مجتمع تجاری سردیکا سنتر در صوفیه

مجتمع تجاری سردیکا سنتر صوفیه یکی از مراکز خرید بلغارستان است که در فاصله 10 دقیقه ای از مرکز شهر واقع شده و با داشتن بیش از 50 هزار متر مربع وسعت در طبقات مختلف خود بالغ بر 200 فروشگاه را جای داده است . این مرکز خرید در سال 2010 تاسیس شده و علاوه بر اینکه دارای فروشگاه هایی برای ارائه مارک های برجسته بلغاری است بلکه فرصتی نیز برای برندهای معتبر جهانی فراهم نموده تا محصولات با کیفیتشان را عرضه نمایند .


 
سردیکا سنتر که از مراکز خرید بلغارستان در پایتخت به شمار می اید با اختصاص بودجه ای بیش از 200 میلیون یورو ساخته شده و گردشگران تور بلغارستان با مراجعه به ان می توانند در مدتی کوتاه اقلام مورد نیاز خود را خریداری نمایند .  این مرکز تجاری از دوشنبه تا یکشنبه باز بوده و هر روزه ساعت 10 صبح درهای خود را به روی مراجعه کنندگان گشوده و تا 10 شب به فعالیت خود ادامه می دهد . قابل ذکر است که سردیکا سنتر به عنوان یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید صوفیه معمولا در روز اول تعطیلات کریسمس تعطیل بوده و ساعت کاری آن در دیگر روزهای تعطیلات سال نو میلادی با اندکی تغییر همراه خواهد بود .



چندین رستوران ، کافی شاپ ، فود کورت ، دستگاه خودپرداز ، آسانسور ، پارکینگی با ظرفیت 1600 خودرو ، منطقه مخصوص کودکان ، آژانس مسافرتی ، صرافی ، آرایشگاه ، تئاتر کودکان ، داروخانه ، پله برقی و بانک از جمله امکانات رفاهی هستند که در گوشه و کنار این مرکز گنجانده شده اند تا مراجعه کنندگان در آسایش و رفاه به خرید بپردازند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.