ساحل باتو فرینگی پنانگ

ساحل باتو فرینگی پنانگ


از معروف ترین سواحل مالزی می توان به ساحل باتو فرینگی پنانگ (Batu Ferringhi Beach Penang) اشاره کرد که با زیبائی ها و صخره های کوچک و بزرگی که دارد برای هر گردشگری جذاب خواهد بود. این ساحل که در امتداد جاده ساحلی شمال-غرب جورج تاون واقع شده برای انجام انواع ورزش های آبی مناسب می باشد و مملو از تفرجگاه هایی با استاندارد های بین المللی است و یک از دینی های مالزی به شمار می آید.

ساحل باتو فرینگی پنانگ


ساحل باتو فرینگی که از جاذبه های گردشگری پنانگ است از اواسط دهه ۷۰ تا اوایل دهه ۹۰ شاهد ساخت و ساز های بسیار بوده و در آن هتل هایی برای اقامت گردشگرانی که برای تفریح و گردش به این ساحل زیبا سفر می کنند ساخته شده است. ساحل باتو فرینگی پنانگ که از بزرگترین سواحل مالزی به شمار می رود، مانند بسیاری از سواحل شمالی پنانگ، ساحلی است با شن های سفید و تخته سنگ های بزرگ و کوچک. این ساحل برای ورزش های آبی، غواصی، اسکی روی آب و چتر بازی مناسب است و اسب سواری نیز از دیگر فعالیت های قابل انجام در کنار این ساحل است در مجموع رفتن به ساحل باتو فرینگی می تواند یکی از تفریحات پنانگ باشد. کافه های ساحلی نیز که از چوب و حصیر ساخته شده اند آب میوه های استوایی می فروشند که رنگ و مزه آن ها بسیار هوس انگیز است.

دیدنی های مالزی، ساحل باتو فرینگی پنانگ


ساحل باتو فرینگی از دیدنی های پنانگ


با غروب خورشید، بازار های رو باز در کنار ساحل باتو فرینگی پنانگ برپا می شوند که در آن همه چیز از عتیقه های تزئینی تا سوغاتی های فریبنده به فروش می رسند و فضای شاد و زنده ای را به این ساحل هدیه می کنند. در باتو فرینگی علاوه بر ساحل زیبایش جاذبه های دیگری نیز موجود است که از معروف ترین آن ها می توان به مزرعه میوه گرمسیری، باغ گیاه شناسی پنانگ، پارک ملی پنانگ، گالری هنری یاهونگ، باغ گونه های گرمسیری، مزرعه پروانه پنانگ، کارخانه طراحی روی پارچه پنانگ، بازار شبانه و wet world wild اشاره کرد.

ساحل باتو فرینگی از جاذبه های گردشگری پنانگ


ساحل باتو فرینگی پنانگ مالزی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.