هتل ساحلی سنتارا گرند در پوکت

هتل ساحلی سنتارا گرند پوکت در فاصله 45 دقیقه ای فرودگاه واقع شده و 262 اتاق و سوئیت در سایز ها و اندازه های متفاوت را در خود جای داده و با امکانات مدرن تجهیز نموده است. این هتل تا ساحل کارون چند دقیقه فاصله دارد و شهر پوکت در 15 کیلومتری ان واقع شده است. از جمله جاذبه های گردشگری پوکت که در اطراف هتل هستند می توان به معبد Wat Suvarnkiri و بازار شبانه کارون اشاره نمود.


هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت


هر واحد هتل دارای بالکن اختصاصی است که برخی از آن ها چشم اندازی از دریای زیبای آندامان را ارائه می دهند. امکان استفاده از اینترنت وای فای فراهم شده و حمام اختصاصی در دسترس است. تهویه مطبوع، حوله، دمپائی، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، سشوار، تلفن، میز کار، یخچال، گاوصندوق، پنکه سقفی و لوازم بهداشتی از تجهیزاتی هستند که در اتاق ها و سوئیت های هتل به چشم می خورند.


هتل های 5 ستاره تایلند

از امکانات تفریحی هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت می توان به ساحل اختصاصی، پارک آبی، کلوب کودکان، والیبال، تنیس، ورزش هایی چون قایقرانی، موج سواری و غواصی،  استخر روباز با چتر ها و صندلی های آفتابگیر، مرکز تناسب اندام، انواع کلاس های یوگا، ایروبیک و پیلاتس، مرکز اسپا، ماساژ و اتاق های درمان اشاره نمود. در رستوران های هتل نیز طیف گسترده ای از غذا های بین المللی، تایلندی، آسیائی و غربی ارائه می شود.

هتل سنتارا گرند بیچ پوکت

هتل سنتارا گرند پوکت خدمات لاندری ارائه می دهد و امکان استفاده از اینترنت وای فای در مکان های عمومی را فراهم کرده است. میز تور انجام انواع خدمات گردشگری و هماهنگی تور ها را برعهده دارد و در میز جلو پذیرش به صورت ۲۴ ساعته انجام می پذیرد. پارکینگ اختصاصی، کرایه خودرو، امکانات برگزاری میتینگ و ضیافت، خدمات دربان، صرافی، خدمات نگهداری از کودک، سرویس شاتل، تهویه مطبوع، فروشگاه، صندوق امانات در پذیرش، آسانسور، اتاق عاری از سیگار و روم سرویس از دیگر خدماتی است که هتل ۵ ستاره سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت برای گردشگران تور تایلند فراهم کرده است.

هتل 5 ستاره سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت

هتل های 5 ستاره پوکت

منبع: bestgasht.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.