مراکز خرید کوالالامپور


مراکز خرید کوالالامپور

درشهر کوالالامپور، پایتخت کشور مالزی، مراکز خرید بزرگ و مشهوری قرارگرفته است. که دربین این مراکز مراکزی هست که اجناس برند می فروشند وهم مراکزی وجود دارد که کالا را به قیمت مناسب به فروش می رسانند. یکی از برنامه های تور مالزی رفتن به مراکز خرید کوالالامپور می باشد. در زیر به معرفی چند مرکز خرید معروف می پردازیم.

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی (Suria KLCC Mall Kuala Lumpur)
مرکز خرید سوریا یکی از لوکس ترین مراکز خرید مالزی می باشد که در ۶ طبقه و به صورت هلالی ساخته شده است و در آن علاوه بر فروشگاه ها و بوتیک ها، انواع سرویس ها، محل مناسب برای استراحت، سینما، پارک، استخر کوچک و آکواریوم تعبیه شده است و به نوعی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور به شما می آید. مرکز تجاری Suria KLCC در دومین برج بلند دنیا یعنی در برجهای ۸۸ طبقه دوقلوی پتروناس واقع شده است.در این مرکز تجاری تنها شعبه هایی از شرکتهای مطرح و معتبر دنیا را می بینید که اجناس ارائه شده برای همه افراد جذابیت دارد. در هرشش طبقه این بازار تنها از شرکتهای معتبری مانند Marks & Spencer، Tiffany & Co، DKNY،Calvin Klein و Polo و برخی از شرکتهای معتبر ژاپنی با نام تجاریKinokuniya در این مرکز یافت می شوند.ارکستر سمفونی مالزی نیز در این مرکز است.

مرکز خرید پاویلیون(Pavilion Mall kuala lumpur)
اگر به دنبال اجناس برند می گردید حتما سری به این مرکز خرید بزنید تا بیشتر برند های معروف دنیا  را که در مرکز خرید پاویلیون گرد هم آمده اند را از نزدیک ببینید و خرید کنید. مرکز خرید پاویلیون در منطقه Bukit قرار دارد. پاویلیون با هزینه ساختی حدود یک میلیارد دلار آمریکا یکی از مدرنترین و بزرگترین مراکز خرید کوالالامپور محسوب می شود. این مرکز بیش از ۴۵۰ فروشگاه دارد و اکثر آنها دارای مساحت های زیاد و دکورهای مجلل و پرهزینه است. در طبقه های مختلف این مرکز و در قسمت هایی که مشرف به خیابان های اطراف است رستوران ها و کا فه های متعدد با صورت غذاها و نوشیدنی های جالب و متنوع سعی میکنند بازدید کنندگان را به غذا خوری های خود جلب کنند . تعداد زیادی از این رستوران ها و کافی شاپ ها که جزو لوکس ترین و معروف ترین های دنیا هستند برای اولین بار در مالزی و به صورت انحصاری در پاولیون شعبه دایر کرده اند. با تور کوالالامپور از این مرکز خرید دیدن کنید و از زیبایی ها و امکانات آن لذت ببرید.

مرکز خرید تایمز اسکوئر(Times Square Shopping Mall)
مرکز خرید تایمز اسکوئر از مراکزی است که هر ساله تعداد بی شماری از گردشگران برای دیدن آن با تور کوالالامپور سفر می کنند تا از فروشگاه ها و سرگرمی های آن لذت ببرند. فروشگاهها و برندهای معروف پوشاک و محصولات آرایشی و بهداشتی در مجتمع تایمز اسکوئر تعداد معدودی هستند و به نسبت سایر مراکز خرید کوالالامپور، مرکزی برای ارائه برندهای معتبر نمی باشد.در این مرکز خرید مغازه های پوشاک و کیف و کفشی که می بینید، اجناس با قیمت بسیار مناسب و ارزان می فروشند. شما می توانید پوشاک دم دستی و راحت خود را از مغازه های این طبقات که اکثرا خیلی شلوغ و پر سر و صدا هستند خریداری کنید. اینجا برای خرید سوغاتی های ارزان قیمت بهترین مکان است. این مرکز خرید، بسیار به خیابان پودو (Jalan Pudu)  و همچنین به ایستگاه Bukit Bintang منوریل نزدیک است. ساختمان این مجتمع تجاری یکی از برج های معروف و با طراحی بسیار زیبا درکوالالامپور بوده که شامل هتل برجایا تایمز اسکوئر، شهربازی داخل مجتمع، سینما، چندین طبقه پارکینگ، فروشگاههای بسیار زیاد و رستورانهای متنوع در طبقات مختلف می باشد. در مجتمع تایمز اسکوئر دستگاههای خودپرداز می بانک مالزی و سی آی ام بی و همچنین صرافی وجود دارد.

