تور کشتی تنگه بسفر استانبول

تور کشتی تنگه بسفر استانبول یکی از تورهای مفرحی است که برای بازدید از آبراه بین المللی بسفر که دو دریای سیاه و مرمره راب ه یکدیگر متصل می کند ترتیب داده می شود . در این تور گردشگران در حالی که بر روی آب شناور هستند می توانند از مناظر اطراف لذت برده و چشم اندازهای زیبایی از قسمت های اروپایی و آسیایی شهر را تماشا کنند . با اینکه کشتی سواری در روز دلچسب و دلپذیر است اما در شب به سبب وجود نورپردازی های فوق العاده ، فضای آن زیباتر خواهد بود .


 

برخی از تورها برای گشت در بسفر توسط شرکت های خصوصی ترتیب داده می شوند و موزیک زنده و شام بر روی کشتی از برنامه های آن ها می باشد . این تور تفریحی از غروب آفتاب شروع شده و تا 11 شب ادامه دارد . میزهای پر تنوع غذا و نوشیدنی ، ساعت های شاد جشن و شادی و گذراندن دوست داشتنی ترین دقایق در کنار خانواده و در فضایی دلنشین از مزایای شرکت در این تور می باشد . برخی از گردشگران نیز ترجیح می دهند تا تنگه بسفر را با کشتی و قایق های اختصاصی گز کنند که بسته به نوع قایق هزینه تور متفاوت می باشد . 



از دیگر تورهای تفریحی می توان به تور تنگه بسفر کوتاه مسیر و بلند مسیر اشاره نمود که در تمام فصول معمولا از اسکله امینونو آغاز می شود و بعضی وقت ها در فصل تابستان از اسکله های کاباتاش و بوستانجی یا کادیکوی هم برگزار می شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.