ریوا از سواحل استانبول

ساحل ریوا استانبول در حاشیه دریای سیاه واقع شده و فاصله ای 40 کیلومتری تا استانبول دارد . در این ساحل محبوب آرامشی حکم فرماست که گردشگران با رفتن به آن می توانند تا ساعتی خود را از هیاهوی شهر رها سازند و از محیط آرامش بخش آن بهره ببرند . سواحل شنی این منطقه وسیع هستند و طبیعت اطراف آن زیبا می باشد . گردشگران در ریوا می توانند در میان سواحل شنی قدم بزنند ، با نشستن در کنار دریا به آوای گوش نواز آب گوش فرا دهند ، عکس هایی زیبا از طبیعت و بقایای قلعه ریوا بگیرند ، در قسمت هایی که امن هستند به شنا پرداخته و انواع ورزش های آبی را تجربه کنند .


 

ساحل ریوا که از جاذبه های گردشگری ترکیه است در فاصله 40 کیلومتری استانبول در کرانه های دریای سیاه واقع شده و عمده شهرت آن از وجود عواملی چون سواحل شنی وسیع ، طبیعت زیبا ، رودخانه های روان و فضای آرامش بخش حاکم بر آن نشات می گیرد . توجه داشته باشید که اگر چه این ساحل بسیار محبوب و ارام است اما شناگران باید مراقب موج های ناگهانی نیز باشند تا برای ان ها اتفاقی پیش نیاید .



در این ساحل چندین رستوران کوچک وجود دارد که گردشگران می توانند ناهار را در ان جا میل نمایند . غذاهای این رستوران ها علی الخصوص غذاهای ترکی آن ها بسیار خوشمزه است و طعم و مزه ان ها خوشایند می باشد . علاقه مندان در ساحل ریوا می توانند یک پیک نیک خاطره انگیز و بیادماندنی داشته باشند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.