مرکز خرید سوگو(Sogo Mall Kuala lumpur)

مرکز خرید سوگو از برج های دوقلو مالزی با تاکسی کمتر از ۵ دقیقه و پیاده در حدود بیست دقیقه فاصله دارد و این مرکز خرید در مرکز شهر کوالالامپور و در محله ای قدیمی با نام عبدالرحمن واقع شده است. به جرات می توان گفت اکثر برندهای معروف پوشاک و خصوصا” کیف و کفش و محصولات آرایشی و بهداشتی در این فروشگاه عرضه می شوند و به نسبت سایر مراکز خرید مالزی از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. معروفیت اصلی این فروشگاه به حراج های دائمی کیف و کفش و پوشاک با قیمت مناسب و در طول سال و به خصوص ایام کریسمس، عید فطر، عید چینی ها در مالزی و سایر ایام می باشد. امکانات عمومی مجتمع تجاری سوگو دستگاههای خودپرداز می بانک مالزی و سی آی ام بی و همچنین صرافی، سالن های غذاخوری و پارکینگ می باشد  البته در اطراف این مرکز پارکینگ های روباز و ارزانتری نیز برای بازدیدکنندگان وجود دارد.

مرکز خرید بزرگ میدولی کوالالامپور(Mid Valley Megamall kuala lumpur)
مجتمع تجاری بسیار بزرگ و معروف میدولی در خارج از شهر کوالالامپور و درحاشیه اتوبان سید پوترا قرار دارد که برای رسیدن به این مجتمع می توان از تاکسی و قطار شهری کی تی ام در ایستگاه میدولی استفاده کرد. این مرکز خرید بزرگ شامل فروشگاه های بزرگی از جمله فروشگاههای زنجیره ای مترو جایا، فروشگاه زنجیره ای جاسکو و کارفور می باشد علاوه بر اینها شرکتهای تجاری متوسط و کوچک، فروشگاههای تخصصی لباس، مد، وسایل الکتریکی، محصولات کامپیوتری، کتاب فروشی، مرکز بدنسازی، سالن بولینگ، سینما و نیز مجموعه بزرگی از رستورانهای مختلف نیز در مجموعه میدولی وجود دارد.در این مجتمع تجاری دو سالن غذاخوری بزرگ وجود دارد که در منوی آن انواع غذاهای بین المللی یافت می شود. برخی از بزرگترین طراحان دنیا مانند طراحان جواهر و ساعت در این مجتمع نیز شعبه دارند. در ضمن این مرکز خرید به وسعت ۱٫۷ میلیون فوت مربع و در پنج طبقه ساخته شده است. با تور مالزی به کوالالامپور سفر کرده و مرکز خرید میدولی را ببینید.

دیدنی های کوالالامپور


دیدنی های کوالالامپور

مالزی یکی از مدرن ‌ترین کشورهای آسیای جنوب شرقی است و تنوع فرهنگی زیادی دارد. پایتخت آن نیز کوالالامپور است. کوالالامپور یکی از دیدنی ترین شهرهای دنیا به شمار می رود. با تور مالزی به کوالالامپور سفر کنید و از هر ساعت اقامت خود در آن شهر زیبا لذت ببرید. در زیر مهمترین دیدنی های کوالالامپور را به اختصار معرفی می کنیم.

