هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول


هتل گرند جواهر استانبول که اولین هتل کنگره ۵ ستاره در ترکیه می باشد دارای ۳ طبقه به عنوان طبقات اجرایی است و به عنوان مرکز  اصلی  برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید. این هتل لوکس در فاصله ۳٫۸ کیلومتری از میدان معروف تکسیم و مرکز استانبول واقع شده است. هتل گرند جواهر که از هتل های ۵ ستاره در استانبول به شمار می آید در منطقه شیشلی قرار دارد و از جاذبه های گردشگری استانبول که در نزدیکی هتل هستند می توان به مرکز خرید و سرگرمی جواهر با ۱٫۱ کیلومتر، کاخ دولما باغچه با ۳٫۴ کیلومتر و برج ترامپ استانبول با ۱٫۱ کیلومتر اشاره کرد. مهمانان برای دسترسی به فرودگاه بین المللی آتاتورک باید مسافتی ۱۸ کیلومتری را طی کنند.


هتل گرند جواهر استانبول



اتاق های هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر که از بهترین هتل های استانبول می باشد در ۱۸ طبقه ساخته شده و بسیار لوکس و مجهز می باشد. این هتل دارای ۳۲۳ اتاق و سوئیت می باشد که از این تعداد، ۲۷۲ اتاق استاندارد با متراژ ۳۰ متر مربع، ۴۷ سوئیت با متراژ ۴۵ مترمربع (۸ اتاق با بالکن بزرگ و گسترده) و ۴ سوئیت کینگ با متراژ ۱۰۵ متر مربع می باشد. ۳ اتاق برای مهمانان ناتوان طراحی شده و ۷۲ اتاق عاری از سیگار موجود است.


اتاق های هتل گرند جواهر استانبول


هتل 5 ستاره گرند جواهر


در طراحی و دکوراسیون اتاق ها از رنگ هایی زیبا و دلنشین استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد. اتاق های هتل مطابق با استاندارد های جهانی تجهیز شده اند و امکانات موجود در آن ها شامل سیستم قابل تنظیم تهویه برای تمام فصول، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای، اینترنت بی سیم و سیمی با سرعت بالا، گاوصندوق دیجیتالی، سیستم پست صوتی، حمام اختصاصی، تلفن مستقیم، تلفن و تماس اضطراری حمام، سشوار، کتری، چای روزانه، قهوه، شکر و بطری آب می باشد.


امکانات هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول از هتل های 5 ستاره ترکیه می باشد که دارای امکانات رفاهی و تفریحی عالی است که مهمانان می توانند در اوقات فراغت خود از آنان استفاده کنند. استخر در فضای باز و اسخر سرپوشیده همراه با چتر و صندلی از بهترین امکانات هتل می باشد همچنین مرکز تناسب اندام مجهزی همراه با تردمیل و وزنه در هتل برای انجام ورزش های روزانه فراهم شده است. باغ زیبای هتل مکانی ایده آل برای پیاده روی است و سونا، ماساژ، سولاریوم و حمام ترکی از دیگر موارد موجود در این هتل است. مهمانان هتل گرند جواهر می توانند انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای را در رستوران سلطان میل کنند و یا برای استراحت و صرف نوشیدنی سری به تراس بسیار با طراوت هتل بزنند اقامت در هتل شامل صبحانه است که هرصبح به صورت سلف سرویس سرو می شود. ۲ تریا و یک قنادی هم در هتل موجود می باشد.


امکانات هتل گرند جواهر استانبول


هتل گرند جواهر ترکیه


سالن همایش هتل بزرگ ترین در اروپاست و با ۲۵۰۰ متر مربع فضای آزاد، دارای یکی از بزرگ ترین بال روم ها در اروپا می باشد. خدمات و سرویس های هتل بسیار متنوع است تا مهمانان در کمال آرامش و آسایش اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنند. از جمله این خدمات می توان به سرویس اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات دربان، حمل چمدان ها، خدمات نگهداری از کودک، خشکشویی، پارکینگ، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فروشگاه، آرایشگاه، روزنامه، سیستم امنیتی، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی و محوطه مخصوص سیگار کشیدن اشاره کرد.


اطلاعات هتل گرند جواهر استانبول

  • نام لاتین هتل: Grand Cevahir Hotel Istanbul
  • تلفن هتل: ۹۰۲۱۲۳۱۴۴۲۴۲+
  • آدرس هتل: Darulaceze Cad. No:9 Sisli, Sisli, 34381 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.gch.com.tr
  • موقعیت هتل: Istanbul
هتل گرند جواهر استانبول ترکیه


هتل گرند جواهر استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.