بوستان ملت مشهد

بوستان ملت مشهد  در زمینی به مساحت 72 هکتار در غرب این شهر مقدس گسترده شده و مکانی مناسب برای تفریح و سرگرمی بومیان ، زائران و گردشگران فراهم نموده است . پارک ملت مشهد در دهه 50 شمسی افتتاح شده و سال به سال بر امکانات آن افزوده گردید تا امروزه به عنوان یکیاز پرطرفدارترین پارک های مشهد شناخته شود . این بوستان دارای چندین زمین ورزشی است و استخری بزرگ با گنجایش 400 نفر از دیگر امکانات ان می باشد .




زمین چمن فوتبال ، والیبال ، بسکتبال ، تنیس ، پیست اسکی و استخر در قسمت غربی بوستان ملت قرار گرفته اند و دور تا دور پارک قسمت های مخصوص دویدن و ورزش و قسمتی سرپوشیده برای بانوان در نظر گرفته شده است . جالب است بدانید که این بوستان بزرگ بیش از 35 هزار اصله درخت را در خود گنجانده است .



اسکیت بورد ، ترن هوایی ، پرواز در آسمان ، تاپ اسپین ، سورتمه ، تاب گردان ، فایر بال ، کشتی دوقلو ، آکروجت فضایی ، سالتو 4 نفره ، صندلی فضایی ، چرخ و فلک ، قطار خانواده ، ماشین برقی ، شاتل باس ، جامپینگ ، هلیکوپتر ، دنیای حیوانات و ... از جمله وسایل سرگرمی موجود در شهربازی ملت مشهد هستند . یکی از بزرگترین چرخ و فلک های جهان در سال 1384 در شهربازی پارک ملت مشهد به بهره برداری رسید در واقع این چرخ فلک با 250 تن ‏وزن قادر است در یک دور کامل 448 نفر را تا ارتفاع 80 متری بالا ببرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.