هتل هیلتون از هتل های 5 ستاره پاتایا

هتل هیلتون یکی از هتل های 5 ستاره پاتایاست که 302 اتاق و سوئیت با امکانات مدرن را در خود جای داده و برای مسافران تور تایلندفراهم نموده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی پاتایا درایوی 45 دقیقه ای و از فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک حدود 120 کیلومتر فاصله دارد. با چند قدم فاصله از هتل هیلتون، مرکز خرید سنترال فستیوال در دسترس است و خیابان معروف واکینگ استریت با سرگرمی های شبانه متنوعش در ۱.۳ کیلومتری هتل قرار گرفته است.


هتل هیلتون پاتایا


هر واحد دارای بالکن اختصاصی است و این امر سبب می شود تا مهمانان بتوانند در حین نوشیدن چای و قهوه ای که با وسایل موجود در اتاق تهیه کرده اند به تماشای مناظر و زیبایی های اطراف بپردازند. تهویه مطبوع، اتو و میز اتو، دمپائی، منوی بالش، پرده خاموشی، حمام اختصاصی با دوش و وان، لوازم بهداشتی، سشوار، تلویزیون ال سی دی ۳۷ اینچ، میز کار، تلفن، قابلیت دسترسی به اینترنت وای فای، گاوصندوق، یخچال و بطری آب از تجهیزاتی هستند که در اتاق ها و سوئیت های هتل وجود دارند.


هتل پنج ستاره هیلتون پاتایا


از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل می توان به دسترسی به اینترنت، خدمات لاندری، میز تور، خدمات نگهداری از کودک، انبار چمدان، خدمات دربان، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن زیبایی، آسانسور، روم سرویس، صندوق امانات، پارکینگ، امکانات برای مهمانان ناتوان، شاتل فرودگاه،  اتاق های عاری از سیگار، امکانات اتاق وی آی پی، اتاق های عایق صوتی منطقه مخصوص کشیدن سیگار، تهویه مطبوع و روزنامه اشاره نمود.


هتل 5 ستاره هیلتون پاتایا


مرکز اسپا، ماساژ، اتاق های درمان های بدن و صورت، مرکز تناسب اندام،  استخر، سونا و اتاق بخار از امکانات تفریحی است که هتل برای مسافران تور تایلند تدارک دیده است. در رستوران های هتل 5 ستاره هیلتون نیز انواع غذا های تایلندی، بین المللی و آسیائی سرو می گردد و برای مسافران تجاری امکانات لازم برای برگزاری میتینگ و ضیافت فراهم شده است.


هتل 5 ستاره هیلتون تایلند


هتل های 5 ستاره تایلند


هتل های پاتایا


هتل هیلتون در پاتایا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.