هتل ترانزیت کوالالامپور

هتل ترانزیت کوالالامپور


هتل ترانزیت کوالالامپور (Hotel Transit Kuala Lumpur) یکی از هتل های ۳ ستاره نوساز در این شهر می باشد که در سال ۲۰۱۴ به بهره برداری رسیده و در جالان پودو واقع شده است. این هتل برای گردشگرانی که قصدشان از سفر به کوالالامپور خرید می باشد مناسب است زیرا به مراکز خرید بوکیت بینتانگ نظیر پاویلیون، لات تن، گالری استار هیل، سونگی ونگ، فارنهایت ۸۸، بی بی پلازا و برجایا چیزی حدود ۱۵ دقیقه پیاده روی فاصله دارد. همچنین برج های دوقلوی پتروناس، مرکز خرید سوریا کی ال سی سی و آکواریوم کی ال سی سی که از جاذبه های گردشگری کوالالامپور هستند ۳ کیلومتر از هتل فاصله دارند. این هتل ۳ ستاره که در مرکز شهر واقع شده ۱۰۰ متر از ترمینال اتوبوس سنترال پودو فاصله دارد و مسافرانی که در هتل ترانزیت مالزی اقامت دارند برای رفتن به فرودگاه بین المللی کوالالامپور باید ۴۴ کیلومتر را طی کنند.

هتل ترانزیت کوالالامپور


هتل ترانزیت به عنوان یکی از هتل های کوالالامپور در ۱۴ طبقه ساخته شده و دارای ۸۰ اتاق استاندارد، ۶۴ اتاق سوپریور، ۲۴ اتاق دلوکس و ۸ اتاق استودیو و در مجموع ۱۷۶ اتاق می باشد. اتاق های هتل مبله شده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند پنجره های بزرگ هر اتاق باعث می شود نور مناسبی در فضا وجود داشته باشد. از جمله امکانات دیگر هر اتاق می‌توان به امکان تهیه چای و قهوه، تلویزیون با کانال های کابلی، تلفن، میز کار، سشوار و حمام مدرن به همراه دوش آب گرم اشاره کرد. دسترسی به اینترنت وای فای نیز رایگان است.

هتل های 3 ستاره مالزی


هتل ترانزیت از هتل های کوالالامپور


مهمانان می توانند در قهوه خانه ترانزیت طیف گسترده ای از غذا های بین المللی خوشمزه و محلی دلچسب را در وعده های صبحانه در ساعات ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و ناهار در ساعات ۱۱:۳۰ الی ۱۵:۰۰ میل کنند و در Em by Tedboy بعد از بیدار شدن از خواب یک فنجان اسپرسو و شیرینی تازه پخته شده سرو کنند و در زمان وعده های ناهار و شام انواع غذا های غربی را سفارش دهند. اتاق های جلسه و ضیافت ترانزیت کوالالامپور با امکاناتی کامل گنجایش ۲۵ الی ۲۰۰ نفر را دارند. کارمندان هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مهمانان هستند و خوشحال می‌شوند اگر بتوانند در زمینه پارکینگ، نگهداری چمدان ها و یا راهنمای گردشگری به آنان کمک کنند. همچنین این هتل به عنوان یکی از هتل های 3 ستاره مالزی خدمات خانه داری، خدمات دربان، لاندری و خشکشوئی، آسانسور، اتاق های عاری از سیگار، امکانات برای مهمانان ناتوان، دسترسی به اینترنت وای فای و کرایه خودرو را برای رفاه مسافران فراهم کرده است. محیط داخلی و دکوراسیون آراسته، سرویس دهی ۲۴ ساعته، رعایت اصول هتلداری، نظافت و برخورد مناسب کادر هتل همگی سبب جلب رضایت گردشگران کوالالامپور شده است.

هتل ترانزیت از هتل های 3 ستاره کوالالامپور


آدرس هتل 3 ستاره ترانزیت کوالالامپور


اطلاعات هتل ترانزیت کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: Hotel Transit Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: ۲۰۲۲۳۳۵۵-۳-۶۰+
  • آدرس هتل: ۴۲Jalan Pudu, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: http://www.hoteltransitkl.com
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur
رزرو هتل سه ستاره ترانزیت کوالالامپور


هتل ترانزیت کوالالامپور مالزی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.