هتل 4 ستاره آلوفت بانکوک +عکس


یکی از هتل های 4 ستاره موجود در شهربانکوک، هتل آلوفت می باشد که درفاصله 26 کیلومتری فرودگاه بین المللی سووارنابومی و در منطقه واتانا واقع شده است. نزدیکی این هتل به ایستگاه های بی تی اس نانا و ایستگاه مترو سوخومویت سبب شده تا مسافران به راحتی بتوانند از سایر نقاط شهر بازدید کنند بدون اینکه هزینه زیادی پرداخت کرده باشند. این هتل تا بهترین مراکز خرید، سرگرمی های شبانه و گزینه های ناهار خوری متعدد منطقه فقط چند دقیقه فاصله دارد و 297 اتاق و سوئیت را برای مسافران تور تایلند فراهم نموده است.



در واحد های اقامتی هتل تلویزیون ال سی دی ۴۲ اینچ تعبیه شده و دسترسی به اینترنت وای فای برای استفاده مسافران فراهم شده است. حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی موجود است. گاوصندوق، سیستم تهویه، اتو و میز اتو، دمپائی، پرده خاموشی، میز کار، تلفن، سشوار و آب معدنی از سایر تجهیزاتی است که در اتاق ها و سوئیت های هتل آلوفت تایلند به چشم می خورد.



بعد از یک روز خستگی و تحمل فشار های روزانه، برای تفریح می توان به استخر روباز هتل مراجعه کرد. اگر فردی هستید که در سفر نیز ورزش های روزانه خود را پیگیری می کنید مرکز تناسب اندام هتل مناسب و کارآمد خواهد بود. هتل آلوفت بانکوک از هتل های ۴ ستاره تایلند می باشد و در سال ۲۰۱۲ مورد بهره برداری قرار گرفته است. امکان بازی بیلیارد و نایت کلاب نیز از دیگر گزینه های سرگرمی در این هتل برای مسافران گرامی است.



در رستوران هتل انواع غذا های محلی و بین المللی سرو می شود و مهمانان به هنگام گرسنگی می توانند برای سرو وعده های غذایی خود به آن مراجعه کنند. در کافه های آن نیز انواع نوشیدنی های گرم و سرد ارائه می شود.



مسافران تجاری نیز در این هتل ۴ ستاره مورد توجه قرار گرفته اند و برای پیشبرد اهداف کاری آن ها امکاناتی برای برگزاری جلسات و سمینار های مختلف آن ها فراهم شده است همچنین دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا امکان پذیر گشته است.هتل ۴ ستاره آلوفت بانکوک دارای منطقه بازی سرپوشیده است و برای خانواده هایی که به همراه فرزندان خود به بانکوک سفر کرده اند خدمات نگهداری از کودک ارائه می کند. پذیرش به صورت شبانه روزی می باشد و برای رفاه مهمانان خدمات لاندری و خشکشوئی موجود است.






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.