پارک معروف گورکی در مسکو

پارک معروف گورکی در مسکو با امکانات رفاهی مختلف حدود 90 سال قدمت دارد و در زمینی به وسعت 120 هکتار در امتداد رودخانه مسکو گسترده شده و با باغ های رسمی ، زمین های جنگلی و مجسمه های زیبا یکی از بهترین پارک های روسیه می باشد . پارک گورکی با قرارگیری در قسمت مرکزی مسکو دسترسی راحتی دارد و گردشگران تور روسیه به راحتی می توانند از طریق ایستگاه متروی Park Kultury به آن مراجعه کرده و از بخش های متعدد آن بهره ببرند .



پارک گورکی به عنوان یکی از دیدنی های مسکو در حال حاضر شامل امکانات رفاهی ، زمین های ورزش ، رصدخانه ، مناطق بازی برای کودکان و نمایشگاه های جالب است و سرگرمی ها و وسایل تفریحی از جمله چرخ و فلک عظیم و برنامه شاتل فضایی بوران که در آن تعبیه شده تجربه ای بی نظیر برای کودکان رقم خواهد زد . همچنین در این پارک برنامه های ورزشی مانند یوگا ، رقص و کنسرت های موسیقی برگزار می گردد و در زمستان ها نیز اسکیت روی یخ را می توان در آن تجربه کرد .



به تازگی و با هدف به روز رسانی و تجهیز این پارک ، تغییرات زیادی در آن اعمال شده و بسیاری از سرگرمی ها و تجهیزات قدیمی آن با تجهیزات مدرن تعویض شده و در آن مکانی ویژه برای آموزش انواع ورزش ، هنر و اجرای کنسرت های موسیقی طراحی شده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.