هتل گرند هیلاریوم استانبول

هتل گرند هیلاریوم استانبول


هتل گرند هیلاریوم استانبول که در زمره هتل های ۴ ستاره جای می گیرد در منطقه فاتح واقع شده است این منطقه انتخاب مناسبی برای مسافرانی است که علاقمند به موزه ها، بناها و معماری های تاریخی هستند. این هتل که در مرکز استانبول و منطقه تاریخی ینی کاپی واقع شده فقط ۳۰۰ متر تا نزدیک ترین ایستگاه مترو فاصله دارد و این مورد از برترین ویژگی های هتل گرند هیلاریوم به شمار می آید و دسترسی به تمام نقاط استانبول از جمله مراکز خرید را آسان ساخته اشت. از جمله جاذبه های گردشگری استانبول که در نزدیکی هتل قرار دارند و مهمانان به راحتی می توانند به بازدید آن ها بروند می توان به مرکز خرید اکسارای، مسجد سلیمانیه، بازار بزرگ، مرکز خرید لاله لی، میدان اسب دوانی و ایاصوفیه اشاره کرد. مهمانان برای دسترسی به فرودگاه بین المللی آتاتورک باید مسافتی ۱۲ کیلومتری را طی کنند.


هتل گرند هیلاریوم استانبول



اتاق های هتل گرند هیلاریوم استانبول

هتل گرند هیلاریوم استانبول که یکی ازهتل های 4 ستاره ترکیه می باشد دارای ۷۰ اتاق می باشد. اتاق ها با مبلمان رنگ روشن تزئین شده اند و دارای فضایی آرام و راحت هستند. از امکاناتی که در اتاق ها تعبیه شده می توان به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، گاوصندوق، تلفن، تختخواب های راحت، روم سرویس، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و سشوار اشاره کرد. همچنین حمامی شیک با وان و دوش ترکیبی در دسترس است.


اتاق های هتل گرند هیلاریوم استانبولاتاق های هتل گرند هیلاریوم استانبول



امکانات هتل گرند هیلاریوم استانبول

یکی از هتل های استانبول که در آن مفهوم تلفیق خدمات مدرن و مهمان نوازی  ترکیه  ای  در کنار سیستم های پیشرفته و مدرن با کیفیت بالا مفهوم پیدا می کند هتل گرند هیلاریوم است. مرکز اسپا این هتل طیف وسیعی از روش های درمانی مانند آروماتراپی و انواع ماساژ نظیر ماساژ تایلندی را برای تمدد اعصاب و آرامش مهمانان فراهم نموده است. همچنین هتل دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز به تجهیزات قلبی و عروقی و یک کافی نت است سونا، حمام ترکی، استخر سرپوشیده نیز در هتل وجود دارد تا مهمانان در اوقات فراغت خود از ان ها بهره ببرند. بعد از یک روز خوب خوردن غذا در رستوران هتل با انواع غذا های محلی و بین المللی بسیار لذت بخش خواهد بود.


هتل گرند هیلاریوم ترکیه


امکانات هتل گرند هیلاریوم استانبول


میز پذیرش ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، خدمات اتاق، ناهار بسته بندی شده، کرایه ماشین، صرافی، میز تور، انبار چمدان، خشکشویی، لاندری، خدمات اتو، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و فتوکپی، فروشگاه، امکانات اتاق وی آی پی، روزنامه، صندوق امانات، امکانات برای مهمانان معلول، اتاق های خانوادگی، آسانسور، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایش و تهویه مطبوع از جمله امکانات و خدمات هتل ۴ ستاره گرند هیلاریوم می باشد.


اطلاعات هتل گرند هیلاریوم استانبول

  • نام لاتین هتل: Grand Hilarium Hotel
  • تلفن هتل: ۹۰۲۱۲۵۱۷۰۰۸۳+
  • آدرس هتل: Fabrika Sk. No:5, 34130 Fatih/İstanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.hilariumhotel.com
  • موقعیت هتل: Istanbul
هتل 4 ستاره گرند هیلاریوم استانبول


سونا هتل گرند هیلاریوم استانبول ترکیه


هتل گرند هیلاریوم استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.