آکوا وگا یکی از بزرگترین آکواریوم های اروپا

آکواریوم آنکارا با عنوان آکواریوم آکوا وگا یکی از بزرگترین ها در قاره سبز بوده و کلکسیونی از انواع آبزیان موجود در دریاها و اقیانوس ها را به نمایش گذاشته است . این آکواریوم با بخش های جذاب و دیدنی یکی از برترین جاذبه های گکردشگری آنکارا بوده و تونل آن با 98 متر طول گنجایش 4.5 میلیون لیتر آب را دارا می باشد . در آکوا وگا انواع آبزیان کوچک و بزرگ به نمایش گذاشته شده و گردشگران با بازدید از آن می توانند گونه های مختلف مربوط به آب های شیرین و شور را از نزدیک شاهد باشند .


 
آکواریوم آکوا وگا آنکارا جهانی شگفت انگیز از آبزیان مربوط به اقیانوس ها و رودخانه های دنیا است و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری آنکارا هر ساله مورد بازدید گردشگران بسیاری قرار می گیرد . این آکواریوم با دو طبقه و بخش های دیدنی این فرصت را به علاقه مندان می دهد تا دنیای رنگارنگ زیر آب را از فاصله ای نزدیک نظاره گر بوده و خود را در اعماق اقیانوس ها تصور کنند . در این آکواریوم مجهز و زیبا انواع جانوران دریایی ، ماهی ها ، کوسه ها ، لاک پشت ها ، اسب های دریایی ، خارتنان و گیاهان دریایی در یک تونل بزرگ به نمایش گذاشته شده اند . 



آکواریوم آنکارا در تمامی روزهای هفته آمادگی پذیرش علاقه مندان را دارد به طوری که در روزهای هفته از 10 صبح تا 8 شب و در تعطیلات اخر هفته از 11 صبح تا 9 شب باز می باشد . مبلغ ورودی به Aqua Vega برای بزرگسالان 15 لیر و برای دانش آموزان و بچه های کمتر از 18 سال 10 لیر می باشد توجه داشته باشید که بازدید از این آکواریوم به عنوان یکی از دیدنی های آنکارا برای کودکان زیر دو سال رایگان می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.