هتل تاوانا بانکوک

هتل تاوانا بانکوک


هتل تاوانا بانکوک (Hotel The Tawana Bangkok) در مرکز شهر واقع شده و  ۵۰۰ متر با ایستگاه بی تی اس Saladeang و ۳۰۰ متر با ایستگاه ام آر تی Samyan فاصله دارد و همین امر سبب شده تا مهمانان هتل به راحتی از سایر نقاط شهر دیدن کنند. از جمله جاذبه های گردشگری بانکوک که در نزدیکی هتل واقع شده اند و با درایوی ۱۵ دقیقه ای در دسترس خواهند بود می توان به مراکز خرید ام بی کی، سیام اسکوئر، سیام پاراگون، سیام دیسکاوری و سنترال ورلد پلازا اشاره کرد. همچنین بازار شبانه پاتپونگ که از پر طرفدار ترین بازار های بانکوک می باشد در فاصله ۱۰۰ متری هتل تاوانا تایلند واقع شده و مسافران برای دست یابی به فرودگاه سووارنابومی باید مسافتی ۳۵ کیلومتری را طی کنند.

هتل تاوانا بانکوک


هتل تاوانا بانکوک که در دسته هتل های 4 ستاره تایلند جای می گیرد شامل ۲۵۴ اتاق سوپریور، دلوکس، سوپر دلوکس، سوئیت و سوئیت جونیور در ۱۱ طبقه می باشد که اتاق ها با نهایت دقت و ظرافت تزئین شده اند تا به مهمانان در محیط این اتاق با استفاده از امکاناتی که در آن ها گنجانده شده احساس بودن در خانه خود القا شود. از جمله تجهیزات موجود در اتاق ها می توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس چای و قهوه، روپوش، دمپائی، پرده خاموشی، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، سشوار، میز تحریر، دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، تلفن، یخچال، بطری آب و گاوصندوق اشاره کرد در این هتل نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد و پرسنل هتل در اولین فرصت بدون اتلاف وقت خواسته های مهمانان را اجابت می کنند. قابل ذکر است که اتاق ها عایق صوتی هستند و مهمانان می توانند در آرامش به استراحت بپردازند.

هتل های 4 ستاره بانکوک


در رستوران های هتل ۴ ستاره تاوانا مسافران می توانند از انواع غذا های تایلندی و بین المللی لذت ببرند و طعم آن ها را تا مدت ها بعد از سفر به خاطر داشته باشند. استخر روباز هتل با صندلی ها و چتر هایی که در اطرافش تعبیه شده می توانند یک مکان عالی برای استراحت بعد از ظهر باشد. اگر بعد از یک روز گردش و یا کار خسته شده اید می توانید با مراجعه به مرکز اسپا هتل خود را به متخصصصان کارآزموده مرکز بسپارید تا با به کار گیری فنون ماساژ سنتی طروات و نیروی از دست رفته را به شما باز گردانند. برخی از مسافران عادت دارند در سفر نیز برنامه ورزشی خود را دنبال کنند اگر شما هم جزء این دسته هستید می توانید به مرکز ورزشی هتل مراجعه کنید و تمرین های روزانه خود را پیگیری کنید.

هتل چهار ستاره تاوانا بانکوک


هتل ۴ ستاره تاوانا به عنوان یکی از هتل های بانکوک با موقعیت مرکزی برای اقامت مسافران تجاری نیز مناسب است لذا برای پیشرفت کار های این عزیزان نیز باید امکاناتی در نظر گرفته شود. هتل دارای چند سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های ملاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری است. پارکینگ، دسترسی به اینترنت وای فای، خدمات دربان، صرافی، خودپرداز، انبار چمدان، میز تور، میز جلو ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودک، اتوکشی، خشکشوئی، لاندری، فکس و کپی، فروشگاه، صندوق امانات در پذیرش، اتاق های خانوادگی، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس از جمله خدمات و امکانات ارائه شده توسط هتل چهار ستاره تاوانا می باشد.

