مرکز تجاری تراسیتی آنتالیا

مرکز تجاری تراسیتی آنتالیا در سال 2011 راه اندازی شده و در 4 طبقه خود فروشگاه های متعددی با اجناس با کیفیت گنجانده تا گردشگران تور آنتالیا با مراجعه به ان بتوانند خریدی دلچسب داشته باشند . این مرکز خرید 48 هزار متر مربع وسعت داشته و دارای انواع برندهای معتبر جهانی و ترکی می باشد . تراسیتی در منطقه لارا  در فاصله 6 کیلومتری شرق آنتالیا واقع شده و برای رسیدن به این مرکز خرید در محله لارا می توان از حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و تراموا استفاده نمود .


 

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا در منطقه مرادپاشا و در محله فنر واقع شده و از محبوبترین مراکز خرید آنتالیا در میان گردشگران محسوب می گردد . TerraCity دارای 150 فروشگاه در طبقات مختلف خود می باشد که هر کدام به عرضه محصولات با کیفیت مشغولند . این مرکز خرید شناخته شده در تمامی روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است و گردشگران تور آنتالیا می توانند برای خرید و سرگرمی به آن در خیابان تکلیگولو شماره 55 مراجعه کنند .



وجود 30 رستوران مختلف و بخش های تفریحی در این مرکز خرید سبب شده تا گردشگران آن را به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا ببینند و برای گشت و گذار در آن وقت صرف کنند . پارکینگ خودرو ، سینما ، زمین های بازی کودکان و خردسالان و فود کورتی با گنجایش 1000 نفر ، از دیگر ویژگی های قابل توجه تراسیتی هستند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.