هتل سنترال سی ویو پنانگ

هتل سنترال سی ویو پنانگ


هتل سنترال سی ویو پنانگ (Hotel Sentral Seaview Penang) یکی از هتل هایی است که در ساحل Tanjung Tokong واقع شده و از هتل های ۳ ستاره پنانگ به شمار می آید. این هتل در فاصله چند دقیقه ای از ایستگاه اتوبوس قرار گرفته و مسافران به راحتی می توانند به سایر نقاط شهرو جاذبه های گردشگری پنانگ مانند جرج تاون تردد داشته باشند. هتل سنترال سی ویو مالزی در فاصله حدود ۱۲ کیلومتری مرکز شهر واقع شده و مهمانان هتل برای رسیدن به فرودگاه بین المللی پنانگ مسافتی ۱۹ کیلومتری پیش رو دارند.

هتل سنترال سی ویو پنانگ


هتل سنترال سی ویو پنانگ که از هتل های 3 ستاره مالزی می باشد شامل ۱۲۶ اتاق سوپریور، دلوکس، دلوکس سوئیت کینگ، دلوکس سوئیت تریپل و سوئیت خانوادگی است که همگی دارای کفپوش چوبی و پنجره های بزرگ برای جذب نور طبیعی هستند. نور اتاق ها ملایم بوده و از رنگ های گرم برای دکور آن ها استفاده شده است. تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای برای پر کردن اوقات فراغت مهمانان در نظر گرفته شده است و اینترنت وای فای رایگان با سرعت بالا در دسترس است و مهمانان در بالکن اختصاصی مشرف به دریا که در هر اتاق تعبیه شده می توانند از تماشای مناظر زیبا لذت ببرند. همچنین امکان تهیه چای و قهوه در اتاق ها فراهم شده و حمام اختصاصی با امکانات حمام موجود است و تهویه مطبوع، گاوصندوق، سشوار، اتو و میز اتو، تلفن آی دی دی و پرده خاموشی از دیگر امکانات گنجانده شده در اتاق های هتل سنترال سی ویو پنانگ می باشد.

هتل های 3 ستاره مالزی


هتل 3 ستاره سنترال سی ویو پنانگ


مهمانان در هتل سنترال سی ویو که یکی از هتل های پنانگ در ساحل می باشد می توانند در کافه Horizon که ترکیبی از یک ناهارخوری سنتی و مدرن است از انواع غذا های محلی و بین المللی فیوژن در هنگام وعده های صبحانه، ناهار و شام در دو فضای بیرونی و داخلی استفاده کنند و از طعم دلچسب غذاهایش لذت ببرند. مرکز بیزنس نیز با امکانات مدرن برای مسافران تجاری فراهم شده تا در آن به انجام کار های خود بپردازند. استخر هتل در فضای آزاد قرار گرفته و مهمانان می توانند از آن برای گذراندن اوقات فراغت خود بهره ببرند. سنترال سی ویو پنانگ خدمات و امکاناتی نظیر دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ، سرویس شاتل رایگان، انبار چمدان، فکس و کپی، لاندری، میز جلو ۲۴ ساعته، امکانات جلسه و ضیافت، روم سرویس، تهویه مطبوع، صندوق امانات در پذیرش، آسانسور، اتاق های خانوادگی و امکانات برای مهمانان ناتوان برای مسافرین در نظر گرفته است.

هتل های 3 ستاره پنانگ


هتل های پنانگ


قیمت و رزرو هتل سنترال سی ویو مالزی


هتل سنترال سی ویو پنانگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.