پارک عمومی گوک سو در انکارا

گوک سو به عنوان یکی از پارک های عمومی انکارا بیش از 50 هکتار وسعت دارد و برای رفاه مراجعه کنندگان امکانات مناسبی در خود جای داده است . پارک گوک سو آنکارا که در دهه های اخیر به بهره برداری رسیده توسط ANFA، یک شرکت تابعه از شهرداری شهری آنکارا اداره می گرددو دارای امکانات اجتماعی ، مناطق پیک نیک ، اسکله شناور ، زمین های بازی ، مراکز ورزشی ، رستوران ها و بوفه هامی باشد . در فضای سبز این پارک بیش از 98 هزار درخت ، درختچه و بوته کاشته شده و در قسمت های مختلف آن 37 مجسمه به چشم می خورد .


 
پارک گوک سو آنکارا یک پارک عمومی است که در سال 2003 در محله آریامان در منطقه اتیمسگوت به بهره برداری رسیده و به سبب داشتن جذابیت های بسیار از بدو تاسیس تا کنون از استقبال ویژه ای برخوردار شده است  . در پارک گوک سو آنکارا بازدیدکنندگان می توانند فعالیت هایی چون تنیس ، والیبال ساحلی ، ماهیگیری ، قایقرانی ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، فوتبال ، والیبال و سورتمه را تجربه کنند و در این مکان به عنوان یکی از تفریحات آنکارا روزی بیادماندنی در کنار دوستان و خانواده خود داشته باشند . پارک Göksu دارای دریاچه ای به وسعت 140 هزار متر مربع است و از کل مساحت 50.8 هکتاری آن 250 هزار متر مربع به فضای سبز اختصاص یافته است .



در این پارک گردشگران تور آنکارا می توانند در دریاچه قایق سواری کنند ، در مسیرهای مختلف به پیاده روی بپردازند ، انواع ورزش ها را تجربه کنند ، در رستوران های آن غذاهای مختلف را امتحان کنند ، در فضای سبز مجموعه استراحت نمایند و از هوای تازه و سالم آن بهره ببرند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.