مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول در منطقه آسیایی اسکودار و در محله آلتونی زاده واقع شده وعلاوه بر ارائه برندهای معتبر ترکی و جهانی دارای امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی نیز می باشد . مرکز خرید کاپیتول در سال 1993 تاسیس شده و به عنوان اولین مرکز خرید بزرگ و مدرن در بخش آسیایی استانبول از محبوبیت ویژه ای در میان شهروندان استانبولی و گردشگران برخوردار می باشد . این مرکز خرید دارای 6 طبقه با مغازه هایی مملو از اجناس با کیفیت بوده و 73 هزار متر مربع وسعت دارد .


 
در 157 فروشگاه مرکز خرید کاپیتول استانبول انواع پوشاک ، کیف و کفش ، زیور آلات و ساعت ، لوازم آرایشی و بهداشتی و … به چشم می خورد که گردشگران تور استانبول با مراجعه به آن می توانند اقلام مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی خریداری نمایند . Capitol Shopping Center به عنوان یکی از مراکز خرید استانبول در تمامی روزهای هفته باز بوده و هر روز از 10 صبح تا 10 شب پذیرای مراجعه کنندگان می باشد . در مرکز خرید Capitol علاوه بر شعباتی از برندهای مختلف جهانی و فروشگاه های خرده فروشی امکانات دیگری نیز گنجانده شده است وجود این امکانات سبب شده تا این مرکز به یکی از جاذبه های گردشگری استانبول تبدیل گردد . 



از امکانات تفریحی موجود در این مرکز می توان به سالن بولینگ و مرکز سرگرمی برای بچه ها و بزرگسالان اشاره نمود سینمای این مرکز با 14 سالن مختلف با ظرفیت 1705 صندلی یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین سالن های سینما در استانبول محسوب می گردد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.