ایستگاه قطار کوالالامپور(Kuala Lumpur Railway Station)
ایستگاه قطار کوالالامپور با طرحی زیبا و معماری بی نظیر یکی از دیدنی های کوالالامپور می باشد که چشم هر بیننده ای را به ترکیب معماری شرق و غرب خیره می سازد. این ایستگاه در سال ۱۹۱۰ با هزینه ای بالغ بر ۲۳۰۰۰ دلار ساخته شد و در سال ۲۰۰۱ یک ایستگاه مدرن جایگزین این ایستگاه شد. در حالی که قطار های مسیرهای طولانی تر به ایستگاه مرکزی انتقال داده شدند، اما هنوز برخی از قطار ها از این ایستگاه حرکت می کنند.

برج های دو قلوی پتروناس(Petronas Twin Towers Kuala Lumpur)
برج های دو قلوی پتروناس از بهترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور و نماد این شهر هستند و آوازه جهانی دارند. هر ساله تعداد زیادی توریست با تور کوالالامپور برای دیدن این بنای عظیم که در مرکز شهر قرار دارد به مالزی سفر می کنند. این برج ها طراحی و ساخت منحصر به فردی دارند و محلی برای تفریح و تجارت هستند. یکی از جاذبه های برج های دوقلوی پتروناس، پل آسمان است که به طول ۵۶ متر و ارتفاع ۱۷۵ متر از زمین در طبقه های ۴۱ و ۴۲ قرار دارد. برج های پتروناس از بزرگ ترین برج های دوقلوی جهان به شمار می رود. ارتفاع کلی این بنا از زمین تا بلندترین نقطه آن، حدود ۴۵۱.۹ متر است. این برج ۸۸ طبقه و ۷۸ آسانسور مجزا دارد. معمار آرژانتینی، سزار پلی، این برج‌ها را با الهام و بهره‌گیری از تلفیق نماد‌های جشن‌های سنتی و هنر اسلامی خلق کرده است. بنای ستاره‌ای هشت وجهی از کاشی‌های دوره اسلامی می‌آیند، پنج قسمت بنا از پنج رکن اسلام حکایت دارند و تاج برج‌ها نیز مناره‌های مساجد را به یاد می‌آورند.

غار میمون ها(Batu Caves Kuala Lumpur)
غار میمون ها که در ۱۱ کیلومتری کوالالامپور و درشمال آن واقع شده است یکی از دیدنی های مالزی محسوب می شود. اگر به تاریخ و فرهنگ هندو ها علاقه مند هستید غارهای باتو (Batu Caves) محل بسیار جالبی برای شما خواهد بود. این مکان از اماکن مقدس هندو هاست با ۲۷۲ پله و منظره زیبا با یک مجسمه بزرگ از الهه های هندو و چند معبد کوچک. این مکان شامل ۳ غار آهکی است که اصلی ترین آن ها در انتهای پله هاست و معبد اصلی در آن قرار گرفته و در سال۱۸۹۲ کشف شده است. به محض ورود به غار، میمون ها از شما استقبال می کنند آن ها دنبال هر نوع خوراکی اعم از بادام زمینی و موز هستند که می توانید برایشان از مغازه های پایین پله ها بخرید. یکی از روزهای خاصی که می توانید به این غار بروید و شاهد مراسم ویژه ی جشن هندی ها باشید، روز تایپوسام (Thaipusam) است که سالی یک بار و در یک روز خاص در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه برگزار می شود. مجسمه ی ایستاده بودا در باتو کیو بلندترین مجسمه ایستاده دنیاست که همه روزه تعداد زیادی ازگردشگران تور کوالالامپور از آن دیدن می‌ کنند.

