متروپل از هتل های 4 ستاره پوکت

هتل متروپل درفاصله 32 کیلومتری فرودگاه بین المللی پوکت واقع شده و از جمله هتل های 4 ستاره این شهر به شمار می آید. این هتل 248 اتاق را در خود جای داده و آن ها را با امکاناتی مطابق با استاندارد های جهانی برای مسافران تور تایلند آماده نموده است. سواحل پاتونگ، کارون و کاتا که از معروف ترین سواحل موجود در پاتایا هستند به ترتیب در فاصله 15، 20 و 17 کیومتری هتل چهار ستاره متروپل قرار گرفته اند.



از امکاناتی که در واحد های اقامتی هتل به چشم می خورند می توان به یخچال، تلفن با سیستم شماره گیری مستقیم، تهویه مطبوع، حمام بزرگ با دوش، لوازم بهداشتی، میز کار و تلویزیون اشاره کرد. همچنین امکان استفاده از اینترنت وای فای رایگان فراهم شده است.



استخر روباز از جمله امکانات تفریحی هتل ۴ ستاره متروپل پوکت است که برای داشتن ساعتی دلپذیر استفاده از آن به بزرگسالان و کودکان البته در استخر مخصوص توصیه می شود. همچنین مرکز تناسب اندام نیز با انواع وسائل ورزشی تجهیز شده و مراجعه به آن برای پیگیری تمرین های روزانه مفید خواهد بود. برای رفع خستگی و بازیابی نیروی از دست رفته بدن استفاده از ماساژ سنتی تایلندی که زبانزد همگان است پیشنهاد می شود. در کافه و رستوران هتل غذا های لذیذتایلندی، بین المللی و چینی طبخ و ارائه می گردد.



هتل متروپل پوکت  برای کمک به مسافران، خدمات گردشگری ارائه می دهد و به آنان در زمینه هماهنگی تور هایی که می خواهند شرکت کنند مشاوره می دهد. همچنین برای برگزاری میتینگ مسافران تجاری نیز امکاناتی در نظر گرفته شده است.برای جابجایی بین طبقات از آسانسور استفاده می گردد و دسترسی به اینترنت در مکان های عمومی فراهم شده و پارکینگ اختصاصی موجود است. برای راحتی خانواده هایی که با فرزندان خود به پوکت سفر کرده اند خدمات نگهداری از کودک ارائه می شود و پذیرش مسافران نیز به صورت ۲۴ ساعته انجام می پذیرد.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.