معرفی هتل آماری اوشن در پاتایا

هتل آماری اوشن از جمله هتل های 5 ستاره پاتایا می باشد که در فاصله 125 کیلومتری فرودگاه سووارنابومی واقع شده و مشرف به خلیج زیبای پاتایاست. این هتل که در سال 2007 به بهره برداری رسیده 297 اتاق و سوئیت مجهز را برای مسافران تور تایلند فراهم نموده و ترکیبی از خدمات با کیفیت و امکانات به روز را ارائه می دهد. تیفانی شو، مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال، موزه ریپلی، گالری هنر در بهشت و خیابان معروف واکینگ استریت با انواع سرگرمی های شبانه از جمله مکان های دیدنی هستند که با چند دقیقه پیاده روی و یا رانندگی در دسترس خواهند بود.



دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای و دی وی دی پلیر برای سرگرمی مسافران در نظر گرفته شده و برای امنیت بیشتر از سیستم قفل درب الکترونیکی و گاوصندوق استفاده می شود. حمام اختصاصی با دوش و وان، خط تلفن مستقیم بین المللی، سرویس تهیه چای و قهوه، تهویه مطبوع، اتو و میز اتو در صورت درخواست، میز کار، لوازم بهداشتی، سشوار، تنپوش و دمپائی از سایر امکاناتی هستند که در واحد های اقامتی هتل به چشم می خورند.



در مرکز اسپای Breeze هتل می توان از انواع ماساژ، درمان های بدن و درمان های زیبایی بهره برد و خستگی ها و فشار های روزانه را  از بدن رفع کرد. استخر روباز، مرکز تناسب اندام با تجهیزات ورزشی مدرن و پیشرفته، جکوزی، تراس و صندلی های آفتابگیر، اتاق بخار و کلاب کودکان از دیگر امکاناتی است که برای استفاده مهمانان در هتل آماری اوشن پاتایا ارائه می شود. در رستوران های هتل نیز انواع غذا های ژاپنی، چینی، تایلندی، هندی، دریائی، مدیترانه ای، غربی و بین المللی طبخ و به مهمانان تور تایلند ارائه می گردد.



هتل آماری پاتایا برای برگزاری سمینار ها و جلسات مسافران تجاری طیف وسیعی از اتاق های ملاقات با امکانات معاصر و یک تیم اختصاصی از برنامه ریزان را با توجه به نیاز آنان ارائه می دهد.مهمانان برای هماهنگی تور ها و تهیه بلیط مکان های دیدنی و تفریحی پاتایا می توانند به پرسنل مستقر در میز تور مراجعه کرده و در زمینه خدمات گردشگری از آنان مشاوره درخواست نمایند.دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی فراهم شده و پارکینگ اختصاصی برای افرادی که با اتومبیل شخصی به پاتایا سفر کرده اند در نظر گرفته شده است. همچنین برای رفاه مهمانان خدمات لاندری و خشکشوئی ارائه می شود و پذیرش مسافران به صورت شبانه روزی انجام می گیرد.





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.