۴ اتاق با استاندارد های مختلف می باشد که انواع آن عبارتند از: ۸۲ اتاق استاندارد، ۱۹ اتاق کرنر، ۸ اتاق کانکشن، ۳ اتاق بیزنس و ۲ اتاق برای معلولین.


اتاق های هتل میم استانبول
هتل 4 ستاره میم استانبول

تمام ۱۱۴ اتاق هتل میم با تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، میز کار، وای فای رایگان، تلفن، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی آرایشی رایگان، سشوار و گاوصندوق تجهیز شده اند و کارکنان هتل آماده سرویس دهی به مهمانان در طول ۲۴ ساعت شبانه روز می باشند. قابل ذکر است که اتاق ها به صورت روزانه نظافت می شود و همیشه تمیز و پاکیزه هستند.


امکانات هتل میم استانبول

هتل میم از جمله هتل های استانبول است که در منطقه ای تجاری واقع شده و به همین دلیل ممکن است میزبان بسیاری از مسافران کاری باشد لذا امکاناتی مناسب با آن ها تدارک دیده شده است. در سالن جلسات هتل مهمانان می توانند از طریق کنترل پنل سناریو های فنی مورد نظر خود را سازماندهی کنند. رستوران گائودی با ظرفیت گنجایش ۱۲۰ مهمان منویی از غذا های سنتی ترکیه ای و بین المللی را به همراه سالاد های تازه و سالم سرو می کند و کافه بارکا که در لابی هتل میم قرار گرفته به صورت ۲۴ ساعته دسر و نوشیدنی ارائه می دهد.

امکانات هتل میم استانبول

میز جلو ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی، روزنامه، صندوق امانات، اتاق های عاری از سیگار، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، میز تور، اتاق های خانوادگی، صرافی، پارکینگ با هزینه اضافی، امکانات برای مهمانان ناتوان، مرکز بیزنس، تراس، انبار چمدان، خدمات دربان، لاندری، خشکشوئی، اتوکشی، فکس و کپی، کارکنان چند زبانه، منطقه مخصوص کشیدن سیگار و سیستم گرمایش از خدمات و امکانات عمومی هتل میم استانبول برای مهمانان می باشد.


اطلاعات هتل میم استانبول

  • نام لاتین هتل: Mim Hotel Istanbul
  • تلفن هتل: ۹۰۲۱۲۴۴۴۹۶۴۶+
  • آدرس هتل: Fulya Bayiri, Ferah sok, No:20 Nisantasi, Sisli, 34363 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.mimhotelistanbul.com
  • موقعیت هتل: Istanbul
رستوران هتل میم استانبول
لابی هتل میم استانبول ترکیه