هتل فدرال بیچ ریزورت لنکاوی

هتل فدرال بیچ ریزورت لنکاوی


هتل 3 ستاره فدرال بیچ ریزورت لنکاوی (Federal Villa Beach Resort Langkawi) در امتداد ساحل Tengah واقع شده و با کشتی ۴۵ دقیقه تا کوالا پرلیس و با اتومبیل ۲۰ دقیقه تا شهر کواه فاصله دارد. دنیای زیر آب لنکاوی، مرکز خرید سینانگ، ساحل پانتای سینانگ و موزه برنج از جمله جاذبه های گردشگری لنکاوی می باشند که در نزدیکی هتل واقع شده اند و مهمانان می توانند به راحتی برای بازدید از این مکان ها بروند. همچنین فرودگاه بین المللی لنکاوی با درایوی ۱۵ دقیقه ای در دسترس خواهد بود.

هتل فدرال بیچ ریزورت لنکاوی


هتل فدرال بیچ ریزورت که از هتل های 3 ستاره مالزی است نمایش خیره کننده ای از دریا با پس زمینه تپه های سر سبز ارائه می دهد و ۸۸ اتاق استاندارد و دلوکس را در ۳ طبقه خود جای داده است. سیستم تهویه مطبوع هوا در اتاق ها موجود است و دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده است و تلویزیون با کانال های ماهواره ای برای اوقات فراغت مهمانان در نظر گرفته شده است. همچنین مسافران با امکانات موجود در اتاق می توانند برای خود چای و قهوه تهیه کنند و در کنار تماشای مناظر جالب بنوشند. حمام اختصاصی با دوش، سشوار در صورت تقاضا و یخچال از سایر اقلامی است که در اتاق های هتل به چشم می خورند. نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد و پرسنل هتل در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده سرویس دهی هستند.

هتل های 3 ستاره مالزی


 هتل های لنکاوی از تنوع زیادی برخوردارند و به طور معمول هتل هایی که در ساحل واقع شده اند طرفداران بسیاری دارند از جمله این هتل ها می توان به فدرال بیچ ریزورت مالزی اشاره کرد. در این هتل مهمانان می توانند از چتر ها و صندلی های حمام آفتابی که در ساحل تعبیه شده اند برای استراحت استفاده کنند و بعد از ظهر خوبی را در استخر های روباز و سرپوشیده سپری کنند استخر و زمین مخصوص بازی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده تا والدین به راحتی به کار های خود رسیدگی کنند. امکان استفاده از ماساژ سنتی بالیایی بدن و درمان های گوناگون برای حفظ طراوت و نیروی جوانی به دست متخصصان حرفه ای در مرکز اسپا فراهم شده است همچنین سونا، وان آبگرم و اتاق بخار نیز در هتل موجود است و زمین تنیس نیز برای علاقه مندان به این ورزش مفرح در هوای آزاد تعبیه شده و مرکز تناسب اندام هتل نیز برای دنبال کردن ورزش ها و تمرین های روزانه ای که قبل سفر انجام داده می شد ایده آل است. مسافران در هنگام گرسنگی می توانند به رستوران ها و کافه های هتل فدرال مراجعه کنند و غذای دلخواه خود را از بین طیف گسترده ای از غذا های محلی و بین المللی انتخاب کنند. ۳ اتاق جلسه و امکانات برگزاری سمینار و کنفرانس برای مسافران تجاری هتل در نظر گرفته شده است.

هتل های 3 ستاره لنکاوی


پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، دسترسی به اینترنت وای فای، لاندری، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، اتاق های خانوادگی، میز تور، خدمات دربان، خدمات نگهداری از کودک، امکانات برای مهمانان ناتوان، منطقه مخصوص کشیدن سیگار، صندوق امانات در پذیرش و انبار چمدان از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل فدرال بیچ ریزورت لنکاوی برای مهمانان می باشد. پرسنل هتل سعی می کنند تا با رفتار پسندیده خود و ارائه خدمات کامل مسافران را به ماندن بیشتر در هتل ترغیب سازند.

هتل 3 ستاره فدرال بیچ ریزورت لنکاوی


هتل سه ستاره فدرال بیچ ریزورت در لنکاوی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.