درباره جزیره موش در آنتالیا

آنتالیا به عنوان مقصدی ایده ال برای سفرهای خارجی دارای جاذبه های گردشگری متنوعی است که بازدید از تمامی ان ها نیازمند داشتن زمان کافی است . جاذبه های این شهر تلفیقی از ابنیه تاریخی ، هتل های مدرن ، تفریحات مهیج ، مراکز خرید و ... می باشد . جزیره موش آنتالیا یکی از دیدنی های این شهر است که بخشی از شهرستان کاس بوده و در نزدیک ترین قسمت با سرزمین اصلی 1.5 کیلومتر فاصله دارد . در اطراف جزیره زیبای موش در آنتالیا امکان غواصی وجود دارد و گردشگران با تورهای گردشگری که از قبل تهیه کرده اند می توانند در این منطقه غواصی کنند و یا اگر غواصان ماهری هستند به تنهایی به غواصی بپردازند .


 

سیچان آداسی یا جزیره موش آنتالیا یک جزیره کوچک خالی از سکنه است که با 0.15 کیلومتر مربع وسعت در میان آب های دریای مدیترانه قرار گرفته است . سیچان آداسی (Sıçan Adası) به شکل دایره ای بوده و به عنوان جزیره ای بکر و زیبا در جنوب خلیج کالکان واقع شده است . جزیره موش آنتالیا چندین جزیره کوچکتر در اطرافش دارد و با زیبائی های طبیعی خود چشم هر گردشگری را خیره می سازد . این جزیره برخلاف تصوری که نامش در ذهن ها ایجاد می کند هیچ موشی ندارد و تنها به دلیل شکل کوچک و موش مانندش در میان آب های مدیترانه به جزیره ی موش معروف شده است .



سیچان آداسی که از جاذبه های گردشگری آنتالیا می باشد با کشتی از ساحل کالکان 50 دقیقه فاصله دارد و چون این جزیره بدنه ای صخره ای دارد در نزدیکی جزیره برای رسیدن به آن باید از قایق های کوچک استفاده نمود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.