هتل ایندرا ریجنت بانکوک

هتل ایندرا ریجنت بانکوک


هتل ایندرا ریجنت بانکوک (Indra Regent Hotel Bangkok) در مرکز شهر و در منطقه پراتونام بر روی جاده Rajaprarop واقع شده و به منطقه مرکزی سیلوم، سفارتخانه ها و جاذبه های توریستی مهم دسترسی آسانی دارد. مرکز خرید سنترال ورلد در فاصله ۵۰۰ متری هتل قرار گرفته و مرکز خرید پلاتینیوم، بازار پراتونام، مرکز خرید سیام پاراگون، کاخ سوان پاکارد و میدان سیام از سایر جاذبه های گردشگری بانکوک می باشند که در نزدیکی هتل ایندرا ریجنت تایلند قرار گرفته اند. مرکز خرید MBK حدود ۵ کیلومتر و مرکز همایش های ملی ملکه سیریکیت حدود ۷ کیلومتر تا هتل فاصله دارند و مسافران برای دست یابی به فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi باید مسافتی ۳۵ کیلومتری را طی کنند.

هتل ایندرا ریجنت بانکوک


هتل های بانکوک دارای تنوع زیادی هستند که برخی از آن ها بیش از ۴۰ سال سابقه دارند هتل ایندرا ریجنت نیز در این گروه قرار می گیرد این هتل ۴ ستاره در سال ۱۹۷۱ میلادی به بهره برداری رسیده اما در سال های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته و بسیاری از عیوب آن برطرف شده است. ایندرا ریجنت دارای ۴۵۵ اتاق استودیو، سوپریور، دلوکس، سوئیت جونیور و سوئیت خانوادگی می باشد که برای طراوت هوا سیستم تهویه در آن ها تعبیه شده است. دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده اما هزینه آن به صورت جداگانه دریافت می شود. تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، حمام اختصاصی با دوش، لوازم بهداشتی، سشوار، میز تحریر، تلفن، یخچال کوچک و بطری آب از امکاناتی است که در اتاق ها گنجانده شده است. همچنین گاوصندوقی برای محافظت اشیا گران قیمت مسافران در اتاق ها موجود است تا با خیالی آسوده از اتاق خود خارج شده و به کار های خود رسیدگی کنند.

هتل های 4 ستاره تایلند


مهمانان در زمان خستگی می توانند به مرکز اسپا مراجعه کنند و از خدمات ماساژی که متخصصان مستقر در این مرکز ارائه می دهند استفاده کنند و بدن خود را از فشار های روزانه برهانند. همچنین می توانند برای گذران اوقات فراغت خود از استخر استفاده کنند و بر روی صندلی هایی که در اطراف استخر تعبیه شده استراحت کنند و یا در تراس هتل حمام آفتاب بگیرند. سونا، مرکز تناسب اندام و اتاق بخار نیز از دیگر امکانات تفریحی هتل می باشند که مسافران قادرند از آن ها استفاده کنند. رستوران Botanica که در طبقه ۴ واقع شده با ظرفیت ۹۸ صندلی طیف گسترده ای از غذا های بین المللی را سرو می کند و با به کار بردن دیوار های ماسه ای روستایی، نقاشی های دیواری و درختان موز طلا کاری شده برای دکور خود، محیطی زیبا برای سرو غذا فراهم ساخته است. رستوران Ming Court نیز با غذا های اصیل چینی و کانتونی توانایی پذیرایی از ۷۰ مهمان را به صورت هم زمان دارد و رستوران Sala نیز همراه با مراسمی مخصوص و نواختن ساز های سنتی تایلندی غذا های محلی تایلندی را ارائه می دهد.

هتل چهار ستاره ایندرا ریجنت بانکوک


هتل ایندرا ریجنت بانکوک که جز هتل های 4 ستاره تایلند قرار می گیرد برای جذب مسافران بیشتر سعی دارد امکانات و خدمات بی عیب و نقص ارائه کند و پرسنل نیز با رفتاری پسندیده تلاش می کنند نظر مهمانان را برای برگشت دوباره به این هتل جلب کنند. از خدمات و امکانات رفاهی هتل می توان به پارکینگ اختصاصی، دستگاه خودپرداز، دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در مکان های عمومی، انبار چمدان، میز تور، صرافی، میز جلو ۲۴ ساعته، اتوکشی، خشکشوئی، لاندری، مینی مارکت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات در پذیرش، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس اشاره کرد.

هتل های 4 ستاره بانکوک


هتل 4 ستاره ایندرا ریجنت در بانکوک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.