مینی سیتی ، موزه ای دیدنی در آنتالیا

مینی سیتی آنتالیا موزه ای دیدنی در هوای آزاد است که بسیاری از بناهای تاریخی و مهم ترکیه را در نسخه مینیاتوری و در اندازه ای 25 برابر کوچکتر از اندازه واقعی به نمایش گذاشته است . مینی سیتی که از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می اید در نزدیکی پارک ساحلی کنیالتی واقع شده و جاذبه ای ایده آل برای تفریحات خانوادگی می باشد . این موزه هر روزه از ساعت 8 صبح تا 7 بعد از ظهر باز می باشد و گردشگران علاقه مند می توانند در این بازه زمانی از مینی سیتی دیدن کنند .


 
از جمله بناهایی که نسخه مینیاتوری آن ها در پارک مینی سیتی آنتالیا به چشم می خورد می توان به تئاتر آسپندوس ، مسجد ایاصوفیه ، دروازه هادریان ، مسجد ییولی مناره ، کلیسای سنت نیکولاس ، کوه چیمرا ، معبد آرتمیس در افسوس و پاموک کاله هیراپولیس اشاره نمود . پارک موزه مینی سیتی که از جاذبه های گردشگری آنتالیا می باشد در محله ارپسویو ، بلوار دوملوپینار در کنار آکواریوم واقع شده و بیش از 85 ماکت دیدنی را در خود گنجانده است .


این پارک با ماکت های دیدنی می تواند برای ساعتی گردشگران را به خود مشغول سازد در واقع با قدم زدن در مینی سیتی شما یک سفر در زمان و کشف تاریخ ترکیه را تجربه خواهید کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.