ویا سی تما پارک از تفریحات استانبول

ویا سی تما پارک در بخش آسیایی ،  از تفریحات استانبول به شمار می آید و در سال 2015 با رعایت استانداردها و نکات ایمنی به بهره برداری رسیده است . ویا سی تما پارک استانبول با بخش ها و قسمت های مختلف هر روزه پذیرای علاقه مندان است و با بازی های متنوع برای تمامی رده های سنی مناسب می باشد . تم پارک ، آکواریوم ، مرکز بازی ، بولینگ و سینما از جمله بخش هایی است که گردشگران می توانند در آن ها لحظاتی خوش را سپری کنند .


 

آکواریوم ویا سی با طولانی ترین تونل در شهر استانبول ، طیف رنگارنگ و مختلفی از موجودات دریایی در محیط طبیعی خود را در معرض دید عموم قرار داده است . 10 خط بولینگ هم برای علاقمندان به این بازی سرگرم کننده در ویا سی تما پارک ایجاد شده است .  یکی از بازی های مهیج ViaSea Tema Park استانبول ترن هوایی رد فایر است . این ترن پنجمین ترن هوایی سریع و بزرگ قاره اروپاست به گونه ای که در طی 2 ثانیه به نهایت سرعت خود یعنی 110 کیلومتر در ساعت می رسد .



مجموعه سرگرمی ویا سی تما استانبول از دوشنبه تا شنبه هر هفته از ساعت 12 آغاز به کار می کند و تا 12 شب باز می باشد اما ساعت کاری این شهربازی روزهای یک شنبه به ساعت 14 الی 24 تغییر می کند . توجه داشته باشید که علاقه مندان برای ورود به این مجموعه باید مبلغ 5 لیر را به عنوان ورودی پرداخت نمایند .

منبع :safarafarin.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.