هتل های 4 ستاره تایلند


هتل 4 ستاره تاوانا در بانکوک

مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک

مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک


یکی از بهترین مراکزی که گردشگران می توانند در آن خریدی مناسب داشته و هر آنچه که نیاز دارند تهیه کنند مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک (Platinum Fashion Mall Bangkok) است و همان گونه که از نام آن بر می آید یکی از مکان های برجسته برای ارائه اجناس مد می باشد. این پاساژ که یکی از برترین مراکز خرید تایلند می باشد  با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد بات (۱۰۰ میلیون یورو) در خیابان شلوغ پتچابوری، مجاور مرکز خرید پنتیپ پلازا و مقابل مجتمع پاتونم ۱۴ طبقه ساخته شده است.

مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک


مجتمع پلاتینیوم بانکوک دارای ۲۵ طبقه و وسعت بیش از ۱۱۰۰۰۰ مترمربع است که در طبقه زیرزمین شلوار جین و پوشاک مد، طبقات ۳-۱ پوشاک مد، طبقه ۴ پوشاک مد و چرم و طبقه ۵ چرم و لوازم جانبی ارائه می شود و در طبقه ۶ نیز رستوران و سالن غذاخوری های متنوعی وجود دارد که انواع غذا های محلی و بین المللی را سرو می کنند طبقات ۱۰-۷ به پارکینگی با ظرفیت بیش از ۱۵۰۰ خودرو اختصاص دارد و دفتر مجتمع نیز در طبقه ۱۱ واقع شده و طبقه ۱۱ به بعد مسکونی است. در مرکز خرید پلاتینیوم تایلند به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری بانکوک برای تردد بازدیدکنندگان در بین طبقات مختلف ۴ آسانسور بزرگ و ۲۲ پله برقی تدارک دیده شده است و امنیت مجتمع نیز با دوربین های مدار بسته کنترل می گردد.

جاذبه های گردشگری بانکوک


مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک منبع مغازه های خرده فروشی در سراسر بانکوک بوده و از خیابان خائو سام تا میدان سیام کشیده شده است. با وجود بیش از ۱۳۰۰ مغازه، مراجعه کنندگان به حدود ۴ ساعت وقت نیاز دارند. خریداران با هنر چانه زدن می توانند با خرید حداقل سه تکه از فروشگاه ها، قیمت عمده آن را پرداخت نمایند. البته اگر خوش شانس باشند می توانند برای خرید ۲ قطعه نیز قیمت عمده بپردازند.

مراکز خرید مالزی


در سفر به تایلند بعد از اسکان در یکی از هتل های بانکوک می توانید به گشت و گذار در شهر و بازدید از دیدنی های بانکوک بپردازید و برای خرید سوغاتی و اجناس مورد نیاز خود به مراکز خرید بانکوک و بازار های آن مراجعه کنید.

هتل رویال آسیا لاج بانکوک

هتل رویال آسیا لاج بانکوک


هتل سه ستاره رویال آسیا لاج بانکوک (Royal Asia Lodge Hotel Bangkok) در Khlong Toei  در خیابان ساخومیت واقع شده است. این هتل ۳ ستاره ۵۰ متر از ایستگاه قطار هوایی نانا فاصله دارد و این امر سبب شده تا گردشگران به راحتی و با صرف زمان و هزینه اندک بتوانند از سایر نقاط شهر و جاذبه های گردشگری بانکوک دیدن کنند. همچنین با یک رانندگی کوتاه مرکز خرید سیام پاراگون، بازار پراتونام، میدان سیام، مرکز خرید ام بی کی و پارک لومپینی در دسترس خواهند بود. فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi نیز در ۲۱ کیلومتری هتل رویال آسیا لاج تایلند قرار گرفته است.

هتل رویال آسیا لاج بانکوک


موقعیت مکانی مرکزی و آرام هتل موجب شده تا مهمانان بتوانند تنها با ۵ دقیقه پیاده روی به رستوران های متنوع با انواع غذا های محلی و بین المللی دست یابند. هتل رویال آسیا لاج به عنوان یکی از هتل های بانکوک دارای ۶۶ اتاق دلوکس، سوپریور و سوئیت پرزیدنتال می باشد که همگی به سبک مدرن تایلندی و با مبلمان چوبی تزئین شده اند. از امکانات موجود در اتاق ها می توان به سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و کابلی، میز تحریر، دسترسی به اینترنت وای فای، تلفن، بطری آب، یخچال و گاوصندوق اشاره کرد. دستگاه کنترل از راه دور کلید ها و روشنایی ها در کنار تختخواب تعبیه شده اند و این امر نشان می دهد که هتل نسبت به رفاه مهمانان خود ارزش بسیار زیادی قائل است.

