هتل دپالما امپنگ کوالالامپور

هتل دپالما امپنگ کوالالامپور


اگر در سفر به کوالالامپور دوست دارید در هتلی ساکن شوید که فضایی مناسب برای اقامت مسلمانان داشته باشد یکی از پیشنهاد ها هتل دپالما امپنگ کوالالامپور می باشد. این هتل تمام مسایل شرعی و اسلامی از نمازخانه گرفته تا غذا های حلال را تدارک دیده است. هتل دپالما امپنگ که از هتل های ۳ ستاره می باشد در خیابان امپنگ واقع شده و تا مراکز خرید این خیابان تنها ۵۰۰ متر پیاده فاصله دارد. همچنین منطقه خرید و سرگرمی بوکیت بینتانگ که از جاذبه های گردشگری کوالالامپورمی باشد در ۷ کیلومتری هتل است و جنگل تفریحی امپنگ نیز ۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی کوالالامپور در فاصله ۵۵ کیلومتری هتل واقع شده است.

هتل دپالما امپنگ کوالالامپور


هتل دپالما امپنگ که از هتل های 3 ستاره مالزی می باشد از ۲۰۴ اتاق استاندارد، خانوادگی، سوئیت جونیور و اسلامی تشکیل شده و محیط آن ها برای مهمانان از هر جهت ایده آل بوده و دارای مبلمان و تختخوابی مدرن و راحت با رنگ های ملایم هستند. مهمانان در اتاق ها به اینترنت وای فای دسترسی دارند و امکان تهیه چای و قهوه برایشان فراهم شده است همچنین برای اوقات فراغت آن ها تلویزیون در نظر گرفته شده است و تهویه مطبوع، تلفن، گاوصندوق و حمام اختصاصی با دوش گرم از دیگر امکانات موجود در اتاق ها می باشد. اما در سوئیت و اتاق های اسلامی هتل دپالما قرآن، سجاده و چادر نماز موجود است تا عزیزان مسلمان در حین سفر به برنامه های اعتقادی خود برسند. فضای داخلی و دکوراسیون این هتل، آرامش بخش و زیبا طراحی شده و شبانه روز به دست کادر خدماتی هتل نظافت می گردد تا همیشه آراسته باشد.

هتل های 3 ستاره مالزی


آدرس هتل 3 ستاره دپالما امپنگ کوالالامپور


مهمانان دپالما امپنگ کوالالامپور می توانند بخشی از زمان خود را به بازی بولینگ اختصاص دهند و یا در استخر روباز هتل شنا کنند و در هنگام گرسنگی نیز در Rumbia Coffee House انواع غذا های مالزیایی و بین المللی حلال را سرو کنند. همچنین پرسنل هتل در تمام طول شبانه روز آماده سرویس دهی هستند و با رویی گشاده درخواست های مهمانان را اجابت می کنند. پارکینگ، سرویس شاتل با هزینه اضافی، فکس و کپی، کرایه خودرو، سوئیت عروس، لاندری، خشکشوئی، میز جلو ۲۴ ساعته، امکانات جلسه و ضیافت، روم سرویس، منطقه مخصوص کشیدن سیگار، تهویه مطبوع، صندوق امانات، آسانسور، اتاق های عاری از سیگار و روزنامه بخشی از خدمات و امکانات هتل دپالما امپنگ به عنوان یکی از هتل های کوالالامپور می باشد. گردشگرانی که از نقاط مختلف دنیا در این هتل اقامت دارند، همگی از امکانات، سرویس دهی و برخورد مناسب پرسنل رضایت داشته و محیط آن را رضایت بخش توصیف کرده اند.

هتل های کوالالامپور


اطلاعات هتل دپالما امپنگ کوالالامپور

  • نام لاتین هتل: De Palma Hotel Ampang Kuala Lumpur
  • تلفن هتل: ۴۲۷۰۷۰۷۰-۳-۶۰+
  • آدرس هتل: Jalan Selaman 1/2, Palm Square, Ampang Point, Jalan Ampang, 68000 Kuala Lumpur, Malaysia
  • وب سایت هتل: www.depalmahotelonline.com
  • موقعیت هتل: Kuala Lumpur
هتل های 3 ستاره کوالالامپور


قیمت هتل دپالما امپنگ کوالالامپور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.