رودخانه شگفت انگیز ماناوگات در آنتالیا

رودخانه ماناوگات آنتالیا 90 کیلومتر طول دارد و یکی از زیباترین  جاذبه های طبیعی آنتالیا می باشد . این رودخانه که از کوه های توروس سرچشمه می گیرد بعد از عبور از میان صخره ها ، طبیعت زیبا و جلگه ها به دریای آبی مدیترانه می ریزد . ماناوگات در نزدیکی روستای ماناوگات واقع شده و امتداد آن یکی از محبوب ترین مناطق برای پیک نیک در میان مردم ترکیه و گردشگران تور آنتالیا می باشد .


 
رودخانه ماناوگات آنتالیا تا زمانی که به دریای مدیترانه می ریزد مسیری 90 کیلومتر را طی می کند و با عبور از میان صخره های کوچک و جلگه ها ، مناظری زیبا و چشم اندازهایی فوق العاده خلق می کند که بسیار دیدنی است . این رودخانه که از جاذبه های گردشگری آنتالیا می باشد گزینه ای مناسب برای قایقرانی و تجربه رافتینگ در آنتالیا است و گردشگران تور آنتالیا با قایقرانی در امتداد این رودخانه می توانند از طبیعت و مناظر اطراف لذت ببرند .


در اطراف رود خانه درختان کهن سال صنوبر قد علم کرده که مکانی آرام و زیبا جهت صرف ناهار و کباب ماهی قزل به ارمغان آورده است . وجود آبشارها ، باغات چایی و رستوران ها ، این منطقه را به محلی دلپذیر و استراحتگاهی خنک خصوصا بعد از یک روز گردش و تفریح در آنتالیا تبدیل نموده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.