برجایا هیل کوالالامپور(Berjaya Hills kuala lumpur)
برجایا هیل تلفیقی از چندین فرهنگ دنیا، از جاذبه های گردشگری کوالالامپور، است این منطقه یک ساعت با کوالالامپور فاصله دارد و وسعت آن بیش از ۸۰۰ هکتار و ارتفاع آن از سطح دریا ۸۰۰ متر می باشد. محلی های مالزی آن را بوکیت تینگی می نامند و همچنین به دهکده فرانسوی ها نیز مشهور شده است. اصلی ترین جاذبه برجایا هیل دهکده ای به سبک فرانسوی (Colmar Tropicale ) مشابه دهکده کولمار( Colmar ) قرن ۱۸ میلادی در فرانسه است. کمی بالاتر دهکده ژاپنی واقع شده که الهام گرفته از بوداییان ژاپن است. جاذبه دیگر چشمه معدنی چاتیاو (Chateau ) است، همچنین هتلی به سبک فرانسوی و چشمه آب معدنی از روی یک قلعه قرون وسطای قرن ۱۸ در فرانسه ساخته شده است. تنها راه رسیدن به برجابا هیل استفاده از خودرو است که می توان از خوردرو شخصی، مینی ون ها با ظرفیت ۷ نفر یا اتوبوس استفاده کرد. اتوبوس ها معمولا از تایمز اسکوئر یا KL Plaza به سمت برجایا هیل حرکت می کنند اما این را نیز باید بدانید که آخر هفته ها و روزهای تعطیل برجایا هیل بسیار شلوغ می شود، پس اگر به دنبال جای خلوتی برای استراحت می گردید مسافرت به بلندی های برجابا در این روزها توصیه نمی شود. با تور کوالالامپور به دنیای ملل سفر کنید.

برج کی ال (KL Tower )
برج کی ال یا برج کوالالامپور که یکی از مهمترین دیدنی های این شهر به شمار می آید این بنا با ۴۲۱ متر ارتفاع در رده پنجم بلند ترین برج های جهان قرار گرفته است از آنجا که بالاترین نقطه برجهای دوقلوی Petronas رو به عموم مردم باز نیست بهترین مکان برای رسیدن به بالاترین نما از کوالالامپور برج  KL است برج KL که در غرب برج های دوقلو روی تپه BukitNanas قرار گرفته است. این برج برای دسترسی به طبقات بالا از پلکان عمودی و آسانسور بهره می‌گیرد. طبقات بالای این برج دارای یک رستوران گردان می‌باشد که بوسیله آن، برای کسی که شام می‌خورد پشت زمینه‌ای زیبا از شهر دیده می‌شود. این برج همچنین بصورت یک رصدخانه نجوم اسلامی نیز عمل می‌کند و از آن به هلال ماه نگاه می‌کنند تا آغاز ماه‌های عربی رمضان، شوال و ذی‌الحجه را تشخیص دهند و عید روضه و عید فطر و عید قربان را جشن بگیرند. با تور مالزی بر فراز برج کی ال می توانید چشم انداز زیبای کوالالامپور را مشاهده کنید.

تفریحات کوالالامپور


تفریحات کوالالامپور


تور مالزی برای کسانی است که عاشق آفتاب گرم و تنوع فرهنگی هستند. هوای کوالالامپور گرم و شرجی است و ترافیک و شلوغی گاهی فرساینده است، پس در طول روز زمانی را برای آرام گرفتن در مراکزتفریحی در نظر بگیرید. با برخی از تفریحات کوالالامپور آشنا می شویم.


