آکوا مارین ، پارک آبی استانبول

پارک آبی آکوا مارین استانبول در قسمت اروپایی شهر واقع شده و محیطی مناسب برای تفریحات هیجان انگیز فراهم نموده است و این مجموعه آبی که از تفریحات استانبول می باشد در سال 1999 تاسیس شده و با موقعیتی در ساحل جنوبی استانبول و حاشیه دریای مرمره ، قابلیت پذیرش 3 هزار نفر را به طور همزمان دارد و بازی های مهیج آن برای تمامی رده های سنی چه کودک و چه بزرگسال مناسب می باشد . این مجموعه تفریحی به صورت روباز می باشد به همین دلیل بازگشایی و شروع فعالیت آن بسته به آب و هوا دارد و معمولا از اردیبهشت تا شهریور قابل استفاده است .


 
آکوا مارین در منطقه فاتح استانبول احداث شده و سرسره ها و استخرهای متعدد موجود در آن می تواند تا ساعت ها گردشگران را به خود مشغول ساخته و روزی خاطره انگیز برای آنان به همراه داشته باشد . در ساخت پارک آبی آکوا مارین استانبول تمامی استانداردهای جهانی ، نکات ایمنی و ضرورت های بهداشتی رعایت شده و دارای محیطی مناسب و تمیز می باشد . آکوا مارین استانبول 18 سال سابقه دارد و از روز افتتاح تا کنون مراجعه کنندگان بسیاری اعم از گردشگران و اهالی بومی به خود دیده است .



بلیط این مجموعه تفریحی در طی هفته و یکشنبه ها متفاوت است به طوری که در طی هفته آقایان 45 لیر ، خانم ها 30 لیر و کودکان 12-5 سال 20 لیر می پردازند در حالی که در روز یکشنبه این هزینه به ترتیب 50 ، 40 و 30 لیر خواهد بود . توجه داشته باشید که استفاده از آکوا مارین برای کودکان 4-0 رایگان می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.