هتل 4 ستاره سی ویو در پاتایا


پاتایا به عنوان یکی از شهر های گردشگری تایلند دارای هتل های متنوعی است به طوری که برخی از گردشگران تو رتایلند در انتخاب محل اقامت دچار سردرگمی می شوند. یکی از هتل های 4 ستاره پاتایا، هتل سی ویو می باشد که در فاصله 120 کیلومتری فرودگاه سووارنابومی واقع شده و فاصله اندکی تا ساحل دارد. خیابان واکینگ استریت که مملو از سرگرمی های شبانه است با 10 دقیقه درایو در دسترس خواهد بود. گالری هنر در بهشت، سنترال سنتر، تیفانی شو و کافه هارد راک نیز از جمله دیدنی هایی هستند که در نزدیکی هتل قرار گرفته اند.



55 اتاق و سوئیت هتل دارای دکوری مدرن هستند و با تجهیزاتی به روز برای استفاده مهمانان آماده شده اند. تلویزیون ال سی دی با تمام کانال های کابلی موجود است و دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده است. همچنین می توان با استفاده از امکانات موجود چای و قهوه تهیه نموده و نوش جان کرد. حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، تنپوش، دمپائی، میز کار، بطری آب، تلفن، تهویه مطبوع، سشوار و گاوصندوق از دیگر مواردی هستند که در واحد های اقامتی هتل به چشم می خورند. لازم به ذکر است که برخی از اتاق ها بالکن دارند و در سوئیت ها منطقه نشیمن جداگانه در نظر گرفته شده است.



با اقامت در سی ویو پاتایا که از جمله هتل های ۴ ستاره تایلند است می توان برای پیگیری ورزش ها و تمرین های روزانه به مرکز تناسب اندام مراجعه کرد و یا در اوقات فراغت در استخر آن شنا و آبتنی کرد. همچنین خدمات ماساژ نیز ارائه می شود.



در هتل سی ویو پاتایا شما می توانید روز خود را با یک صبحانه سالم و مقوی آغاز کنید رستوران هتل از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح با شیرینی های رولتی، نان تست، انواع سالاد های تازه، انواع پخت تخم مرغ، چای و قهوه، بشقاب مخصوص صبحانه تایلندی، پوره سبزیجات، میوه های مخصوص پاتایا و … برای صبحانه در خدمت شماست و برای نهار و شام نیز انواع غذاهای غربی، تایلندی و دریائی را همراه با یک موسیقی زنده در فضای داخلی و در هوای آزاد سرو می کند.



برای انتخاب تور های مورد علاقه خود و دریافت بلیط مکان های تفریحی و دیدنی پاتایا می توان به میز خدمات گردشگری هتل مراجعه کرد و از پرسنل آن اطلاعات مفیدی کسب کرد. پذیرش در هتل ۴ ستاره سی ویو پاتایا به صورت شبانه روزی انجام می گیرد و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در مکان های عمومی نیز فراهم شده است. برای رفاه ساکنین هتل خدمات لاندری و خشکشوئی ارائه می شود و برای نوشیدن چای و قهوه می توان به کافی شاپ هتل مراجعه کرد.




منبع: سایت بست گشت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.