مرکز تجاری مارمارا فروم در استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول با وسعتی 375 هزار متر مربعی در محله عثمانیه واقع شده و کلکسیونی از اجناس با کیفیت و برندهای مختلف می باشد . این مجتمع تجاری با افتتاح در سال 2011 میلادی توانسته محیطی مفرح و لوکس برای خرید فراهم کند در واقع علاقه مندان به خرید با مراجعه به این مرکز دست خالی آن را ترک نخواهند کرد . در این مجتمع تجاری هر آنچه که بخواهید پیدا می شود از انواع پوشاک های زنانه ، مردانه و بچه گانه گرفته تا لوازم خانگی و کتاب .


 

انواع پوشاک زنانه ، مردانه و بچه گانه ، لوازم خانگی ، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی ، موسیقی ، کتاب ، اسباب بازی ، لوازم بهداشتی و آرایشی ، زیورآلات و ساعت از جمله اقلامی هستند که گردشگران تور استانبول در طبقات مختلف این مجتمع می توانند بیابند و بعد از مقایسه قیمت و کیفیت اجناس بهترین گزینه را انتخاب کنند . مرکز خرید مامارا فروم از فضای لوکس و معماری فوق العاده برخوردار است و انواع برندهای ملی ترکیه ای در کنار برندهای لوکس خارجی در آن یافت می گردد .



مارمارا فروم به عنوان یکی از پر بازدیدترین مراکز خرید استانبول ، 300 مارک ملی و بین المللی را در فروشگاه های خود عرضه می کند و گردشگران با گردش در میان طبقات مختلف آن می توانند خریدی دلچسب را تجربه کنند . مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در تمامی روزهای هفته باز است و هر روز ساعت 10 صبح درهای خود را به روی مراجعه کنندگان می گشاید و تا 11 شب به فعالیت خود ادامه می دهد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.