هتل های 3 ستاره تایلند


شاتل رایگان سه چرخه ای هتل مسافران را به ایستگاه قطار هوایی Nana منتقل می کنند تا بتوانند به نقاط دیگر شهر بروند دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در این هتل فراهم شده و گردشگران برای هماهنگی تور های روزانه می توانند از پرسنل هتل کمک و مشاوره بگیرند. برای راحتی مهمانان خدمات لاندری و اتوکشی ارائه می شود و پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ ساعته انجام می گیرد. برای محافظت اشیا گرانقیمت مسافرانی که در این هتل اقامت دارند صندوق امانتی در پذیرش تعبیه شده است و پرسنل هتل رویال آسیا لاج بانکوک که یکی ار هتل های 3 ستاره تایلند می باشد به زبان های تایلندی و انگلیسی مسلط هستند و سعی دارند با برخوردی شایسته خدماتی کامل ارائه دهند.

هتل سه ستاره رویال آسیا لاج در بانکوک


هتل های 3 ستاره تایلند

هتل ایندرا ریجنت بانکوک

هتل ایندرا ریجنت بانکوک


هتل ایندرا ریجنت بانکوک (Indra Regent Hotel Bangkok) در مرکز شهر و در منطقه پراتونام بر روی جاده Rajaprarop واقع شده و به منطقه مرکزی سیلوم، سفارتخانه ها و جاذبه های توریستی مهم دسترسی آسانی دارد. مرکز خرید سنترال ورلد در فاصله ۵۰۰ متری هتل قرار گرفته و مرکز خرید پلاتینیوم، بازار پراتونام، مرکز خرید سیام پاراگون، کاخ سوان پاکارد و میدان سیام از سایر جاذبه های گردشگری بانکوک می باشند که در نزدیکی هتل ایندرا ریجنت تایلند قرار گرفته اند. مرکز خرید MBK حدود ۵ کیلومتر و مرکز همایش های ملی ملکه سیریکیت حدود ۷ کیلومتر تا هتل فاصله دارند و مسافران برای دست یابی به فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi باید مسافتی ۳۵ کیلومتری را طی کنند.

هتل ایندرا ریجنت بانکوک


هتل های بانکوک دارای تنوع زیادی هستند که برخی از آن ها بیش از ۴۰ سال سابقه دارند هتل ایندرا ریجنت نیز در این گروه قرار می گیرد این هتل ۴ ستاره در سال ۱۹۷۱ میلادی به بهره برداری رسیده اما در سال های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته و بسیاری از عیوب آن برطرف شده است. ایندرا ریجنت دارای ۴۵۵ اتاق استودیو، سوپریور، دلوکس، سوئیت جونیور و سوئیت خانوادگی می باشد که برای طراوت هوا سیستم تهویه در آن ها تعبیه شده است. دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده اما هزینه آن به صورت جداگانه دریافت می شود. تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، حمام اختصاصی با دوش، لوازم بهداشتی، سشوار، میز تحریر، تلفن، یخچال کوچک و بطری آب از امکاناتی است که در اتاق ها گنجانده شده است. همچنین گاوصندوقی برای محافظت اشیا گران قیمت مسافران در اتاق ها موجود است تا با خیالی آسوده از اتاق خود خارج شده و به کار های خود رسیدگی کنند.

هتل های 4 ستاره تایلند


مهمانان در زمان خستگی می توانند به مرکز اسپا مراجعه کنند و از خدمات ماساژی که متخصصان مستقر در این مرکز ارائه می دهند استفاده کنند و بدن خود را از فشار های روزانه برهانند. همچنین می توانند برای گذران اوقات فراغت خود از استخر استفاده کنند و بر روی صندلی هایی که در اطراف استخر تعبیه شده استراحت کنند و یا در تراس هتل حمام آفتاب بگیرند. سونا، مرکز تناسب اندام و اتاق بخار نیز از دیگر امکانات تفریحی هتل می باشند که مسافران قادرند از آن ها استفاده کنند. رستوران Botanica که در طبقه ۴ واقع شده با ظرفیت ۹۸ صندلی طیف گسترده ای از غذا های بین المللی را سرو می کند و با به کار بردن دیوار های ماسه ای روستایی، نقاشی های دیواری و درختان موز طلا کاری شده برای دکور خود، محیطی زیبا برای سرو غذا فراهم ساخته است. رستوران Ming Court نیز با غذا های اصیل چینی و کانتونی توانایی پذیرایی از ۷۰ مهمان را به صورت هم زمان دارد و رستوران Sala نیز همراه با مراسمی مخصوص و نواختن ساز های سنتی تایلندی غذا های محلی تایلندی را ارائه می دهد.

