هتل آلاهان استانبول

هتل آلاهان استانبول


هتل آلاهان استانبول در نزدیکی بسیاری از فروشگاه ها، بوتیک ها و بازار واقع شده و برای کسانی که به قصد خرید به استانبول سفر می کنند مناسب است. این هتل ۳ ستاره در حدود ۳۰۰ متری ایستگاه تراموای T1 واقع شده و دسترسی مهمانان هتل را به نقاط دیدنی و تفریحات استانبول را آسان می سازد. اصلی ترین جاذبه های گردشگری استانبول نظیر مسجد آبی، کاخ توپکاپی و ایاصوفیه که در آن ها زیبائی های تاریخی و توریستی استانبول در کنار فرهنگ عثمانی و بیزانس نمود می یابد فقط ۴ ایستگاه تراموا تا هتل آلاهان فاصله دارد. نزدیکی به ساحل، صرافی ها، بازار بزرگ استانبول، مرکز خرید هیستوریا، چهارشنبه و جمعه بازار و همچنین داشتن پرسنل مودب از محاسن این هتل به شمار می آید. مسافران زمان مراجعت به کشور خود برای رسیدن به فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول باید ۱۵ کیلومتر را طی کنند.


هتل آلاهان استانبول



اتاق های هتل آلاهان استانبول

هتل کلاسیک آلاهان که از تاپ ترین هتل های استانبول با گرید ۳ ستاره می باشد در منطقه مرکزی استانبول، در آکسارای واقع شده و یک نمونه خوب از معماری مدیترانه ای در این شهر می باشد. این هتل دارای ۶۶ اتاق و ۱ سوئیت است که همه آن ها با کف پارکت، تلویزیون، خط تلفن مستقیم، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، دمپائی، دسترسی به اینترنت، گاوصندوق و تخت های راحت مجهز شده اند و حمامی اختصاصی با حوله در دسترس است. پرسنل هتل در ۲۴ ساعت شبانه روز اماده سرویس دهی به مهمانان هستند و سعی دارند آن ها را با خدمات کاملی که ارائه می دهند راضی سازند.


اتاق های هتل آلاهان استانبول


هتل 3 ستاره آلاهان استانبول



امکانات هتل آلاهان استانبول

امکانات تفریحی و ورزشی هتل که در اختیار مهمانان قرار می گیرد شامل سونا و ماساژ می باشد و مهمانان علاقه مند به فعالیت های ورزشی می توانند در باشگاه بدنسازی هتل ورزش کنند. بعد از یک روز گردش و تفریح خوردن انواع غذا های محلی تازه و غذا های کلاسیک بین المللی در بوفه رستوران هتل می تواند بسیار لذت بخش باشد.


امکانات هتل آلاهان استانبول


هتل آلاهان استانبول ترکیه


پارکینگ، میز جلو ۲۴ ساعته، چک این – چک اوت سریع، انبار چمدان، لاندری، خشکشوئی، اتوشوئی، فکس و کپی، روم سرویس، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، صندوق امانات، فروشگاه، اتاق های عاری از سیگار، سوئیت عروس، آسانسور، تهویه مطبوع و کارکنان چند زبانه از دیگر خدمات و امکانات هتل می باشد. با توجه به قیمت هتل آلاهان، که یکی از هتل های 3 ستاره ترکیه است رزرو این هتل انتخابی هوشمندانه برای اقامت در استانبول هست خصوصا اگه قصد بازدید از مراکز خرید را داشته باشید.


اطلاعات هتل آلاهان استانبول

  • نام لاتین هتل: Hotel Alahan Istanbul
  • تلفن هتل: ۹۰۲۱۲۵۲۹۵۱۰۳+
  • آدرس هتل: Cakıraga Mah. Manastırlı Rıfat Sok.No:25 Aksaray, Fatih, 34000 Istanbul, Turkey
  • وب سایت هتل: www.alahanhotel.com
  • موقعیت هتل: Istanbul
هتل های 3 ستاره ترکیه
هتل های ۳ ستاره ترکیه
هتل آلاهان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.