هتل آلفا استانبول

هتل آلفا استانبول


اقامت در هتل آلفا استانبول می تواند یکی از بهترین قسمت های سفر به استانبول باشد این هتل ۳ ستاره با قیمت مناسب، دسترسی خوب به نقاط دیگر شهر و موقعیت مکانی فوق العاده در میان گردشگران شناخته شده است. از مزیت های این هتل که در منطقه تاریخی فاتح استانبول قرار دارد می توان به نزدیکی آن به ایستگاه مترو آکسارای و ایستگاه تراموای یوسف پاشا اشاره کرد همچنین چون این هتل در یک خیابان فرعی مملو از مغازه ها، کافه ها، رستوران ها و هتل ها واقع شده دارای امنیت زیادی است و برای رفت و آمد مهمانان هتل در هر زمان از شبانه روز مشکلی پیش نخواهد آمد.


هتل آلفا استانبول


هتل آلفا استانبول در نزدیکی بازار ها و مراکز خرید متعددی قرار دارد و بیشتر برای مسافرانی که برای خرید به استانبول سفر می کنند مناسب است. همچنین از جاذبه های گردشگری استانبول که در نزدیکی هتل هستند و با پای پیاده و یا با وسایل حمل و نقل عمومی قابل بازدید هستند می توان به بازار بزرگ، ایاصوفیه، مسجد سلیمانیه، مرکز خرید هیستوریا، موزه توپکاپی، موزه باستان شناسی، مسجد آبی و میدان اسب دوانی اشاره کرد. قابل ذکر است که فرودگاه بین المللی استانبول در ۱۳ کیلومتری هتل قرار دارد.


اتاق های هتل آلفا استانبول

هتل آلفا که از معروف ترین هتل های استانبول با گرید ۳ در میان گردشگران می باشد در سال ۱۹۹۹ به بهره برداری رسیده و در سال ۲۰۱۳ به طور کامل بازسازی شده است و همچنین دارای بنائی با معماری معاصر است. خدمات با کیفیت هتل پاسخگوی نیاز های گردشگران است و با ۴۰ اتاق تمیز و دنج آماده پذیرائی از مهمانان است.


اتاق های هتل آلفا استانبول


هتل 3 ستاره آلفا استانبول


اتاق های هتل آلفا که با سبک کلاسیک ترکی دکور شده اند دارای امکاناتی کامل از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، سیستم گرمایش مرکزی، آب گرم ۲۴ ساعته، گاوصندوق، دسترسی به اینترنت وای فای، پنجره های دو جداره، سیستم اعلام حریق، کتری برقی، حمام اختصاصی، تلفن مستقیم و سشوار می باشند و در هر اتاق دو بطری آب معدنی، دو بسته تی بگ میوه ای، دو بسته تی بگ معمولی و دو بسته نسکافه همراه با شکر، قند و لیوان یکبار مصرف قرار داده می شود و نظافت در اتاق ها به صورت روزانه انجام می شود.


امکانات هتل آلفا استانبول

در هتل آلفا استانبول که از جمله هتل های 3 ستاره ترکیه می باشد هر روز صبح از ۰۷:۰۰ تا ۱۰:۳۰ بوفه صبحانه آماده پذیرایی از ساکنان می باشد و سرو غذاهای ترکی در رستوران هتل لذت بخش خواهد بود. مهمانان برای گذرندان یک بعد از ظهر می توانند به قسمت لابی رفته و یک نوشیدنی گرم همراه با یک کیک خوش طعم میل کنند.


رستوران هتل آلفا استانبول


دیگر امکانات و خدمات هتل آلفا استانبول عبارتند از: روم سرویس، شاتل فرودگاه و سرویس شاتل با هزینه اضافی، کرایه خودرو، روزنامه، صندوق امانات، اتاق های عاری از سیگار، آسانسور، اتاق های خانوادگی، تهویه هوا، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، میز تور، خدمات تهیه بلیط، انبار چمدان، لاندری، خشکشوئی و اتوشوئی.


اطلاعات هتل آلفا استانبول

  • نام لاتین هتل: Alfa Hotel Istanbul
  • تلفن هتل: ۹۰۲۱۲۵۸۹۶۰۹۴+
  • آدرس هتل: Haseki Sultan Mah.Cerrah Paşa Cad.No:22 Fatih, Fatih, 34096 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.alfahotelistanbul.com
  • موقعیت هتل: Istanbul
لابی هتل آلفا استانبول


هتل آلفا استانبول ترکیه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.