پارک سان وی لاگون کوالالامپور(Sunway Lagoon Park Kuala Lumpur)
پارک سان وی لاگون از بهترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور می باشد و انجمن بین المللی پارک ها و جاذبه ها (IAAPA) برای چهار سال متوالی (۲۰۰۷-۲۰۱۰) همواره سان وی لاگون را به عنوان بهترین جاذبه توریستی در آسیا به رسمیت شناخته است. این مجموعه با داشتن انواع مختلف ورزش های آبی، سوارکاری و انواع سرگرمی ها، رستوران ها و امکانات تفریحی فراوان، توریست های تور کوالالامپور را به خود جذب کرده است. این پارک از ۵ قسمت واتر پارک (پارک آبی)، امیوزمنت پارک (سرگرمی)، وایلد لایف پارک (حیات وحش)، اکستریم پارک و اسکریم پارک (هیجان) تشکیل شده است. از بزرگترین ساحل موج سواری شنی و مصنوعی دنیا، طولانی ترین پل عابر پیاده معلق در دنیا، بلند ترین پرتاب تیرکمان در آسیا، اولین باغ وحش تعاملی در مالزی و یکی از طولانی ترین مسیرهای فلایینگ فاکس (مسیر پرواز با کابل) لذت ببرید. سالن های غذاخوری، سالن های بازی، ماساژ، پاتیناژ، سوپر مارکت، هتل در کنار  مجموعه، مک دونالد و کی اف سی از دیگر امکانات عمومی مجموعه می باشد. امکانات صرافی و بانکی هم در مرکز خرید وجود دارد. این مجموعه توریستی در بندر سان وی و منطقه پتالینگ جایا درغرب شهر کوالالامپور ودر فاصله ۱۵ دقیقه ای از مرکز قرار دارد.

تور کرم شب تاب کوالالامپور(FireFly Tour Kuala Lumpur)
در هر شهر توریستی برای راحتی خیال گردشگران، تور های داخلی تعبیه شده است تا با هزینه کم بتوانند از دیدنی ها و تفریحات شهر لذت ببرند یکی از این تور ها در کوالالامپور تور کرم شب تاب می باشد.این جانوران بی خطر در حاشیه ی یک باتلاق گسترده شده اند و قایق ها بعد از غروب خورشید با تاریک شدن هوا حرکت خود را آغاز می کنند. این تور شامل یک شام از غذاهای دریایی هم می شود و بعد از آن می توانید برای مشاهده این کرم ها سوار قایق شوید و یا در طول مسیر قدم بزنید.

بلندی های گنتینگ کوالالامپور(Genting Highland Kuala Lumpur)
بلندی های گنتینگ از بزرگتزین تفریحات مالزی می باشد که گردشگران تور کوالالامپور می توانند در آرامش طبیعت خستگی زندگی شهری را به در کنند و یک روز به یاد ماندنی داشته باشند. در سال ۱۹۶۴ شخصی به نام تن سری لیم گوه تونگ پیش بینی کرد که با توجه به آب و هوای گرمسیری و استوایی کشور مالزی، وجود یک چنین مجموعه اقامتی تفریحی با آب و هوای خنک و کوهستانی بتواند بسیار مفید باشد.  بلندی های گنتینگ، مجموعه تفریحی و تجاری است و بالای کوه های تی‌تی وانسگا با ارتفاع بیش از ۱۸۰۰ متر از سطح دریا در ۴۵ کیلومتری کوالالامپور قرار دارد. مجموعه گنتینگ با پنج هتل متفاوت از یک مجموعه با بیش از ده هزار اتاق یکی از بزرگترین مجموعه هتل های جهان است. در این مجموعه پارک بازی در فضای باز و همچنین پارک بازی در فضای بسته وجود دارد . برای رسیدن به ارتفاعات گنتینگ می توان از تله کابین مجموعه استفاده کرد که حدود ۳٫۳۸ کیلومتر طول دارد و بلند ترین و سریع ترین تله کابین آسیای جنوب شرقی قلمداد شده است. سیرک بزرگ گنتینگ، نمایشگاه دنیای سنگ ها، پارک آبی و نیزامکاناتی بسیار متنوع دیگر باعث شده برخی این مجموعه را لاس وگاس مالزی بنامند.

تور محله چینی ها(China Town Tour)
یکی از تفریحات کوالالامپور می تواند، تور های گردشی در داخل شهر و محله های آن باشد. یکی از این تور ها، تور محله چینی هاست تا با سنت های قومی مالزی آشنا شوید. گردشگران تور کوالالامپور می توانند قبل از رفتن به  محله چینی ها از معبد معتبر و استادانه درست شده هندو ها بازدید کنند و بعد از لذت بردن از عملکرد فرهنگی مالایی سنتی، از یک وعده غذایی سنتی مالزی بهرمند شوند. معمولا گردشگران از خوردن غذاهای فروشنده های دوره گرد محلی اجتناب می کنند و نگران استانداردهای بهداشتی هستند اما بهداشت توسط این فروشندگان هم به خوبی رعایت می شود و نیازی نیست که نگران چیزی باشید.

