در بانکوک از کجا خرید کنیم

در کشور تایلند علاوه بر جاذبه های دیدنی زیاد فرصت های بسیار مناسبی برای خرید فراهم شده که گردشگران می توانند به راحتی اقلام دلخواه خود را خریداری نمایند . در بانکوک به عنوان پایتخت تایلند این امکان فراهم شده که مسافران تور تایلند بتوانند در میان مراکز خرید و بازارهای متعدد این شهر به گردش پرداخته و اجناس متنوع را با قیمتی مناسب تهیه نمایند . در ادامه قصد داریم چند نمونه از بهترین مراکز خرید بانکوک را معرفی کنیم با ما همراه باشید .




مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک
سیام پاراگون به دلیل ارائه اجناس اصل یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید در بانکوک می باشد که در سال 2005 در فضایی به مساحت 500 هزار متر مربع به بهره برداری رسیده و مجموعه ای از برندهای بین المللی ، فروشگاه های لباس با تنوع کیفیت ، جواهرات ، ساعت ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم و تجهیزات دکوراسیون داخلی را در یک جا متمرکز نموده و برای رفاه و تفریح مراجعه کنندگان امکاناتی مانند انواع رستوران با غذاهای لذیذ ، سالن های سینما ، پارکینگ خودرو و آکواریومی زیبا فراهم کرده است .


مرکزخرید پلاتینیوم بانکوک

اگر در بانکوک به دنبال خریدی ارزان و مناسب هستید مرکز خرید پلاتینیوم که یکی از مراکز خرید برتر در بانکوک می باشد می تواند انتظارات شما را بر آورده سازد و طیف گسترده ای از انواع پوشاک ، هدایا ، چرم و لوازم جانبی ، ساعت و ... را با قیمتی مناسب در اختیارتان قرار دهد . این مرکز که در خیابان پتچابوری واقع شده مقصد بسیاری از عمده فروشان از سراسر دنیا برای خرید اجناس استوک و یا خارج از فصل می باشد .


مرکز خرید ام بی کی بانکوک
با اینکه بیش از 30 سال از افتتاح مرکز خرید ام بی کی می گذرد این مرکز هنوز هم یکی از مراکز خرید برتر در بانکوک است و طیف گسترده ای از اجناس و اقلام را با قیمتی مناسب عرضه می کند . این مرکز در 8 طبقه ساخته شده و بیش از 2000 مغازه و فروشگاه کوچک و بزرگ را در خود جای داده است و ارائه دهنده انواع پوشاک ، کالا‌های چرم ، لوازم آرایش و زیبایی ، اسباب بازی ، طلا و جواهرات ، محصولات الکترونیکی و عکاسی ، گوشی های موبایل ، لوازم منزل و لوازم کامپیوتری می باشد . انواع رستوران با غذاهای بین المللی ، فود کورت ، سالن سینما و سالن بولینگ از دیگر بخش های این مجتمع تجاری می باشند .


مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک
سنترال ورلد یکی از بزرگترین مراکز خرید تایلند می باشد که با بیش از 490 فروشگاه و مغازه ، اجناس و کالاهای متنوعی را عرضه می کند و با امکاناتی چون 15 سالن سینما ، شهر بازی برای کودکان ، پیست اسکی روی یخ ، فروشگاه موادغذایی و انواع رستوران با غذاهای لذیذ اکنون به یکی از جاذبه های گردشگری بانکوک تبدیل شده است . در این مجتمع که از 10 صبح تا 10 شب پذیرای مراجعه کنندگان می باشد برندهای مختلف پوشاک برای آقایان و خانم ها ، سالن های مد ، کتاب ، وسایل الکترونیکی خانه و محل کار ، ابزارهای هوشمند ، منسوجات و مبلمان ارائه می گردد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.