هتل تاوانا بانکوک

هتل تاوانا بانکوک


هتل تاوانا بانکوک (Hotel The Tawana Bangkok) در مرکز شهر واقع شده و  ۵۰۰ متر با ایستگاه بی تی اس Saladeang و ۳۰۰ متر با ایستگاه ام آر تی Samyan فاصله دارد و همین امر سبب شده تا مهمانان هتل به راحتی از سایر نقاط شهر دیدن کنند. از جمله جاذبه های گردشگری بانکوک که در نزدیکی هتل واقع شده اند و با درایوی ۱۵ دقیقه ای در دسترس خواهند بود می توان به مراکز خرید ام بی کی، سیام اسکوئر، سیام پاراگون، سیام دیسکاوری و سنترال ورلد پلازا اشاره کرد. همچنین بازار شبانه پاتپونگ که از پر طرفدار ترین بازار های بانکوک می باشد در فاصله ۱۰۰ متری هتل تاوانا تایلند واقع شده و مسافران برای دست یابی به فرودگاه سووارنابومی باید مسافتی ۳۵ کیلومتری را طی کنند.

هتل تاوانا بانکوک


هتل تاوانا بانکوک که در دسته هتل های 4 ستاره تایلند جای می گیرد شامل ۲۵۴ اتاق سوپریور، دلوکس، سوپر دلوکس، سوئیت و سوئیت جونیور در ۱۱ طبقه می باشد که اتاق ها با نهایت دقت و ظرافت تزئین شده اند تا به مهمانان در محیط این اتاق با استفاده از امکاناتی که در آن ها گنجانده شده احساس بودن در خانه خود القا شود. از جمله تجهیزات موجود در اتاق ها می توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس چای و قهوه، روپوش، دمپائی، پرده خاموشی، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، سشوار، میز تحریر، دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، تلفن، یخچال، بطری آب و گاوصندوق اشاره کرد در این هتل نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد و پرسنل هتل در اولین فرصت بدون اتلاف وقت خواسته های مهمانان را اجابت می کنند. قابل ذکر است که اتاق ها عایق صوتی هستند و مهمانان می توانند در آرامش به استراحت بپردازند.

هتل های 4 ستاره بانکوک


در رستوران های هتل ۴ ستاره تاوانا مسافران می توانند از انواع غذا های تایلندی و بین المللی لذت ببرند و طعم آن ها را تا مدت ها بعد از سفر به خاطر داشته باشند. استخر روباز هتل با صندلی ها و چتر هایی که در اطرافش تعبیه شده می توانند یک مکان عالی برای استراحت بعد از ظهر باشد. اگر بعد از یک روز گردش و یا کار خسته شده اید می توانید با مراجعه به مرکز اسپا هتل خود را به متخصصصان کارآزموده مرکز بسپارید تا با به کار گیری فنون ماساژ سنتی طروات و نیروی از دست رفته را به شما باز گردانند. برخی از مسافران عادت دارند در سفر نیز برنامه ورزشی خود را دنبال کنند اگر شما هم جزء این دسته هستید می توانید به مرکز ورزشی هتل مراجعه کنید و تمرین های روزانه خود را پیگیری کنید.

هتل چهار ستاره تاوانا بانکوک


هتل ۴ ستاره تاوانا به عنوان یکی از هتل های بانکوک با موقعیت مرکزی برای اقامت مسافران تجاری نیز مناسب است لذا برای پیشرفت کار های این عزیزان نیز باید امکاناتی در نظر گرفته شود. هتل دارای چند سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های ملاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری است. پارکینگ، دسترسی به اینترنت وای فای، خدمات دربان، صرافی، خودپرداز، انبار چمدان، میز تور، میز جلو ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودک، اتوکشی، خشکشوئی، لاندری، فکس و کپی، فروشگاه، صندوق امانات در پذیرش، اتاق های خانوادگی، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس از جمله خدمات و امکانات ارائه شده توسط هتل چهار ستاره تاوانا می باشد.

هتل های 4 ستاره تایلند


هتل 4 ستاره تاوانا در بانکوک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.