چشمه آب گرم ماهی ها(Fish Spa)
کشور های شرقی و جنوب شرقی آسیا سبک خاصی برای ماساژ دارند و غیر ممکن است به مالزی سفر کرد و به آبگرم های آن سری نزد. یک سری سالنهای خوب در منطقه جالان بوکیت بینتانگ مالزی قرار دارد که شما می توانید یه ماساژ کامل با قیمت مناسب بگیرید یا حداقل ماساژ پا رو در مالزی تجربه کنید. حتما آب درمانی با ماهی رو امتحان کنید. شما می توانید پای خود را درون یک مخزن که پر از ماهی است فرو ببرید و آن ها کم کم شروع به خوردن پوسته های مرده پاهای شما می کنند، در ابتدا ممکن است احساس قلقلک کنید ولی این حس ناخوشایندی نخواهد بود و در نتیجه پوست پای شما تمیز و صاف خواهد شد. (معمولا این ماهی ها به نام دکتر ماهی خطاب می شوند) چشمه آب گرم ماهی ها در این روزها در تور مالزی مورد استقبال قرار گرفته است.
تفریحات کوالالامپور

رستوران های کوالالامپور


رستوران های کوالالامپور

رستوران ها از جاذبه های گردشگری محسوب میشوند. می توانید با شرکت در تور مالزی سری به رستوران های متعدد کوالالامپور بزنید و هم غذاهای محلی و اصیل و همچنین غذا های بین المللی را سرو کنید. در زیر تعدادی از رستوران های کوالالامپور را به اختصار معرفی می کنیم.

رستوران های زنجیره ای حاجی سموری
مالزی اصولا از اقوام مالزیایی، هندی و چینی تشکیل شده و این ۳ نوع غذا پرطرفدار ترین غذا های موجود در غذاخوری ها و رستوران ها هستند محبوب ترین غذای مالایی ها ساتای یا ساته است. رستوران های زنجیره ای حاجی سموری، از بهترین رستوران های مالزی، شعبه های متعددی در سراسر مالزی دارد یکی از اصلی ترین آنها در Kajang است و غذاهای سنتی و محلی سرو میکند. ساته این رستوران بسیار معروف است و گردشگران تور کوالالامپور می توانند این غذا را در حاجی سموری سرو کنند. این غذا که به شیوه ی کباب های ایرانی روی منقل و زغال درست می شود، شامل تکه های کوچک گوشت است (گوشت گاو، گوسفند، مرغ، خرگوش، جگر مرغ،و جگر گاو) که به سیخ های کوتاه چوبی کشیده شده اند و با یک سس تند درست شده از فلفل قرمز خالص و یک سس شیرین درست شده از بادام زمینی و تکه های کوچک برنجی که به نحوی خاص پخته و فشرده شده است (به شکل مسقطی) و پیاز و خیار سرو می شود.

رستوران رد ووک(Red Wok Restaurant)
ما ایرانی ها ذائقه متفاوت تری نسبت به دیگر مردم دنیا داریم لذا اگر می خواهید طعم متفاوتی از غذاهای مالایی که به ذائقه ی ایرانی نزدیک تر است را در محیطی بسیار تمیز تجربه کنید و با دوستان و خانواده ی خود از فضای خانوادگی این رستوران لذت ببرید حتما سری به آن بزنید. در رستوران رد ووک انواع غذا از جمله غذاهای مالایی، وسترن، و چینی سرو می شود که قیمت مناسبی هم دارند حتما قسمت بوفه و استیم بوت (Steamboat) این رستوران را امتحان کنید که قیمت آن برای بزرگسالان در ایام هفته ۲۸ رینگیت و برای کودکان ۱۷ رینگیت است و اگر بخواهید از بوفه و سیزلینگ کره ای (Korean Sizzling) استفاده کنید قیمت ها به ۳۳ و ۲۱ رینگیت تغییر می کند.

