تور غواصی آنتالیا

غواصی تفریحی است که اکثر گردشگران تور آنتالیا فرصت تجربه ان را از دست نمی دهند چرا که با شرکت در تورهای غواصی آنتالیا می توانند دنیای رنگارنگ زیر آب های مدیترانه را ببینند . در آنتالیا و مناطق توریستی اطراف آن بیش از 20 مرکز غواصی و سکوی شیرجه وجود دارد که با دسترسی خوب و راحت از شهر کمر تا شهر کاس پراکنده شده اند .هزینه غواصی در آنتالیا متفاوت است و بنا بر زمان و خدماتی که ارائه می گردد این هزینه تعیین می شود .



 
در مرکز تجمع غواصان حرفه ای آنتالیا ، گردشگران تور آنتالیا می توانند آموزش های لازم و مربوط به غواصی در آب های آزاد را فرا گیرند حتی کسانی که مدرکی در این زمینه ندارند نگران نباشند چرا که با به نمایش گذاشتن استعدادهای خود به صورت عملی می توانند دیپلم غواصی در آنتالیا را کسب کنند . در واقع آنتالیای ترکیه یکی از مناطق ویژه مورد توجه غواصان است و منطقه توریستی سیده به دلیل نمایان ساختن بهتر شگفتی های دریای مدیترانه ، بهترین محل برای شیرجه زدن به درون آب های زلال می باشد .



تورهای غواصی به دو دسته نمایشی و غواصی با قایق تقسیم می شوند .اگر در سفر به آنتالیا تصمیم گرفتید در تورهای غواصی شرکت کنید حتما وسایلی چون کرم ضد آفتاب ، وسایل شنا ، حوله ، کفش ، لباس مناسب ، کلاه و عینک آفتابی به همراه داشته باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.