بیوک آدا ، بزرگترین جزیره استانبول

جزیره بیوک آدا استانبول با دیدنی های متنوع در میان آب های دریای مرمره خودنمایی می کند و با مساحتی بالغ بر 5 کیلومتر مربع عنوان بزرگترین جزیره استانبول را یدک می کشد . این جزیره که یکی از جزایر نه گانه استانبول می باشد دارای خانه هایی ویلایی با باغچه های پر از گل و خیابان هایی تمیز است که برای گردشگران می تواند جذاب باشد. گردشگران در این جزیره زیبا می توانند با استفاده از امکانات موجود در آن تعطیلاتی فوق العاده در یک محیط آرام داشته باشند .


  

در جزیره Büyükada استانبول ترکیه کلیساهای تاریخی ، صومعه ها و عمارت های مختلفی وجود دارد که گردشگران می توانند از آن ها دیدن کنند . از جاهای تاریخی این جزیره می توان به مسجد حمیدیه ، کلیسای آییوس نیکولاس و الد گریک اشاره نمود که تا کنون پا بر جا مانده اند . بهترین مکان برای دیدن زیبایی های جزیره در یوجه تپه بلند ترین نقظه جزیره است . در این مکان که نوک قله کوه قرار گرفته و شیب تندی دارد ، کلیسای آیا یورگی واقع شده است . از اینجا مناظر فوق العاده ای از اطراف جزیره و همچنین استانبول را می توان تماشا کرد . کنار اسکله جزیره بیوک آدا پر از رستوران ها ، کافه ها ومغازه های مختلف است که برای صرف غذا مناسب هستند و منظره خوبی هم دارند .




برای رفتن به این جزیره می توان از کشتی های موجود در سواحل بخش اروپائی و یا آسیائی استانبول استفاده کرد . در فصل تابستان اتوبوس های دریائی موجود در منطقه کاباتاش نیز ترتیب انتقال شما را به این جزایر را خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.