رستوران های زنجیره ای پپر لانچ(Pepper Lunch Restaurants)
رستوران های زنجیره ای پپر لانچ یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور می باشد این رستوران ها با بیش از ۲۰۰ شعبه در ژاپن، با بهترین و با کیفیت ترین گوشت در اکثر فوت کورت های KL مثلا در مید ولی، پاویلیون، و سان وی لاگون موجود است. رستوران های پپر لانچ استیک آبدار را به سبک ژاپنی سرو می کنند. اگر با تور مالزی سفر کردید حتما سری به این رستوران بزنید و استیک میل کنید.

رستوران های زنجیره ای چیلیز
مالزی دارای رستوران های مختلف است که بعضی غذای بین المللی سرو می کنند و بعضی غذاهای محلی و سنتی مالزی. رستوران های زنجیره ای چیلیز نیز غذاهای غربی را در منوی خود قرار داده اند تا مردم محلی و گردشگران تور کوالالامپور بتوانند استفاده کنند. این رستوران تیم هنرمندی برای دورچین کردن و تزیین غذا دارند که به خوبی اشتهای شما را باز می کند. نوشیدنی های این رستوران سراسر طبیعی و آب میوه هایی نظیر آب سیب و آب پرتقال و.. می باشد. سس سفید مخصوص این رستوران طعمی بین طعم ماست چکیده و خامه دارد که بسیار خوش طعم است. یعنی چون با ذائقه ما ایرانی ها جور است اغلب ایرانی ها این سس را سفارش می دهند. برای خوردن غذا در این رستوران باید از قبل جا رزرو کنید.

رستوران علی بابا
هر ساله تعداد بی شماری از ایرانیان با تور کوالالامپور به این شهر سفر می کنند ولی از انجا که بسیاری از مسافران ایرانی به غذاهای مالایی علاقه ندارند می توانند به رستوران های ایرانی واقع در کوالالامپور رفته و غذاهای اصیل ایرانی را سرو کنند یکی از این رستوران ها، رستوران علی بابا است که غذای ایرانی با نوای ایرانی جانی تازه به ایرانیان می دهد.

هتل های ۳ ستاره کوالالامپور


هتل های ۳ ستاره کوالالامپور

کوالالامپور شهر دیدنی کشور مالزی، طرفداران زیادی برای گردشگری را به سوی خود جذب کرده است. اقامت در هتل های این شهر برای شما خاطرات خوشی را ثبت خواهد نمود. این شهر دارای هتل های ۳ ستاره زیادی است که گردشگران تور مالزی می توانند یکی از آنها را انتخاب کنند. در ادامه برخی از هتل های ۳ ستاره کوالالامپور را معرفی می کنیم.

هتل سانی کوالالامپور( Sani kualaumpur Hotel)
گردشگرانی که بیشتر برای گشت و گذار با تور کوالالامپور سفر می کنند و فقط برای استراحت شب دنبال مکان تمیزی می گردند هتل سانی از هتل های ۳ ستاره کوالالامپور انتخابی مناسب است. این هتل در قلب شهر و در فاصله نزدیکی از مرکز تجارت جهانی واقع شده است. هتل سانی۱۳۷ اتاق دارد و همه آنها با تهویه کننده هوا ، کتری برقی ، تلویزیون ، حمام اختصاصی همراه با سشوار تجهیز شده اند و همه طبقات مفروش هستند. میهمانان می توانند انواع غذاهای مالزیایی و غربی را در رستوران هتل میل کنند میز جلو و سرویس اتاق ۲۴ ساعته، پارک ماشین، قهوه خانه، دربان، آسانسور، اتاق خانواده، امکانات ملاقات، رستوران، خدمات اتاق، منطقه سیگار کشیدن، اینترنت بیسیم رایگان ۲۴ ساعته از جمله خدمات و امکانات هتل سانی هستند.

