مجتمع تجاری زورلو استانبول

مجتمع تجاری زورلو استانبول در بخش مرکزی شهر در خیابان بیوک دره واقع شده و مجموعه ای از فروشگاه های مجهز و امکانات رفاهی و تفریحی متعدد ارائه می دهد . این مرکز خرید در سال 2013 تاسیس شده و بیش از 190 فروشگاه دارد . از بخش های مختلف مرکز خرید زورلو استانبول می توان به مد و لباس ، پوشاک و لوازم کودکان ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، کیف و کفش ، جواهرات و ساعت ، لوازم خانگی و لوازم دیجیتال و الکترونیک اشاره نمود.


 
مجتمع تجاری زورلو در محل اتصال اروپا به آسیا در نزدیکی پل بسفر واقع شده و یکی از بزرگ ترین و شیک ترین مراکز خرید استانبول محسوب می گردد . این مرکز در تمامی روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل باز است و روزانه از 10 صبح تا 10 شب پذیرای مراجعه کنندگان می باشد . زورلو سنتر در طبقات مختلف و در بیش از 190 فروشگاه خود مارک های معتبر دنیا را عرضه می کند و دوستداران اجناس برند در این مرکز می توانند خریدی دلچسب داشته باشند . 



در واقع Zorlu مکانی است که در آن اکثر برندهای برتر دنیا مثل شعبه مکعبی اپل استور و برندهای معروف پوشاک شعبه دارند . وجود این برندهای لوکس و رستوران های با کیفیت متعدد در Zorlu Center ، آن را به یکی از گران ترین مراکز خرید استانبول تبدیل کرده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.