هتل چهار ستاره ایندرا ریجنت بانکوک


هتل ایندرا ریجنت بانکوک که جز هتل های 4 ستاره تایلند قرار می گیرد برای جذب مسافران بیشتر سعی دارد امکانات و خدمات بی عیب و نقص ارائه کند و پرسنل نیز با رفتاری پسندیده تلاش می کنند نظر مهمانان را برای برگشت دوباره به این هتل جلب کنند. از خدمات و امکانات رفاهی هتل می توان به پارکینگ اختصاصی، دستگاه خودپرداز، دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در مکان های عمومی، انبار چمدان، میز تور، صرافی، میز جلو ۲۴ ساعته، اتوکشی، خشکشوئی، لاندری، مینی مارکت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات در پذیرش، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس اشاره کرد.

هتل های 4 ستاره بانکوک


هتل 4 ستاره ایندرا ریجنت در بانکوک

هتل مال سوئیتز اکسپرس بانکوک

هتل مال سوئیتز اکسپرس بانکوک


هتل سه ستاره مال سوئیتز اکسپرس بانکوک (Hotel Mall Suites Express Bangkok) در منطقه رامکاهائنگ بانکوک واقع شده و اسکله بانگ کاپی، بازار بانگ کاپی از جمله جاذبه های گردشگری بانکوک می باشند که در نزدیکی هتل واقع شده اند و گردشگران با چند دقیقه پیاده روی قادر خواهند بود از آن ها بازدید کنند. فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi نیز حدود ۲۰ دقیقه تا هتل مال سوئیتز اکسپرس تایلند فاصله دارد.

هتل مال سوئیتز اکسپرس بانکوک


هتل مال سوئیتز اکسپرس به عنوان یکی از هتل های بانکوک با گرید سه ستاره، دارای ۳۳ اتاق استودیو با متراژ ۳۲ متر مربع، ۳۸ اتاق اجرائی به مساحت ۶۰ متر مربع و ۳۳ اتاق پرزیدنت با متراژ ۸۲ متر مربع و در مجموع ۱۰۴ اتاق می باشد که با مبلمان چوبی به رنگ زرد روشن دکور شده اند. تلویزیون با کانال های کابلی در اتاق ها موجود است و دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده و برای طراوت هوای اتاق سیستم تهویه مطبوع تعبیه شده است. اتاق های اجرائی و پرزیدنت دارای یک بخش نشیمن و یک آشپزخانه می باشند و اتاق های استودیو نیز بالکن دارند.

هتل های 3 ستاره بانکوک


رستوران هتل با انواع غذا های محلی تایلندی و غربی از مهمانان خود پذیرایی می کند. برای مسافرانی که با خودرو شخصی به بانکوک سفر کرده اند و این هتل را برای اقامت برگزیدند پارکینگ در نظر گرفته شده است پذیرش در هتل مال سوئیتز اکسپرس بانکوک که از هتل های 3 ستاره تایلندمی باشد به صورت ۲۴ ساعته انجام می گیرد و خدمات لاندری و اتوکشی برای راحتی مهمانان ارائه می شود. مسافران برای گشت و گذار در شهر می توانند اتومبیل کرایه کنند و با دسترسی به اینترنت وای فای به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابند. دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، صرافی، صندوق امانات در پذیرش، اتاق های عاری از سیگار، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع و اتاق های خانوادگی از سایر خدمات و امکانات رفاهی هتل برای گردشگران بانکوک می باشد.

هتل 3 ستاره مال سوئیتز اکسپرس در بانکوک


هتل های 3 ستاره تایلند