هتل داینستی کوالالامپور(Dynasty Hotel Kuala Lumpur)
هتل داینستی  یکی از هتل های کوالالامپور است که از فروشگاه لباس چو کیت ۱٫۱ کیلو متر(۱۴ دقیقه پیاده روی)، دانشگاه مالزی ۱٫۲ کیلو متر (۱۵ دقیقه پیاده روی)، بازار روز ۶۰۰ متر (۸ دقیقه پیاده روی)، گالری هنر ملی ۱٫۵ کیلو متر( ۱۸ دقیقه پیاده روی) فاصله دارد اتاق های هتل داینستی همگی دکوری مدرن دارند و دارای تهویه کننده هوا ، تلویزیون ، صندوق امانات و یخچال کوچک می باشد. حمام اختصاصی اتاق ها دارای سشوار و دوش است.  پارکینگ آن رایگان است. و دارای یک استخر روباز و مرکز بدنسازی می باشد هتل داینستی همچنین یک مرکز برای جلسات کاری ، سالن زیبایی و فروشگاه سوغاتی دارد. دو رستوران هتل، غذاهای غربی و آسیایی سرو می کنند.

هتل اسکای اکسپرس بوکیت بینتانگ کوالالامپور(sky express hotel bukit bintang kuala lumpur )
هتل اسکای اکسپرس هتلی ۳ ستاره با امکانات خوب می باشد. این هتل دسترسی عالی به مراکز خرید و سرگرمی های کوالالامپور دارد. امکانات اتاق ها شامل سیف باکس، چای و قهوه ساز، سشوار، تهویه هوا، تلویزیون، اینترنت رایگان با سرعت عالی، حوله و چای است. از خدمات و امکاناتی که در هتل اسکای اکسپرس ارائه می شود می توان به رستوران، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، اتاق های خانوادگی، سالن بدنسازی و اینترنت بی سیم رایگان اشاره کرد. این هتل در باکت بینتانگ واقع شده و از برج های دو قلوی پتروناس ۲٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

هتل النگا کوالالامپور(Elenga Hotel Kuala Lumpur)
هتل النگا یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره مالزی می باشد که گردشگران تور کوالالامپور می توانند در آن اقامت داشته باشند. این هتل ۹۴ اتاق دارد که می توان آنها را به یک ، دو ، سه تخته ، استاندارد ، خانوادگی دسته بندی کرد از جمله ویژگی های اتاق های هتل النگا می توان به مبل و تختی راحت، نور مناسب، حمامی مجهز ، سشوار، یخچال، تلویزیون ال سی دی، سیستم برودتی و حرارتی، چای ساز و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، تهویه و روم سرویس ۲۴ ساعته اشاره کرد. محیط داخلی و دکوراسیون آراسته و سرویس دهی ۲۴ ساعته ، رعایت اصول هتلداری ، نظافت ، برخورد مناسب کادر هتل و … همگی سبب جلب رضایت گردشگران تور مالزی شده است .

هتل رادیوس اینترنشنال کوالالامپور(Radius Internantional Hotel Kuala Lumpur)
هتل رادیوس اینترنشنال یکی از هتل های ۳ ستاره خوب در کوالالامپور می باشد و هر ساله تعداد زیادی از مسافران تور کوالالامپور در این هتل اقامت می کنند. اینترنت پر سرعت رایگان در سراسر محوطه هتل و اتاق ها و همچنین پارکینگ رایگان برای پارک اتومبیل فراهم می باشد. اتاق ها مجهز به مبلمان کلاسیک، یخچال، تلویزیون کابلی، حمام خصوصی همراه با وان و امکانات بهداشتی و تهویه هوا می باشند یک استخر روباز برای شنا، کابین آبگرم برای آب درمانی و خدمات ماساژ فراهم شده است سالن های غذاخوری با منوی غذایی فوق العاده خوشمزه و لذیذ از انواع غذاهای بین المللی و چینی در دسترس می باشد.