معبد جالب یانسانگ وارارام در پاتایا

معبد یانسانگ وارارام از جمله دیدنی های پاتایا است که هر ساله به دلیل جذابیت هایش مورد استقبال بسیاری ازمسافران تور تایلند قرار می گیرد. این معبد که مساحتی بالغ بر 145 جریب دارد در سال 1976 میلادی در ۱۵ کیلومتری جنوب پاتایا در ۱۶۰ کیلومتری خروجی جاده سوخومویت ساخته شده  و معماری آن از هنر معماری هند، چین، ژاپن، تایلند و سوییس الهام گرفته شده است. مراجعه کنندگان می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر به دیدن این معبد بروند فقط باید توجه داشته باشند که برای رفتن به این مکان باید لباس های پوشیده بر تن کنند.



معبد یانسانگ وارارام پاتایا یک مکان ایده آل برای برگزاری کلاس های مدیتیشن است به طوری که اگر اهل مدیتیشن باشید می توانید در کلاس های آن که از ساعت شش صبح تا شش بعدازظهر برگزار می شود شرکت کنید.موقعیت این معبد از نظر جغرافیایی برای گردشگران بسیار ایده آل است چرا که در سه کیلومتری باغ استوایی نانگ نوچ واقع شده و از طرفی نیز نزدیک به کوه بوداست. قابل ذکر است که برای بازدید از این معبد جالب باید مبلغ ۵۰ بات به عنوان ورودی پرداخت کرد.



در کنار معبد یانسانگ وارارام یک موزه چینی معروف به نام ویهان سیان وجود دارد که اشیای با ارزش و دیدنی از کشور چین را به نمایش می گذارد. در اطراف این معبد باغ های زیبا، دریاچه ای بزرگ و چندین ساختمان با معماری زیبا وجود دارد که این مکان را تبدیل به محیطی زیبا و تماشایی برای مسافران پاتایا می کند.به جز روزهای تعطیل و یا روزهای خاص، این معبد بسیار ساکت و آرام است و بهترین زمان برای رفتن به این معبد بین روز های دوشنبه تا پنج شنبه، به دور از شلوغی می باشد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.